יום שלישי, 10 בינואר 2012

לברטוריו די פסטה בצהריים

ארוחת צהריים במסעדת לבורטוריו די פסטה.

על המזלג: גראן טורטלונה פורצ'ני( במילוי פטריות פורצ'יני ופרמז'ן), ברוטב קאפונטה (עגבניות פיקנטי , חצילים, פלפלים וקישואים), בתוספת גבינת פטה רכה, כמובן שמעל הכל ישנה גבינת פרמזן מגוררת.

גזר דין:

  • מעט מלוח מדי, בעיקר בזכות הגבינות אבל גם הרוטב, עם זאת הכל טעים מאוד.
  • הרוטב אותו אכלתי לא היה פריט חובה בפיו של חובב פסטה, אבל מדובר בהצלחה כל עוד הטעם נקי, אפילו אם הוא לא כזה שזוכרים. הפסטה הממולאת לעומת זאת עשתה את הטריק בשבילו.
  • דליי הקרטון והסכום החד פעמי מעלימים הרגשה של מסעדה ומותירים את הסועד עם הרגשה מעט אחרת, אולי של חדר אוכל ואולי קונספטואלית. יכול להיות שזו כלל לא הכוונה ומדובר סה"כ ביעילות וחיסכון.
  • מנת הפסטה שנראתה קטנה למדי (גם לשאר הסועדים) הייתה משביעה באופן מפליא.
  • המחיר (47ש"ח אשר כללו גם פחית שתיה) היה סביר ביחס לרמה של האוכל ולשירות המהיר.
  • ההכנה של המנה התרחשה כמעט מול העיניים (הפסטה הוצאה מאריזה מדודה והועברה למים רותחים, הרוטב נמזג מכלי מחומם).
  • הערה על השירות; הזמנתה של אחת הסועדות בשולחן הלכה לאיבוד בין שאר ההזמנות והיא קיבלה את האוכל שלה באיחור לא הגיוני ורק אחרי תזכורות רבות לצוות. לא הוצע פיצוי והתשלום בעבור האוכל כבר נגבה מראש.
  • הירקות אגב, שמצויינים מעלה כמופיעים ברוטב לא באמת מופיעים בו, לעיתים בפיסות ממש קטנות, ומתוך ניסיון עבר לא באמת מקפידים לשים בכל מנה כמה ירקות. הפעם הייתה פיסת חציל בולטת אחת בלבד, וגם משהו שהיה עלול להיות קישוא.

פסטה
אחת מהסועדות טעמה את המנה שלי וטענה ששלה הרבה יותר טעימה

אם אתם באזור החשמונאים 91 ובא לכם פסטה, אז כן, מומלץ מאוד. הייתי גם ממליץ לעשות משלוח אם אתם בקטע של פסטה טעימה ברמה גבוהה.


אגב, אם אתם ממש רוצים חצילים בפסטה שלכם (אבל בפסטה מסוג נחות יותר) נסו את אוליב בקרליבך, יש להם מלנזנה לא רעה בכלל, והיא תעלה כמה שקלים פחות בעבור, אם כי היה שווה להוסיף את השקלים הללו בעבור גראן טורטלונה פורצ'ני בצלחת.

תגובה 1:

  1. חרא של מקום,
    פסטה בסטה נותנים פי 2 יותר פסטה בחצי מחיר (והיא גם יותר טעימה). אבוי לנו ממקומות כמו זה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג