יום שבת, 7 בינואר 2012

כרובית למתחילים

אתמול ביצענו הזמנה מג'ויה (בסינמטק), אחזור מאוחר יותר עם רשמים ואכזבות.

הסיבה שבגינה איזכרתי את ההזמנה הייתה דווקא הכרובית שלהם. אני, השם ירחם, אדם פשוט, אוהב כרובית. כזה אני. לא ברור למה, אבל וואללאק, כרובית זה הקטע שלי, וגם ברוקולי.
הייתה להם אחלה כרובית, מטוגנת בבלילה, ועמה הגיע גם מטבל שהזכיר את הרטבים ההודיים מבוססי היוגורט שהם גם חמוצים וגם טעימים וגם רכים על הלשון. היה סבבה ואפילו אחלה, אפילו שאני לא יכול לדעת בוודאות שהוא לא היה מבוסס מיונז, כי הוא הרגיש כזה.

בכל מקרה, אז כרובית.
בזמן האחרון אני מוצא את עצמי מחפש כרובית בכל מקום. שיפודי זיקה מספקים לי בד"כ אחלה כרובית מטוגנת ופשוטה, אבל זה לפעם אחרת.
הסיפור של הלילה הוא הכרובית שיש לי במקרר.
גיליתי שהיא עמדה שם מבלי להתקלקל כבר שבועיים. מרוב הפתעה הכנתי אותה עם פלפל ומלח, על קצת שמן זית, וישר טרפנו.
במקרה גם גיליתי במקרר מארז פלסטיק עם תבשיל כרובית בקוקוס (רעיון שגנבתי מידי הלל, סאלם בומביי, אבל לא הצלחתי לבצע אותו באותה צורה או רמה).

 באמת שהשם ירחם, אבל קניתי בAMPM עוד כרובית.
זה פשוט טעים.
אגב, קניתי גם נבטים, אבל עוד לא הגעתי אלהים הערב.

הטלפון מצלצל, אני תיכף חוזר אליכם.

4 תגובות:

  1. נשמע טוב, אולי תזרוק איזה מתכון כרובית לאנשים פשוטים בעלי מטבח קטן ויכולות בישול קטנות עוד יותר?

    השבמחק
  2. עולים על אוטובוס ויורדים ביפת אצל זיקה.
    הם ישמחו לתת לך קצת כרובית לקחת הביתה.

    השבמחק
  3. ולא לשכוח להגיד ש sabib sabiba מהאינטרנט שלח אותך

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג