יום ראשון, 8 בינואר 2012

מספר הבהרות למען שמנו הטוב והצנוע

אהלן וסהלן,
רציתי להדגיש כמה דברים על מנת שנוכל להמנע מבעיות לעתיד ולהתרכז בעיקר בדברים הטובים והמבורכים [אוכל כמובן].

אנחנו [אנשים שמאוד אוהבים לאכול, בין אם זה בחוץ ובין אם זה בבית, בין אם זה אוכל מעשה ידי פועל פשוט ובין אם זה אוכל מעשה ידי אמן] פה על מנת לחלוק עם שאר העולם את אותן חוויות אוכל שרובנו חווים אבל לא רצים לספר.

כיום, להתבטא בצורה כנה ואמיתית, זה כבר לא עניין של מה בכך, הודות לשרינו בממשלה הגיבורים שעוזרים להגביל את חופש הביטוי. ובכל זאת, בתור אנשים שאוהבים לאכול ואז לרוץ לספר על זה לכולם, החלטנו שלפתוח בלוג שכזה יהיה המעשה החכם לעשות.

לכן חשוב שכל מי שקורא פה, בין אם הוא טבח, שף, בן של שף, נכד של, אח של, חבר של, סתם מישהו שאוהב לקחת דברים אישית וללב, יידע שהדברים שנכתבים בבלוג זה הם סובייקטיבים ואינדיבידואלים לחלוטין ולא מופנים כלפיי אף אחד בצורה אישית. כן, קורה שמישהו לא בישל נכון את הפסטה וקורה שמישהו טעה בתיבול השניצל וקורה שמישהו לא יודע כל כך לבשל, גם אם הוא החליט לפתוח מסעדה. אנחנו בסך הכל רוצים לאכול ולשתף בחוויות ולא באים בטענות לאף אחד בצורה אישית וגם נמנעים מלהפנות אצבע מאשימה סתם כי זה לא מנומס ואנחנו כמובן, אנשים מנומסים.

אם למישהו נגרם נזק כלשהו, נשמח אם תספרו לנו על מנת שנוכל לדעת ואולי גם לעשות משהו בנידון.

אגב, הרגע התבשרתי שחוק חינוך חובה חינם עבר בכנסת, אז אולי כן יש עוד תקווה לחוקים מועילים בכנסת.

נפגעתם? ספרו לנו!
food.out.blog@gmail.com



תגובה 1:

  1. כתובת המייל המצויינת מעלה מיועדת גם לתלונות הציבור על מקומות העוסקים בממכר מזון שפגעו בצרכן, בבלוטות הטעם ובזכות הבסיסית לקבל תמורה הוגנת וושירות ראוי בעבור התשלום.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג