יום שני, 16 בינואר 2012

באגסי פלורנטין: קודם כל מסעדה

פרחי כרובית בצפוי קריספי עם מטבל איולי לימון כבוש
תבשיל בקר ביין פורט ובצלים בבישול ארוך
מסעדת באגסי היא מעין לובוטומיה מסתוריתמבחוץ היא נראית כמו עוד פאב אפלולי בלב פלורנטיןגם מבפנים למען האמתהיא עושה קולות של פאב אפלולי עם באר די גדול במרכז החללאבל הריחות שהיא עושה כבר שונים לחלוטיןלמעשהאם אני הייתי נבחרת לעצב את המקום מבפנים ומבחוץ,הייתי דואגת שהעיצוב יגרום לאנשים להבין שמדובר בפאב-מסעדה שמציעה אוכל לא פחות טוב מכל מסעדה אחרת שמכבדת את עצמה.

אני לא יודעת מה היה שם קודםהאלכוהול או האוכלאבל על פי האתר שלהםנראה כאילו הם מנסים לגעת בכל העולמות: “...בצהריים האווירה נינוחה ומצוינת לארוחות עסקים והעסקיות משתלמות לתושבי השכונה ולאורחים מחוצה לה... בשעות הערב נהנים ממיטב הקוקטייליםהבירותהמנות הקטנות והקלילות או מארוחה כיפית ויין טובעם רדת החשיכה משתנה הבאגסי אט אט לבר סקסי...”. לא ביליתי שם בשעות הצהרייםאבל אני יכולה לדמיין שהמקום מקבל גוון קצת יותר בהיר בשעות המוקדמות ובהחלט מזמין גם לקוחות מהסוג שישן בשעות שבו המקום הופך להיות סקסי.

אתמול הגענו לשםלקראת השעה שמונה בערבהמקום היה מאוד נינוחהיו בו אולי שני זוגות בקושי ובחור אחד שישב מאחורינושתה בירה ודאג לא לפספס שום מקצבע עם מפרקי האצבעות שלואלוהים כמה ייחלתי שיפסיק או לפחות שהמוזיקה תהפוך לאמביינט ללא שום מקצב או קצב באופן כללי.

אני כבר ידעתי מראש מה אני הולכת להזמיןבפעם הקודמת שישבנו שם יצא לי לטעום מהקדירת בשר "7 שעות". מדובר בכמות די מכובדת של בשר רך מאוד שבושל עם בצלים מקורמלים ותבלינים אנדלוסים [למישהו יש מושג מה זה אומר?] ולצדו מנת אורז לבן עם אורז שחור [בגדול יש לזה טעם של אורז מלא אבל יותר טעים], ניתן להחליף בפירה קונפי שוםמשום מה היה נראה לי שבקר הולך יותר טוב עם אורז מאשר עם פירהוצדקתי

מאחר וsabib כבר פירט לכם על המנות שהזמנואין טעם שאחזור שוב פעם על המפרטרק אציין כי המנה שלי בהחלט הייתה טעימה ועשוייה היטב.הבשר היה מתקתק ורך בטירוף [דבר טוב מאוד], בנוסף הוא גם היה חסר שומןכך שכל הנתח שהגיע היה מאה אחוז בקר.

השירות היה לבבי מאודעל אף המקרה עם הכרובית שסביב הזכירהמלצרית כנראה שכחה להדפיס את המנה ולכן היא יצאה קצת באיחוראבל זה לא הרס את הארוחה כלל וכללכי בינינומדובר בכרובית מצופה פירורי לחם שסביר להניח שאם היינו מתחילים איתה לא היינו מסיימים את המנות העיקריות וחבללאור מחירם הגבוה [הקדירה שלי עלתה 69 ש"ח בעוד שהאנטריקוט עלה [השם ישמור] 98 ש"ח].

חוץ מהמנות שהזמנותוכלו למצוא בתפריט מנות ממש מגוונות ומעוררות תיאבון כמומרק דגים ארומטי לצד מרק בשר תימנימאפה גבינות לצד רצועות דג ים בטמפורה עם גרטן [תבשיל קדירה מוקרםתפוחי אדמהלמרות כל זה נראה לי כאילו באגסי מעט מתביישים בעצם היותם מסעדה לכל דבר וחושבים שמראה הבאר האפלולי יביא יותר לקוחותאו לפחות יטמא יותר טוב בשכונה שידועה כל כך בחיי הלילה הסוערים שלהאני חושבת שהעיצוב פוגע בחוויית האוכל בסופו של דברכי זה באמת קצת מעיק לאכול כשמקורות התאורה היחידים שיש לך זה נר על השולחן וקצת אור ממנורת הספוט שתלויה בתקרהכששאלתי את המלצרית האם אפשר להגביר טיפה את האורהיא אמרה שזה בכוונה מואר בצורה הזו ושאי אפשר להגביר את העוצמהאולי בגלל זה גם התמונות שלנו לא יצאו איי איי איי.

בכל אופןהאור הוא לא מה שידיר את רגליי מהמקוםאולי הפתרון הוא לבוא לשם בשישי או שבת בצהרייםומי שגר באיזור גם יכול לקפוץ בזמנו הפנוי לפני שמחשיךשיהיה בתיאבון וזה...

3 תגובות:

  1. תבשיל הבקר נראה מצוין.

    השבמחק
  2. נראה מצויין אבל שמעתי ששאר המנות שלהם חרא בתחת

    השבמחק
  3. אחת המסעדות הטובות היא דווקא מסעדה ממש קרובה - פלורנטין 10. נראה לי כך קוראים לה כי היא נמצאת ברחוב פלורנטין מספר 10. יש להם את ההמבורגר הכי טעים שאכלתי בכל תל אביב ואכלתי בכל מיני מקומות וגם שם כמה פעמים וזה בדוק! ממליצה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג