יום שלישי, 14 בפברואר 2012

חומוס יונס ופיצה סרט

לפרק זמן בחיי חומוס יונס היה החומוס המועדף עליי (תל אביב, לא יפו).
זה היה חומוס טעים, טרי, זול וזמין (גם מבחינת מרחק וגם מבחינת שעות וימי פעילות).

יום אחד - הנורא מכל קרה!
החומוס שלהם נהיה מגעיל. לא סתם לא טעים, היה לו טעם מעאפן, כבד בתבלינים, לא טרי במיוחד ובעיקר לא בא בטוב.
שתי פסילות וגמרנו, לא יכולתי לחזור לשם שוב אחרי שגיליתי שזה לא משהו חד פעמי, ויותר מזה - גם אנשים אחרים דיברו על זה. האסון היה כבד, הייתה מצוקה באוויר.

חומוס יונס, אמש, מנה טעימה ברמות מרעננות, עם קצת גרגרים ומעט טחינה (וסומאק?)
מה רבה הייתה שמחתי כשאני והבולס קיבלנו אתמול את החומוס שלנו והוא היה טעים בצורה אסטרונומית.
חזרה העטרה ליושנה, והכל נהיה דבש!
רק מה, המנה כפי שאתם יכולים לראות מרוחה ביד קמוצה מאוד (מזל שאכלנו פיצה לפני, ועל זאת בקרוב).

הבולס הזהיר אותי שזה קרה לו גם בפעם האחרונה, הוא קיבל מנה קטנה מאוד, פיתה במקרה הטוב ובניגובים קטנים.
מזל שגם הזמנו מפלאפל הבית. פלאפל ירוק, טרי ומדהים. אמש הוא היה פחות מדהים מהרגיל אבל עדיין טעים עד מאוד.

פלאפל ירוק טרי טרי, עם צלוחית טחינה מוצלחת
כמו שאמרתי, את הערב בעצם פתחנו עם פיצה.
התכנון היה ללכת בכלל לקרפצ'יו בר - הבולס כצפוי הצטייד בקופונים. כשהגענו גיליתי שאני לא במצברוח ובשכנוע קליל המשכנו לפיצה סרט. הפעם, שלא כמו בפעם שעברה שביקרתי בפיצה סרט כבר היה לי חוש טעם, אם כי אני עדיין טיפה חולה.
כדי לדעת מה ההבדל בין הטעמים - לא העמסתי ישר מרוטב הסריראצ'ה המצויין אלא אכלתי חצי משולש (עם פטריות) במצבו הטבעי. המגש בדיוק יצא לא מזמן והפיצה הייתה גם טריה וגם טעימה. רוטב עסיסי, פטריות עשויות במידה הנכונה וכל שאר הדברים שצריך. אחרי זה כבר שחיתי ברוטב.

פיצה סרט, פטריות, רוטב סריראצ'ה וקצת סודה כדי להרטיב את הגרון.
סה"כ היה ערב משובח של קולינריית רחוב. אם כבר לאכול אוכל רחוב - אז את הסוגים הטעימים.
תראו את כל התמונות ותגידו לי שאתם לא רוצים גם קצת מהתענוגות האלה?
לא? שקרנים!
מה שמזכיר לי: אמרו לי שיש פה יותר מדי חומוס ומעט מדי דברים אחרים. האם זה נכון? נשמח לשמוע מכם.
לסיכום, עוד תמונה של כוכב הערב:

חומוס יונס, שוב זרח מעליהם כוכב החומוס התל אביבי, מומלץ בחום לבוא לנגב

2 תגובות:

  1. אין דבר כזה יותר מדי חומוס
    במיוחד עכשיו כשבלוג חומוס101 כמעט ולא מפרסמים דברים חדשים

    מה שכן הייתי שמח אם הייתם כותבים קצת יותר על סושי כי אני לא מוצא סושיות טובות שהן זולות וטעימות בזמן האחרון כולם גנבים עם דגים מקולקלים

    השבמחק
  2. ללא ספק היה טעים, אבל יש לי גם קצת קובלנות.
    לגבי פיצה סרט - צדק מי שאמר שמדובר בפעם של פעם. לי זה הזכיר קצת את פיצה מקפיצה.
    מה שלא בדיוק מפעם הוא המחיר היחסית גבוה בשביל הפיצה הזו - בדקתי ומגש עולה משהו כמו 70 שקל. מוגזם כאשר לא רחוק יש את פיצה כמעט חינם, שבחצי מחיר נותנת תמורה לא הרבה פחות טובה.

    לגבי חומוס יונס - אכן היה טעים, אבל הקורא שגם רואה וגם בעל תיאבון בינוני פלוס, יכול להבין מהתמונות שצילמת שכמות החומוס המוגשת לא יכולה להשביע אדם רעב. צפיתי את מה שיקרה, ביקשתי מנה גדושה מראש, אבל בכל זאת קיבלנו מנה מצומצמת. מזל שאלוהים שלח אותנו קודם לכן לפיצה סרט שלא נשתגע מרעב.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג