יום שני, 6 בפברואר 2012

פיצה דומינוס

אם אתם רוצים תמונות של פיצה - הן מתחת לטקסט

רציתי לספר לכם איך הזמנו הביתה שני מגשים.
האחד היה עם פפרוני, והשני היה עם חצי פפרוני וחצי פטריות פורטובלו.
בנוסף היה גם בקבוק פנטה, לחם שום ופונדנט שוקולד.
רציתי לספר את כל זה, אבל לא צילמתי את לחם השום, לא חשבתי שצריך לצלם את הפנטה, ובכלל לא ממש התאמצתי עם התמונות של הפיצה כי הייתי רעב.
התיישבתי בדיעבד לספר איך היה, וכמובן שהיה אחלה, אחרת הייתי מתלונן כבר מתחילת הפוסט, אבל במקום תלונות יצא לי שיר הלל ארוך לזכותם של דומינוס פיצה. זה קטע מוזר, אבל הם מלווים אותי כבר המון שנים ואף פעם לא נתתי להם את הכבוד הראוי.

פיצה דומינוס היא כנראה הפיצה הכי משתלמת שתוכלו למצוא אי פעם בחיים שלכם, לפחות בישראל.
אני לא מדבר על כל מיני פיצריות קטנות ומקומיות או הפיצות המתקראות "חצי חינם", "כמעט חינם" או "שלושת רבעי חינם". אם אתם אוהבים לאכול קרטון זה הקטע שלכם, וזכותכם.

ברור שיש לי מקום בלב גם לפיצות של פעם, כאלה שאפשר להשיג עדיין בעיירות פיתוח, בפריפריה הרחוקה, או במקומות שמנוהלים ע"י דוד כלשהו, מבוגר יחסית, שלבטח יקח איתו את הסוד אל הקבר או אל התור של מבקשי קצבת הכנסה.
תמיד יש להם פיצה מדהימה, יש כאלה כמעט בכל עיר מיושנת, ויש אחת או שתיים אפילו בתל אביב (תנסו פעם את פיצה סרט). דומינוס הם פיצה תעשייתית, אבל הם עדיין עומדים בכבוד מול פיצות אחרות.

דומינוס יודעים לספק את הסחורה. יש להם את המבצעים הכי שווים, הם מספיק מקצועיים כדי להודות ולפצות כשהם מפשלים, הפיצה שלהם לא רעה בכלל (תלוי בסניף וביום ובאנשים - אבל כאמור הם יודעים לפצות אם משהו רע קורה), יש להם סניפים בכל הארץ, ויש להם תוספות שמשום מה עדיין שמורות כיום רק לפיצריות שף או בוטיק.

יש לי מקום בלב גם לפיצות איכות שנאפות ע"י מקצוענים ויש עליהן תוספות אקזוטיות שנרכשות במיוחד, אני די אוהב פיצה, ואני מוכן לכבד אותה ברוב צורותיה וטעמיה. לא חסרות פיצות שהן על הגבול, אבל אף פעם אין יותר מדי פיצה.

זו היא לא כתבה יח"צנית, דומינוס לא שילמו לי, וכנראה שלא ישלמו לי לעולם (כי אני מבוגר מדי בכדי לעבוד באחד הסניפים שלהם), אבל בתור לקוח מרוצה שלהם כבר למעלה מעשור - לא איכפת לי לקדם אותם מעט, והשם הטוב יודע שהם לא באמת זקוקים ליחסי הציבור שלי - העסקים טובים.
אגב, הלוואי ודומינוס היו משלמים לי, אפילו בפיצות, הייתי מוכן לקדם אותם על כנפי מלאכים.

אגב, אני בטוח שכמעט לכל אחד שמזמין מהם מספיק הייתה ההיתקלות שלו. הפיצה עלולה להגיע מעוכה לגוש, השתיה נשכחה בסניף, החליפו את הפיצה שלכם עם מזמין אחר, משהו לא מבושל דיו, משהו שרוף וכו', אבל הם כאמור יודעים לפצות, יודעים להתנצל, וזה ברור שתקלות כאלה מתרחשות כשיש לך אינספור לקוחות בצירוף של עובדים בשכר מינימום (או יותר, אף פעם לא שאלתי).

אני יכול לספר לכם על מקרה של קילקול קיבה קבוצתי שהתרחש אחרי דומינוס, אבל גם על זה פיצו אותנו שוב ושוב, וזה היה יכול להתרחש בכל מקום ואלוקים הרחום יודע שמקומות אחרים לא היו ממצמצים לכיוון שלנו. אני מניח שצריך ללמוד לקחת את הטוב עם הרע. אפשר לראות דוגמאות לכך בעמוד הפייסבוק של דומינוס. מדובר בעמוד פעיל מאוד, ועל כל תלונה יש מענה וניסיון לתקן את העוול.

חלק מהגודל של דומינוס מביא איתו גם יכולות שיווק שאין לאחרים, הגעה דרך פרסומות ושיתופי פעולה, ומבצעים שהם דוחפים לרגל כל אירוע. כאמור - הקסם של דומינוס הוא בעיקר בזמינות ובהנחות על כמויות גדולות, אבל מצד שני אם אתם בקטע של להזמין פעם אחת ואז לחמם פיצה כל השבוע - הרווחתם.

הקסם האמיתי של דומינוס (הפעם באמת באמת) הוא בתוספות. המגוון עשיר, הוא כולל גם בשר. פיצה עם פפרוני זה באמת תענוג, והניו יורק הוט פסטרמי שהם הוסיפו לאחרונה הוא פשוט מדהים. גם מחבר הפטריות (יער, פורטובלו, שמפיניון) בהחלט מדבר אליי, וכמובן יש את כל הקלאסיקות הבטוחות, הירקות למיניהם ומבחר גבינות. כרגע יש אפילו תוספת של שום!

אגב, מה הפיצה האהובה עליכם?
מה התוספת האהובה עליכן?
אנחנו נשמח לשמוע!

אני לא בטוח מה מניע את הפוסט הזה, אני פשוט זורק אותיות ויוצאות לי מילים ואני חושב על פיצה. האמת היא שאני עדיין די חולה ולכן אין לי תאבון, אבל אני ממש ממש נהנה להסתכל על תמונות של פיצה, באמת שזה כיף.


פיצה עם פפרוני - למביני עניין
ניו יורק הוט פסטרמי 
פונדנט שוקולד עם מילוי שוקולד חם
עוד ועוד ועוד פרטיות
ניו יורק הוט פסטרמי - זה כדאי!
פיצה עם פטריות
יאמי פפרוני
פטריות פורטובלו סקסיות
משולש שמדגמן ניו יורק פסטרמי
פיצה דומינוס עם פטריות וניו יורק פסטרמי
כאמור - אין תמונות של לחם השום הטעים, וגם אין תמונות של המשקה.
אני לא יודע למה בכלל החזקתי מצלמה כשהייתה מולי פיצה מהממת שכזו, אולי עשיתי את זה כדי שגם אתם תוכלו להנות.
אתם כבר נהנים?

14 תגובות:

  1. מאוד מעוניין בפיצה סרט (ביקורת + תמונות + טלפון להזמנות אם אפשר)

    השבמחק
  2. פיצה זה טעים

    השבמחק
  3. פיצה סרט:
    תל אביב, אבן גבירול 24
    טלפון: 03-6919962
    א - ש 06:00 - 24:00
    הם לא עושים משלוחים אבל מדי פעם כל מיני חברות שליחויות מחליטות לשווק אותם ואז יש שליחויות לפרק זמן כזה או אחר.
    שווה להתקשר ולשאול.

    השבמחק
  4. אבל הפיצה שלהם ממש קטנה! יחסית לאחרות, ודקה, ולא כי הבצק דק ומגניב (בד"כ בפיצריות עם בצק דק, המשלושים הרבההה יותר גדולים) אלא סתם מחסכנות.

    מה שכן, אתה צודק לגבי התוספות, התמונות די מפתות למרות שאני כבר יודעת שזאת לא פיצה מדהימה.
    מה שכן2, באמת פיצה מגניבה וזולה של פריפריות זה ה-shizzle.

    השבמחק
  5. כשמזמינים אונליין יש אפשרות לבחור את עובי הפיצה, זה כמובן יהיה תלוי עדיין במי שמכין לך, אבל אפשר לבחור.

    אפשר גם לבקש בטלפון.

    אפשר גם להגיד לכמה משולשים לפרוס!

    השבמחק
  6. אני מתכוונת לקוטר של הפיצה. אמנם ציינתי את זה שזה דק, אבל זה לא רק זה.

    השבמחק
  7. בתכלס אין על פיצה דומינוס. למרות שהם סוג של תאגיד עולמי, ואנשים לא אוהבים לשבח תאגידים עולמיים [מקדונלדס דהה], הם באמת עושים עבודה טובה סה"כ. הפיצה שלהם לא מתיימרת מדי, די פשוטה הייתי אומרת, ומה שטוב בזה שהטעם באמת נשמר ולא משתנה בין הזמנה להזמנה. אמנם לפעמים מוסיפים יותר מדי רוטב שמעניק לפיצה יותר טעם של מרק עגבניות ולעיתים גם מגיעה פיצה יבשה, אבל התוספות, השירות ופונדנט השוקולד הטעים בהחלט מפצים על כך.

    מסכימה גם לגביי פיצה סרט. יש לפיצה הזאת טעם נוסטלגי, של ילדות. לפני שהיו תאגידים וחברות ענק. שווה ללכת לשם, יש להם גם נראה לי 1+1 תמיד אם אני לא טועה. בכל אופן, אל תשכחו להזמין גם מיץ ענבים או טרופית!

    השבמחק
  8. הפיצה הכי טובה בעיר

    השבמחק
  9. מעניין מה יהיה השנה עם דומינוס לפעמים הם עובדים בפסח ולפעמים לו

    השבמחק
  10. יריב רחמים עורך דין14 באוגוסט 2014 בשעה 14:03

    אני מנהל תביעה ייצוגית כנגד דומינוס על זה שהם הקטינו את המגשים מבלי לפרסם את זה בשום מקום ואתם כולכם מוזמנים להצטרך בחיני חינם ולהרוויח מלא כסף או פיצויים בפיצה

    השבמחק
  11. וואו, התמונות האלה הן כאב בטן שהולך ליפול עליך בלילה ולנסות לברוח לך מהתחת בצורת נוזלים מסריחים.
    באמת, איך אתה מזמין כמויות כאלה של ג'אנק?
    תחשוב שכל נקניק מכיל כמויות של מלח ושומן ברמה מספקת כדי לזהם לך את מחזור הדם לכמה שבועות, ולשבת לך בעורקים בסבבה לכמה שנים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג