יום שלישי, 28 בפברואר 2012

טוסט אצל סיילנס

הבטחתי ולכן אקיים!
חזרתי שוב (ושוב) אל אותו המקום, במטרה לקבל את המנה שאני רוצה.
בפעם הראשונה רציתי (וביקשתי) כריך רוסטביף וקיבלתי כריך עוף.
בפעם השניה ביקשתי טוסט רוסטביף וקיבלתי כריך רוסטביף.
למקרה שיפספתם את הפוסטים הקודמים - האוכל היה ממש טעים, אבל לא בדיוק מה שהזמנתי, לכן חזרתי שוב ושוב כדי לתת להם הזדמנות לדייק. ובכן, קראו את עלילותיי.

בר סלטים \ מבחר תוספות
הנחת היסוד שלי אמרה שאם אני רוצה לתת להם מרחב לתקן אז אני צריך ליצור מרווח בין הביקורים שלי. זה גם נראה די מפגר לכתוב שוב ושוב על אותו מקום, כמובן שזה גם יוצר רושם של ביקורת מכורה מראש ככה שמזל שהיו לי דברים רעים לומר עליהם.
מהבחינה הזאת לא באמת הייתה לי שליטה, זו הייתה שעת יום מוקדמת אבל הייתי ממש ממש רעב כשעברתי שם, אז קפצתי על המציאה. טוסט!
(בתמונה הבאה רואים שקשוקה - אני לא אוהב כי יש לי בעיה עם ביצים נוזליות, אבל בגדול זה תמיד נראה ומריח טוב)

שקשוקה ממתינה לכם על הבר - לא כולם אוהבים אבל זה בהחלט נראה טוב
התוספות שבחרתי לטוסט היו: חצילים, עגבניות, אננס, זיתים ותירס.
זה מגוון מאוד ולא בהכרח מסתדר בטעמים, אבל הטוסט היה גדול וביקשתי מלכתחילה שיהיה פיזור עם טעמים שונים בכל ביס. הרטבים היו קצת חרדל דבש, בלסמי, פסטו, ומסתבר שהקטע שלהם זה לשים מעל הטוסט עצמו קצת רוטב שום, בתוך הטוסטר, מה שמוסיף טעם לא רע, קצת צריבה, אבל גם שמנוניות מבחוץ ואפילו מיונז שרוף שזה דבר שיכול לבאס אנשים שלא אוהבים.

השף בתמונה עושה ששששש, ומסתכל בחיוך בעודך תוהה אם תקבל את מה שביקשת
בזמן שהמתנתי לטוסט היו עוד צמד נשים שהזמינו טוסים גם כן, מה שכמובן עורר אצלי את החשש שאני אקבל איזה טוסט עם טונה או חלילה בצלים למיניהם. קשה מאוד לבדוק מה הולך בפנים כי הטוסט ישר נארז בנייר ואז בשקית נייר ואז בשקית ניילון, שזה טוב לטוסט ולסועד, אבל קשה לוודא ככה את זהות הטוסט - שוב הלכתי לאכול באזור הדמדומים והחששות.

אני בוחן את הטוסט בחשש בעודי פותח את האריזה
אז כן, אני סתם מושך זמן כי יש לי הרבה תמונות טובות, הייתי יכול לסיים את כל זה בשורה או שתיים.
גיליתי את הקטע עם הרוטב מבחוץ כשראיתי אותם עושים את זה לטוסטים של הבחורות שעמדו לידי. לא ראיתי שעשו את זה גם לי, אז כשפתחתי את השקית וגילית סימנים של רוטב - חששתי (ובצדק) שאני עומד לקבל את הטונה ממנה ניסיתי להמנע.

טוסט גדול ועסיסי עם רוטב שום מבחוץ
למזלי הרב הפעם זה באמת היה הטוסט שלי.
הוא היה טעים ונפלא ועלה רק 18ש"ח, הוא היה גם יפה וריחני - מה שגרם לאנשים במשרד להגיד דברים נוראיים כמו "אולי תביא לי חתיכה".
טוסט כזה לא חולקים עם אף אחד, אלא אם ממש ממש ממש ממש אוהבים אותו, ובמקרה של אהבה כזו מומלץ לתת לבחיר ליבך 18ש"ח שיקנה טוסט לעצמו וזהו.

טוסט סקסי עם גבינה ותוספות, רואים את החצילים והתירס והעגבניות וסימנים של פסטו והנה אני מתחיל להזיל ריר
אחרי הטוסט לא נשאר דבר מלבד כמה מהתוספות בצורתן השמנונית.
הידיים שלי היו מטונפות והבטן הייתה מלאה, אז השארתי אותן על הנייר.
באמת שהיה לי טעים וטוב, מה שמרגיע את הסאגה סביב סיילנס.
אז כן, שווה לחזור לשם, ואם באים בשעה טובה ומדברים עם הבחורים שעובדים ומדריכים אותם - הם מביאים לך את האוכל הטוב במחיר הטוב.
זו היא לא פרסומת, אני פשוט אדם רעב, אדם פשוט ורעב, והנה רבע ל12 ואני שוב רעב.
תהיו לי בריאים!


נ.ב.
תמונה אחרונה לקינוח

אם היה לי מזלג או משהו אולי הייתי אוכל גם את זה

6 תגובות:

  1. נראה שממש נדלקת עליהם

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שאם זה היה רחוק יותר או יקר יותר - סביר להניח שלא הייתי חוזר לשם אחרי הטעות הראשונה, אלא אם הייתי ממש רעב ולא היה שום דבר אחר בסביבה המיידית.
      אמנם לטעות ברכיב העיקרי פעם אחת זה בסדר, אבל פעמיים זה קצת גרוע.
      למזלי הם קרובים ואני עובר שם מדי פעם, ככה שזו אפשרות לא רעה כשאתה רוצה ללכת עם אנשים מהעבודה לארוחת בוקר מאוחרת או סתם לקחת כריך \ טוסט.

      מחק
  2. חשבתי וחשבתי. הגעתי למסקנה שללא הביקורות שלך אני לעולם לא הייתי חושבת על להכנס למקום הזה, שנראה מבחוץ כמו איזה סלטייה זולה וכשרה שתעשה לך מקסימום סודוך ומינימום סנדביץ' עם גבינה צהובה. למען האמת גם הלוגו/שלט שלהם לא מזמין במיוחד ונראה כאילו נלקח באופן אקראי ממאגר תמונות [כמו אנשים שמגיעים למכון קעקועים, לא יודעים מה לעשות ובוחרים מאחד מהקטלוגים השחורים עם תמונות של פרפרים ושדונים]. כן מה לעשות, לוגו משפיע פסיכולוגית הרבה יותר מדברים אחרים.

    פעם הבאה שאהיה רעבה ובאיזור, אקפוץ לנסות את אחד הטוסטים.

    השבמחק
    תשובות
    1. מהפה שלך לאוזן של היושב במרומים!

      מחק
  3. איזה מעדנייה ...איזה נקי... מחר אני בסיילנס !

    השבמחק
  4. לוגו שמוגו הייתי שם השבוע מקום נפלא. כריך חזה עוף הכי טוב שאכלתי בלי שום ספק ואווירה נהדרת של החברה הצעירים במקום. אני בטוח אחזור !

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג