יום רביעי, 8 בפברואר 2012

קופון לקרפצ'יו בר

באמת שזה לא בשבילי, זה בשבילכם.
יש עוד 11 שעות עד שיגמרו הקופונים לקרפצ'יו בר.
אני ממליץ לכם ללכת כי זה שווה את הכסף גם ביום-יום, ועכשיו זה גם מגיע בחצי מחיר.

כבר כתבתי עליהם בעבר, ורק מילים טובות. הם משתמשים באחלה חומרי גלם, הטעמים מוקפדים ומוצלחים מאוד, השירות לא רע, המיקום באמת נוח, ולמרות שזה סה"כ קרפצ'יו - לא יצאתי משם בהרגשה מופסדת ובעיקר לא יצאתי משם רעב (אפילו אחרי שתי צלחות בלבד).

אני לא רוצה לגרום לזה להשמע כמו מדור פירסומי כי באמת שהקרפצ'יו בר וBUY2 יכולים להסתדר בלעדיי.
אני סה"כ ממליץ לכם כי זה שווה, יש כאן הנחה למקום טעים ואיכותי.
פרטים והתפעלויות מוקצנות תוכלו למצוא בלינק ששמתי למעלה, וגם תמונות.
הם קצת עפים על עצמם עם התיאורים, אבל הטעמים באמת משובחים ובאמת אחלה לאכול שם.

אגב, אם תלכו - אני ממליץ להזמין בירה טייבה. זו אחלה בירה, עדינה ומתקתקה, זה נחמד שהם מחזיקים אותה וחבל שאין יותר מקומות במרכז שמציעים אותה.

אם תלכו, סביר להניח שתראו שם את "הבולס" שהצטייד בכמה וכמה קופונים מבעוד מועד. זו תהיה הפעם הראשונה שלו שם, מכיוון שהוא תמיד חשש שיעקצו אותו בכמות או במחיר, והחשש רק גבר מאז הפעם ההיא שעקצו אותנו בשיפודי האחים השייכת לאותם בעלים ונמצאת בסמוך לקרפצ'יו בר.
אני באמת מקווה שלא יעקצו אותכם, אותי בכל הפעמים שהייתי שם רק פינקו, ובאמת שנהניתי מכל רגע.
סליחה אם זה מרגיש כמו מדור פרסומי, אבל אני רק רוצה שיהיה לכם טעים בפה.

תגובה 1:

  1. הקרפצ'יו שחיטות מפילה בקר עם כמהין זה משהו מדהים

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג