יום שבת, 25 בפברואר 2012

אוכל ממש דוחה

לא נעים להגיד איכס על אוכל, אבל לפעמים פשוט חייבים.
לכל אחד יש סוגי מזון שגורמים לו לברוח או לרצות להקיא; אצלי מדובר במשפחת הבצליים ובדברים טחונים.
עירית אני עוד איכשהו מזיז עם המזלג, גם בצל שעבר בישול וטעמו אינו מורגש יכול לזוז הצידה. בשניה שטעם הבצל או הבצל הירוק או שאר קרוביהם השורשיים מגיעים ריחניים - אני מקבל רפלקס הקאה.

דברים טחונים כגון המבורגר ושלל קרובי משפחתו הקציצתיים גם גורמים לי לסלידה ולפעמים המראה והריח עושים לי בחילה.

מה מגעיל אתכם/ן?
אנינו רוצים לדעת, ועכשיו קל מתמיד להשאיר תגובה - ללא פרטים מזהים.

5 תגובות:

  1. לרגל קרושה אף פעם לא העזתי להתקרב, המרקם הזה ממש מרתיע אותי.
    לאחרונה טעמתי שיפוד כליות, והריח שלו היה נוראי כאילו אני נמצא בבית שימוש. לא עושה את הטעות הזו שוב.
    גם מחסה אני משתדל להימנע. יותר מידי פעמים זה הרס לי את הדברים הטעימים שבאו איתה.

    השבמחק
  2. סלק זה מגעיל.

    השבמחק
  3. דברים עם ביצים טריות או חצי מבושלות (חלמון נוזלי), גפילטע, פלפלים (לא חריפים) על שלל צבעיהם, שומר, סלרי, ארטישוק ירושלמי, כל דבר שקשור לביצי דגים.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג