יום ראשון, 20 במאי 2012

מוזס, תהיו בריאים

לדעתי כמות הפעמים בהן אכלתי מוזס במשלוח או בסניפים השונים היא מוגזמת.
היא מוגזמת לאור העובדה שיש לנו רק פוסט אחד שנושאו הוא מוזס והוא אפילו לא שלי.
עוד סיבה לכך שהיא מוגזמת היא שפשוט לא מגיע להם, היתה תקופה יפה אבל לצערי היא נגמרה.

ירח הדבש הארוך מאוד הזה התחיל להגיע לקיצו עם עליות המחירים, ירידת רמת השירות, התכווצות המנות (תחת תירוץ של ארוחות בריאות יותר), עיצוב מחודש של אריזות משלוח בכדי שיכילו פחות ופחות מאותם סוגי מזון, מדיניות שעושקת ממך עוד ועוד כסף בשביל קצת קטשופ בשקית.
לאחרונה, הקש ששבר את הגב שלי - הסרת \ שינוי מנות שאני אוהב.

שיפודי פילה הבקר המדהימים נעלמו.
רוטב הקיסר השתנה וכעת יש לו טעם רע יותר מבעבר (אני חושב שקיצצו בכמות האנשובי).
כריך הפורטובלו שינה את צורתו וטעמיו.
כריך הפילדלפיה הוחלף בפילי צ'יז סטייק הנחות ממנו בהרבה.
אגב, כריך הפילי צ'יז משום מה ירד מתפריט המשלוחים - אבל במקומו הופיע משהו שלא היה בביקור האחרון שלי במוזס (לפני פחות מחודש), שניצל בלחמניה עם רוטב מרינרה ומשהו שטוענים שהוא "קרם מסקרפונה".
חדי עין ישימו לב שיש פרגית חדשה בסגנות BBQ טקסני, שמחליפה את העוף המושחר ז"ל ואת המנה ההיא עם הפירה שכבר לא קיימת כי למה לתת פירה בחינם.

אם כבר בתופסות עסקינן, אז בארבע מתוח חמש הפעמים האחרונות שאכלתי מוזס - הצ'יפס לא היה משהו.
כשאני אומר לא משהו אני מתכוון שהצ'יפס של מוזס שבעבר היה מצדיק ביקור במקום הפך לשילוב בין רטוב (גם במסעדה, לא רק במשלוח) ללא מוכן כלל.

ונקנח במנה ראשונה חדשה שמגישים רק במסעדה: מקלות מוצרה בפירורי לחם.
המנה עצמה סבירה, הרוב שמגיע איתה הוא (אם אינני טועה) אותו רוטב של השניצל בלחמניה, שהוא טיפה תפל, מזכיר את הצנצנות של הרוטב שדוריטוס מוכרים אבל פחות חריף, בקיצור סתם עוד רוטב תעשייתי.

נקודת האור היחידה שנותרה במוזס היא הקוקטיילים שבלילה הופכים למוזלים ומחליקים נחמד בגרון.
אמנם הם מעט מיימיים (יותר קרח כתוש ממשקה) אבל הם כרגע יותר טובים מהאוכל (אלא אם אתם רוצים לדון בהמבורגרים - אותם אני לא אוכל).

4 תגובות:

  1. תאכלו ת'צ'יפס ותצחקו וחלולים.

    השבמחק
  2. כבר לפני 5 שנים הזהרתי את חבריי מהבועה הזו שנקראת מוזס.
    האוהדים השרופים אמרו לי שכנראה שנפלתי על יום רע של החבר'ה במטבח, רק שמעניין שתמיד שהייתי שם (כולל שהייתי איתם) זה היה יום רע.
    הייתי סולח על ההמבורגר הבינוני מינוס, אבל התמחור השערורייתי גורם לי לרצות להתקשר למשטרה ולדווח על שוד. לא רואה שום סיבה ללכת למוזס. עדיף כבר המבורגרים Low cost שכונתיים כמו מג'יק בורגר הוותיקים, שאומנם אין להם אתר פלאש יפה כמו של מוזס, אבל הם יודעים את העבודה לא פחות טוב ועולים כמעט חצי מחיר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מבין, אתה חושב שהקוראים פה כ"כ טיפשים ולא מבינים שאתה בעצם עושה פרסומת סמויה למג'יק בורגר?
      איך אתה יכול להשוות בכלל את מוזס הפרושה בכל הארץ ומהווה מודל לחיקוי לכולם, להמבורגריה בגודל מטר על מטר בת"א?
      תחזור לחור שממנו באת - לא היה ולא יהיה כמו הארטבורגר של מוזס.

      מחק
  3. אתמול מוזס פרסמו בעמוד שלהם בפייסבוק על מבצע שמציע המבורגר ענק שחתוך כמו פיצה ומתאים לקבוצה של סועדים.
    הפרסום גרר המון המון תגובות שליליות, הן על התמחור של המוצר והן על שאר הדברים השליליים שאנשים החזיקו בלב.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150853677070598&set=a.159489115597.129228.14193355597&type=1

    אני מדביק את זה פה למקרה שמישהו יפספס את זה בפוסט האחר על מוזס.
    תהנו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג