יום שישי, 4 במאי 2012

כריך אמריקאי במיטה

קישואים, פפרוני, גבינה השלב הראשון מבחינתי היה להיות רעב בלילה. כשאתה רעב בלילה אתה פשוט יודע שדברים הולכים להתרחש ובגדול. זרקתי על המחבת קישואים שכבר היו מטוגנים מבעוד מועד, כמה פיסות של פפרוני, וכשהפפרוני החל להתחמם הנחתי מעליו גבנ"צ.

לחם צרפתי כפרי עם סילאן בנתיים, בצד אחר של המטבח, הכנתי לחם צרפתי כפרי, ועליו פיזרתי סילאן. אם אתם באמת עוקבים אחרי הבלוג אתם מבינים שאני אוהב לשים מתוק בתוך הדברים שאני אוכל, לצד חריף ומלוח, אבל גם שיהיה מתוק.

לחם עם רטבים מעל הסילן פוזר רוטב וואסאבי, רוטב סריראצ'ה, רוטב HP ומעט קטשופ באזורים מסויימים. חוסר האחידות הוא מובנה כדי שכל ביס ירגיש טיפה אחרת. ככה מנעד הטעמים המשתנה יותר חגיגה בפה. כל סנדוויץ' צריך להיות מסיבה, אפילו אם יש כמה מאותו סוג.

כריך כמעט מוכן פיזרתי את כל המרכיבים מהמחבת ישר אל הלחם, לפני כן הנחתי את החלקים הסוגרים של הסנדוויץ' על החלקים המרוחים רוטב - כדי ליצור לחות גם בצד השני של הלחם (זה גם מונע מצד אחד להיות ממש רטוב בזמן שהצד השני יבש.

סנדוויץ' סגרתי את הכריכים ובלסתי לי בשקט אל תוך הלילה.
זה אמנם לא בריא במיוחד, לא ידידותי לסביבה, אבל זה ממש טעים ומומלץ - אם אתם בקטע כמובן.
הפפרוני אגב היה של מזרע, הם עושים אותו חריף ועסיסי במידה כזו שגם אם כל השומן נמס על המחבת עדיין יש לבשר מרקם נעים ומיצים כלשהם. הוא גם עטוף בקראסט של פלפל שחור ולבן גרוסים. יאמי.

5 תגובות:

  1. מאיר, שיכון ד' ב"ש5 במאי 2012 בשעה 18:18

    אתה ממש משקיע באוכל אם אתה מטגן דברים במחבת באמצע הלילה. הסיבה היחידה שאני משתמש במחבת בלילה זה כדי להרחיק פושטקים שמנסים לפרוץ לי לדירה.

    השבמחק
    תשובות
    1. להרביץ לאנשים במחבת במידה והם פורצים אליך הביתה בלילה - זה מוגן בחוק דרומי?

      מחק
    2. זה מה שסבא שלי עשה קצת לפני שהוא עבר לבית אבות

      מחק
  2. מזל שיש תמונות כי המילים לא מעבירות את העוצמה של הרכיבים.

    השבמחק
  3. נראה טווווובבבב ממש אבל
    אחלה סנדוויץ'

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג