יום שבת, 24 במרץ 2012

גם יפה וגם אפויה

ככה נראית לזניה


הכנתי לזניה היום. אחת הטעימות אבל גם אחת היפות!
הייתי מזמין את יוזם הבלוג לטעימה אך היא מכילה בצל ובשר טחון.

אין הרבה מה לספר שלא כבר ידוע לכל, כל הפוסט הזה הוא בשביל הכותרת השנונה, אבל בכמה מילים מה יש לנו פה.. בצל מיוזע במחבת עם פטריות, בשר טחון, רסק עגבניות, קצת שמנת, שום ותבלינים אחרים, כל זה שוכן מעל ומתחת לאיטריות לזניה כאשר נותר מקום בתבנית לשכבות נוספות של תערובת גבינות עשירה שיש בה הכל - המחאה של עובדי תנובה כמעט ועשתה בעיות, אבל התגברתי ויצאתי מנצח למרות הכל.

טעים מאוד ויחזיק עוד יומיים לפחות כאשר הטעם במקרר רק משתבח!


גם ככה נראית לזניה


תגובה 1:

  1. לצערי לא אוכל לשחזר מתכון זה בבית מכיוון שהוא מערבב בשר וחלב ואני הנני שומרת כשרות אבל חייבת להגיד לך שזה באמת אחד הלזניות היפות יותר שיצא לי לראות. חיפשתי באתר של גוגל תמונות של לזניה בשביל כתבה שאני עושה על דרכי הכנה שונים של לזניות בשביל האתר שלי "הבשלנית היחפה" וזו הייתה אחד התמונות שהכי תופסות את העין. קול הכבוד לך על ההכנה המיומנת אפילו שדרכינו בחיים שונות ואני מעדיפה לחיות בצילו של השם הטוב ולשמור המצוות, כל אחד יחיה איך שהוא בוחר לנכון ואני לא באתי לפה לשפוטא אף אחד.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג