יום שבת, 17 במרץ 2012

אסאדו בחווה של דובי - ההקדמה

לפני כשלושה שבועות הבולס ואני חמדנו קופון לאסאדו כפי יכולתך ברמת מנשה, ליתר דיוק בתוך החווה של דובי שנמצאת בתוך הקיבוץ.

בסופו של דבר ויתרנו מחמת המרחק וחוסר הזמן, הרי למי יש כח להתארגן על רכב ולבזבז את השבת על נסיעות למקומות לא מוכרים כדי לאכול בשר שאיכותו מוטלת בספק, לא לנו - זה בטוח!

מה רבה הייתה ההפתעה כשזוגתי המדהימה המהממת והמקסימה החליטה לשכנע אותי "לעשות סיבוב" בשבת, ואותו סיבוב נגמר בקופון לבשרים כפי יכולתי, באותו קיבוץ, באותה חווה, בבטן מלאה ובמצב רוח טוב.

כרגע אני בעיקר רוצה ללכת לישון, אבל מבטיח שמתישהו בזמן הקרוב אני אתן לכם טעימה בתמונות ומילים על החוויה. הייתי נותן לכם ספויילר על האיכות, הרמה, השירות וכו', אבל אני לא רוצה להרוס את הביקורת המלאה.
במקום זה, אני אשאיר אתכם עם טעם של עוד, כדי שתריירו על עד הביקורת המלאה, אם אתם יודעיםמה טוב בשבילכם, וגם אולי אם לא, הנה, בבקשה:

אסאדו בחווה, מוות מעושן בצלייה איטית

לסיקור המלא של הביקור ראות את הפוסט: על האש בחווה של דובי - סיפורי אסאדו

2 תגובות:

  1. מירה עאווד מדהימה!!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  2. הייתי שם פעם, זה לא היה ברמה מדהימה אבל זה היה בסדר.
    אם עוברים בסביבה אז אפשר בכיף לעצור, אבל אני בבית מכין יותר טוב אולי חוץ מצלעות אסאדו, אין לי כח לעמוד כ"כ הרבה זמן מעל מנגל.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג