יום רביעי, 14 במרץ 2012

מבטיחים לך איכות ב 5.29 ש"ח

אני מאמין שבימינו אסור לכתוב לשון הרע בין אם היא אמת או שקר מבלי להיתבע בבית משפט ולהעביר בעלות על חשבון הבנק (וכל המינוסים שלו) לאחרים. לכן אנצור את לשוני בנושא שופרסל, אבל גם במנהרה הכי חשוכה לפעמים מוצאים קצת אור, אני עדיין לא בטוח שזו לא רכבת אבל גם אם כן היא בטח תתקע בדרך לפני שתתנגש בי.

ובכן, היום נדבר על נקודת האור. בשופרסל הופיע לאחרונה שוקולד ממותג "שופרסל" ומתהדר בכותרת "שוקולד חלב שוויצרי" (יש גם מריר, ולבן). תכולתו מאה גרם - מאחורה כתוב שזה מיוצר בשוויץ וששופרסל כאן בשבילי. הרבה הבטחה עבור 5.29 - כאשר שוקולד פרה המפורסם עולה כיום כמעט יותר מקוטג'.

העניין המפתיע ביותר הוא, שכאן ההבטחה באה לידי מימוש, לא בדקתי אם שופרסל באמת כאן בשבילי, אבל השוקולד טעים וממכר מאוד - בהשוואה עיוורת מול שוקולד פרה ניתן לחוש בהבדל בקלות.  אני בטוח שגם לאלמנט ההפתעה יש פה חלק, אם זה היה עולה 15 ש"ח הייתי אומר - אה, סביר; אבל בחיים הכל יחסי.

אז אם בא לכם לחסוך שני שקלים ולקבל מוצר טוב יותר. הפעם יצא להם.


4 תגובות:

  1. מצווה גדולה לעקוץ בשמחה

    השבמחק
  2. גם אני מאוד אוהב את השוקולד הזה של שופרסל, גם המריר שלהם טוב בהרבה משוקולד פרה (אבל כמובן לא ברמה של היקרים הרבה יותר או מאלו שנמכרים במשקל) והוא גם נמכר בדרך כלל במארזי מבצע משתלמים עוד יותר.
    עם המריר שלהם אני אופה בדרך כלל, אם נגמר המלאי הפרטי של השוקולד במשקל והחלב שלהם כיפי לנשנוש והוא הרבה יותר "קרמי" משוקולד פרה.
    לפעמים המותגים האלה מפתיעים, מסתבר.

    השבמחק
  3. חומוס אבו צ'יצ'ו8 בספטמבר 2012 בשעה 14:19

    גם חיסכון וגם טעים על הלשון

    השבמחק
  4. נותנים לך שוקולד תיקח
    לא נותנים לך תגנוב

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג