יום שלישי, 4 במרץ 2014

סאלם בומביי: טאלי צמחוני

מכיוון שבשבעות האחרונים אני נצמד באדיקות למזון צמחוני - בביקורי האחרון בסאלם בומביי הלכתי באופן מתבקש על הארוחה הצמחונית.
על הצלחת היו:
  • אורז צהוב
  • דאל (נזיד עדשים)
  • תבשיל עדשים
  • תבשיל אפונה
  • ירקות חריפים
  • תבשיל חומוס
  • כרובית בקוקוס
  • חצילים
אחלה צלחת שבעולם, לא ככה?

ארוחה צמחונית של סאלם בומביי
ארוחה צמחונית של סאלם בומביי

מכיוון שאני פוקד את המקום כבר שנים ואוכל תמיד את הארוחה הבשרית - ישר הרגשתי בחיסרון.
החיסרון לא היה העוף והבקר עצמם (בקר יש לעיתים רחוקות אבל הוא טעים מאוד) אלא הטעמים של הרטבים בהם הבשרים מגיעים: טיקה, קארי ומסאלה עם טעמים חזקים, ייחודיים ומופלאים.

העיקר בסיפור הזה הוא לאו דווקא שחסר לי בשר - אם היה טופו או אפילו ירק כלשהו שמגיע ברטוב של הבשרים הייתי יכול להיות המאושר באדם.
בלי שום קשר למחסור הספציפי, הארוחה הייתה טעימה מאוד, מומלץ.

4 תגובות:

  1. גם טעים גם חסכוני.
    טוב לי בטבע.

    השבמחק
  2. נראה טוב, מה המחיר?

    השבמחק
  3. זה טעים אבל פעם הלכתי שם באמצע היום, וכל החברים במשרד סבלו אחרי שחזרתי.

    השבמחק
  4. טאלי טאלי טאלי, היא ציפור טרופה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג