יום שבת, 15 במרץ 2014

מי הזיז את הגבינה שלי?

בבחירה אקראית בין נתח בשר לנתח גבינה אבחר בד"כ באופציה הראשונה אבל יש יוצאים מהכלל.
אחד מהם הוא גוש גבינת סולגוני.

מבוקשת

גיליתי את הגבינה הזו ממש לא מזמן, בעקבות קניה מוצלחת של הורי אישתי.
מקורה של הגבינה בגרוזיה, והיא מזכירה במראה ובטעם את המוצרלה, רק עם טוויסט סיבי צמיגי, וטעם משופר שנותן רצון לחסל את כל אריזת הפלסטיק העגולה, שבתוכה היא בד"כ שוכנת.

רק לשם הבהרה, אני לא מדבר על הסולגוני תוצרת הארץ (מחלבת עברי) שקניתי בטיב טעם והתאכזבתי, אלא כנראה באיכות שרק מוצר מיובא מארץ המקור יכול לספק.

בינתיים אני נהנה מידי פעם מגבינה שנקנית אצל זבן גרוזיני מבוגר מאשדוד, שמתחסלת תוך פחות מ24 שעות.
אני עדיין מחפש משהו אותנטי וקרוב יותר לבית (תל אביב-חולון) , כדי שאוכל להנות מהטעם הנפלא הזה לעיתים יותר קרובות.

כל היודע דבר על מקום הימצאה מוזמן לתת בתגובות.

3 תגובות:

  1. ניסית ב״דווקא גורמה״ בשוק הכרמל?

    השבמחק
  2. יצא לי לטעום אותה והיא ממש טובה באמת, תודה על ההמלצה!

    השבמחק
  3. דיברתי היום בשבילך עם בחורה גרוזינית זקנה שאני מכירה, לראות אם היא מבינה עניין.
    היא גם אמרה שהיא לא נוגעת בסולגוני שמייצרים בארץ, ואוכלת את הגבינה רק כשבני משחה שלה מביאים לה מגרוזיה.
    אם אתה מוצא משהו מיובא תגיד

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג