יום רביעי, 12 במרץ 2014

Roy | בוטיק שוקולד ומתוקים

היה איזה יום שמשי שאכלתי חומוס איפשהו כהרגלי בארוחות צהריים, ולאחר המנה התחשק לי מתוק על הלשון.
הדחף היה כה חזק עד שלא יכולתי להתגבר.
באומץ רב נכנסתי אל החנות ביד חרוצים 15, תל אביב, והתחלתי להעמיס.
בחרתי מארז גדול יחסית ובתוכו הכנסתי קצת מהכל.
על הנייר הבחירות שלי היו מצויינות עם מגוון טעמים שלא היה מבייש שיך סעודי הנופש בצרפת.
עם זאת, החיים לא היו מארז של בונבוניירה ובהחלט שלא פיקניק בירקון.

בונבוניירת שוקולד מבית רוי
החיים הם לא מארז של בונבוניירה

מכיוון שאני אדם אימפולסיבי, קודם יריתי ורק אח"כ שאלתי שאלות.
בהגיעני אל הקופה גיליתי שהמארז התמים שבתמונה יעלה לי כ80ש"ח, מחיר לא עממי במיוחד בעבור שלוש עשר פיסות דבר מתיקה.
עם זאת, בתור אדם נחוש שרצה שוקולד עם הבטחה של איכות - שלפתי את הארנק ופיזרתי שטרות כאילו הייתי יורש של שושלת הילטון שלא מצליח לתפוס את השוקולטייר הפרטי בטלפון.
ההבטחות היו מתוקות והדרך הייתה סלולה ביהלומים ולימוזינות.

פרלינים ובונבוניירות של רוי
אתה כן יודע מה תקבל, אבל לא בטוח שתאהב את הטעם

עת התיישבתי במשרד, גיליתי שהשוקולדים לא מדהימים כמו שהתצוגה, המלל והתמחור מבטיחים.
הם לא רעים, הם בהחלט לא גרועים, אבל הם לא שיא העידון והתחכום.
היו כאלה טובים, היו סבירים, היו כאלה שהצטערתי שלקחתי.
בסה"כ הערך לכסף היה נמוך ואם לנסח את זה בצורה פשוטה יותר - יצאתי מופסד.

אני לא אומר לכם לא ללכת לנסות, אולי יש שם משהו שיקלע לטעם שלכם, רק ממליץ לטעום קודם כמה בודדים לפני שמתחילים להעמיס.

4 תגובות:

  1. דווקא נראה שוקולד סוף, בדיוק קיבלתי משהו דומה מסבתא שלי העירקית

    השבמחק
  2. אף פעם לא הייתי מאניני השוקולד וכנראה בגלל זה אני לא מצליח להבין למה שוקולד עולה כמעט כמו קוויאר.
    טיפ של אדם פשוט - לך לסופר ותקנה בונבוניירה של merci - מספיק טעים ועולה 30-40 שקל.

    השבמחק
    תשובות
    1. עזוב בונבוניירה מחוץ לארץ, היום כל פסק זמן זה חטיף באיכות של יורוליג

      מחק
  3. אני חושב שזה על גבול הלא חוקי לכתוב בצורה כזו מצחיקה. כמעט השתנתי במכנס.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג