יום שלישי, 4 במרץ 2014

פעמיים משולש אצל פאוזי פול

לפני כשבוע התלוננתי על זה שלא יוצא לי לאכול מספיק אצל פאוזי פול.
בשישי האחרון לא רק שהצלחתי לתקן את העניין אלא אפילו מצאתי בתוכי מקום לשתי מנות חומוס משולש, עם הרבה חריף ירוק מפוצץ בכוסברה.

כל דבר שיש בצלחת של פאוזי טעים.
חומוס, מסבחה, פול, גריגירים, טחינה וגם החריף המדהים שהם מכינים במקום ואפילו מוכרים הביתה בקופסאות.

אחרי החומוס מיהרתי הביתה וישנתי כמה שעות ברציפות.
להבא אדע שאני כבר לא מסוגל לאכול שתי מנות ענקיות אחת אחרי השניה, אבל באמת שזה היה טעים.

חומוס משולש עם מסבחה, פול, גרגירים, טחינה, פטרוזיליה, כמון, פפריקה, שמן זית ופטרוזיליה, ותוספת נדיבה של חריף ירוק.
חומוס משולש עם מסבחה, פול, גרגירים, טחינה, פטרוזיליה, כמון, פפריקה, שמן זית ופטרוזיליה, ותוספת נדיבה של חריף ירוק.



חומוס משולש עם מסבחה, פול, גרגירים, טחינה, פטרוזיליה, כמון, פפריקה, שמן זית ופטרוזיליה, ותוספת נדיבה של חריף ירוק.
עוד מנה של משולש. תענוג גדול.

9 תגובות:

  1. זה אחד המקומות הטובים, חבל שלא יוצא לי להיות הרבה בסביבה

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמה, אנשים עובדים אוכלים חומוס ליד העבודה, זה רק כל מיני בטלנים וגזלנים מרשים לעצמם ללכת באמצע היום לערים אחרות בשביל לאכול צהריים.
      עם המצב של היום לא נראה לי שמישהו עושה רונדלים בין ערים בשביל מנה גרגירים.

      מחק
    2. לפעמים בחיים צריך לעשות פאוזה אצל פאוזי

      מחק
  2. אני לא מבין גדול כי מאיפה שאני באתי ברוסיה לא הכירו פול אלא בעיקר קוויאר, אבל לפול אמור להיות מרקם דליל של מרק?

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל תלוי בסוג הפול וכמה מבשלים אותו.
      בישול ממושך של פול שהושרה הרבה (או הגיע רך מהשימורים) עלול להביא לתוצעה של עיסה דייסתית.
      בכל מקרה, גם החומוס והטחינה נימוחים, אז זה לא באמת מפריע.

      מחק
  3. I've visited Fauzi Ful several times, it's always a treat to eat there.
    His fava bean mash is divine, even better that the one at Abu Hassan.
    They also make the green spicy sauce on location and it is a great addition to the food that is already perfect.
    If I was to give away food awards they would surely be in the top three.

    השבמחק
  4. פאוזי פול בשכונת פלורנטין
    הוא עבד בבהדונס וצבר שם מוניטין
    פתח חומוסיה בתוך צריף קטן
    החומוס כ"כ חם שמעלה עשן
    קחו משולש ותגידו לי תודה
    החומוס של פאוזי עושה ת'עבודה

    השבמחק
    תשובות
    1. קוראים לי איציק ואני מכיר \ חומוס מלבנון ועד לקהיר \ אבל אם אתה רוצה באמת פינוק \ חביבי בוא לפאוזי ותראה איזה שיחוק

      מחק
  5. מקום מושלם בל שניסגר היה אחד האהובים עליי בעולם ואני בכלל מגיע ממדינות ערב אז אני מכיר חומוס בטעם אמיתי אסלי. מישהו יותר אם הבן אדם פתח מקום חדש?!?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג