יום שישי, 21 במרץ 2014

קצין מטבח יוסיפון

קרוב לעבודה שלי בת"א יש פסאז' ארוך שנמתח מרחוב בית עובד לרחוב יצחק שדה.
בפסאז' הזה יש מגוון רחב של עסקים, ובניהן מסעדת יוסיפון.
עד המסעדה שמעתי מחברת צוות בעבודה, שסיפרה על מקום שנפתח לא מזמן ממש לידנו שמגיש אוכל מאוד טעים במחירים שווים לכל נפש. לרוב אני אוכל במקום עבודתי המגיש ארוחה לא רעה במחיר מאוד מצחיק, אבל לפעמים אני אוהב לגוון ולאכול במקומות טובים יותר.

לאחר הליכה קצרה הגענו למקום. מדובר באחד החללים המצומצמים ביותר למסעדה שנתקלתי בהם. יש מספר קטן של שולחנות שעומדים בפנים ובחוץ אבל זה לא הפריע לי כי ידוע שלפעמים דברים טובים מגיעים בקטן.

באנו 6 אנשים ובכל זאת נמצא עבורנו מקום בחוץ, וחיש קל ניגשה אלינו מלצרית חייכנית שלפי רמת האיכפתיות והנחמדות שלה, אפשר לחשוב בנקל שהיא קשורה לבעל המקום. מתוך תפריט המסעדה החלטתי לבחור במנה של תבשיל עגל עם "תבלון סודי". ליד לקחתי אורז ותפוחי אדמה, ולמנה ראשונה סלט ירקות עם טחינה מעל.




מנת הסלט הייתה סטנדרטית וטעימה.
תבשיל העגל היא בעצם בשר טחון שמסתתר פה בתמונה מתחת לערימה של טחינה (שהייתה מוטיב חזק לפחות בארוחה שלי, אולי אפילו קצת יותר מידי)
ניתן לציין לטובה את תפוחי האדמה שהיה קריספיים ועשויים כמו שצריך.
בסה"כ גם המנה העיקרית הייתה טעימה ומשביעה, וגם האנשים מסביבי שהזמינו פרגיות נהנו.

שילמתי 35 שקלים - בקלות יכלתי לצאת בכפול מחיר במסעדות אחרות באיזור.
התמורה לכסף הייתה טובה, ובהחלט יש סיכוי שאחזור לשם בקרוב.

2 תגובות:

  1. נהדר שיש עדיין מקומות שאפשר לאכול בהם ארוחה כמו בנאדם במחיר נורמלי.
    הרי היום שווארמה בלאפה עולה יותר מ35 שקל.

    השבמחק
  2. אוכל נקי טעים ומחקר שווה לכל נפש

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג