יום שלישי, 10 באפריל 2012

唱長 (סינג לונג)

בערב יום חמישי, עוד לפני ליל הסדר כשלא היה צורך לדאוג לדברים כמו נבלה וטריפה, עלה החשק להזמין מסינג לונג - תמיד משתלם, עסקית במשלוחים קבוע, הטעם לא מאכזב, ולא קרה שנשארתי רעב. לצערי לאחר בחירת תפריט מושקע, ואפילו התפרעות והזמנת תוספות מעבר לעסקית, עם הטלפון המיוחל נפלה גם אכזבה, הטלפן הודיע שהם סגורים לאירוע פרטי של העסק עד ערב שבת. כגודל הציפיות גודל האכזבות.
על תלאות אותו ערב לא אמשיך לגולל כאן אך הן נגמרו ביוקר לאחר הרבה טלפונים למקומות שונים סגורים או לא מתפקדים.

לפני יומיים, היתה שעה להרוג באיזור התחנה המרכזית בת"א, בערב, והיינו רעבים. לא צריך היה לחשוב הרבה הדבר היה ככתובת "כשר לפסח" על אריזה של במבה - נלך לסינג לונג! (למרות שבמשלוח זה יוצא הרבה יותר זול כי בישיבה במקום אין עסקיות אחרי שעה חמש, לצערי)

הלכנו על מיטב המסורת, התחלקנו במנות ראשונות, מרק ו-ווןטון מטוגן (טעים רצח), מנות עיקריות הלכנו על הפשוט בשבילי - עוף חמוץ מתוק, והחריף בשבילה - חצילים חריפים, ובאמצע נודלס לכולם

הכל היה טעים
תמיד מומלץ לבקר שם - עדיף לפני חמש כשיותר זול.

למאוכזבי המסעדה - ואתם יודעים מי אתם - תנו ניסיון נוסף.

הערה אחת - יש איזו רב-מלצרית ראשית שאוהבת לרדות בצוות שלה מול כל המסעדה - לא לעניין. פעם קודמת גם היא ירדה על עובדים זרים שאכלו במסעדה ולא שמו טיפ, ולאחר שאמרו להם בנימוס שהמחיר לא כולל טיפ והם ענו "פעם הבאה נדע, אין עלינו עוד כסף" הם ננזפו במשך דקות ארוכות - נראה לי שהם כבר לא יחזרו, כל זה ע"י אותה רודנית. מלבדה שאר הצוות נעים עד מאוד.

צלחות יפות סינג לונג

קומקום תה סיני סינג לונג

מרק סיני
המרקים מעולים

רוטב סויה

עוף חמוץ מתוק סינג לונג
עוף חמוץ מתוק הכי טוב בצד הזה של התחנה המרכזית

נודלס סינג לונג
בגללי המנה הזו בלי ירקות. מפונק


6 תגובות:

  1. האוכל הסיני בישראל הוא סוג של אכזבה אינסופית בעבורי.
    זה מתחיל במסעדות שלא שומרות על רמה אחידה של המנה (תזמין את אותו בקר בחצילים ואתה עלול לקבל מנה שונה לגמרי בכל פעם), במחירים מופרזים (מנות מוקפצות ב90ש"ח) או כל מיני התאמות של המטבח האסייתי לחיך הישראלי (אלה כבר לא המקומות ההארדקור אלא סתם הרעלות פוטנציאליות).

    ברור שיש יחידי סגולה, וגם יש מסעדות בינוניות שמגישות מנה אחת או שתיים באופן מושלם, אבל לרוב זה ניסוי וטעיה וצריך להגיע מוכן לאכזבה.

    בנוגע לרמיזה שלך:
    הזמנו בעבר מסינג לונג ויצא שחלק מהמנות לא היו טעימות (בקטע כמעט לא אכיל), למרות שמנות אחרות היו ממש טובות. כאמור עסק של אכזבות והרבה ניסוי וטעיה, אולי גם משנה מי מקפיץ באותו ערב ועד כמה בא לו להשקיע.

    השבמחק
  2. ‫לא קיבלת מהם אף פעם נודלס ללא טעם?‬
    ‫בשר שהוא בחלקו רטוב מגעיל ובחלקו שרוף לא אכיל?‬
    ‫אגרול לח?‬
    ‫חלק מהזמן לא היה טעם בכלל, בחלק האחר הטעמים לא היו מעודנים, כאילו שילד ראה בטלויזיה איך אוכל אמור להראות וזרק את הרכיבים לתוך מחבת (לא ווק, סתם מחבת).‬

    השבמחק
  3. לא הבנתי, קניתי עכשיו 3 במבות ב12 שכתוב עליהן "כשר לפסח" - זה טוב או לא טוב?

    השבמחק
  4. שמעתי עליהם דברים ממש טובים ממביני עניין, אבל זה היה בעבר, ייתכן כי התקלקלו ואני אקבל הפתעה לא נעימה?
    יש מקומות סיניים בסגנון הזה שהם בטוחים?

    המליצו לי גם על צ'יינה קורט ועל הסינית האדומה, היש דברים בגו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אין טוב מסינגלונג. האדומה מאוד בינונית ויקרה. קורט לא ניסיתי

      מחק
    2. המחירים של האדומה לא באמת רחוקים בהרבה מסינג לונג, למעשה זה תלוי באיזה שעה של היום אתה מתקשר ומי עונה לך. לפעמים תקבל ארוחה רגילה במחיר של עסקית, לפעמים תקבל הכל במחירים של לשבת במסעדה בלילה, לפעמים תקבל דרך ספר האוכל ולפעמים בשליח של המקום.

      מכיוון שניסיתי מגוון רחב יחסית של מנות באדומה (סוג של ארוחת טעימות עם מלא חברים ועוד כמה משלוחים הביתה) אני יכול להעיד שיש להם מנות טובות מאוד לצד מנות רגילות לצד מנות לא משהו בכלל. צריך לבחור טוב טוב וזה גם תלוי טעם.


      צ'יינה קורט הוא מקום שהייתי בו פעם אחת והחוויה שלי נשמעה בערך כמו כל סיקור ממוצע עליהם (בעיקר תלונות על השירות).
      המקום עצמו לא נאה במיוחד, משדר הרגשה מוזרה אבל יש שם טאץ' נחמד.
      האוכל (המעט שאכלתי בפעם הבודדת שישבתי שם) היה סביר פלוס, לא נפלתי וגם פיספסו כמה מהרכיבים של המנה.


      לגבי מחירים, הכל נע היום באותו אזור. מנת נודלס יכולה לעלות בין שלושים לשישים, מנות עם בשר בין חמישים לתשעים, אגרולים תמימים יכולים להיות מחמישה ועד חמישה עשר ש"ח.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג