יום חמישי, 19 באפריל 2012

מבט לאחור (רטרוספקטיבה)

רק שתדעו, אנחנו אמנם בלוג יחסית צעיר - אבל כבר כתבנו מעל 140 פוסטים, עם עוד כמה מתוזמנים לאח"כ.
יש המון נושאים לכתיבה כשכותבים בלוג אוכל משולב בנושאי בישול וצרכנות, כ"כ הרבה נושאים שלפעמים אין מספיק ימים בשבוע בשביל לפרסם את הכל או לסירוגין אין מספיק כח כדי לכתוב על כל דבר שאוכלים, קונים או מבשלים.

מן הכתוב למעלה אפשר להסיק שאנחנו סתם מקשקשים ואוכלים ומקשקשים, אבל הייתי רוצה להאמין שאנחנו עושים עבודה טובה; עובדה שיש לנו עם הזמן יותר ויותר קוראים (זה המקום להזכיר לכם לעשות מנוי [בצד שמאל של הבלוג] כדי לקבל עדכונים חמים בכל פעם שיש פוסט חדש, וגם לעשות לייק בפייסבוק כדי להיות חברים שלנו).

בנוסף לקוראים החדשים יש לנו גם מגיבים חדשים, להבדיל מהעבר שהיו מגיבים בודדים - עם ריבוי הקוראים התווספו גם האנשים שטורחים לשושח, אנחנו מניחים שזה בגלל שהם מרגישים נוח יותר אחרי זמן מה, מספיק בשביל לשאול, להתייעץ, להביע דיעה וכמובן גם להתלונן, שהרי בשביל זה הומצא האינטרנט.

המטרה העיקרית של הפוסט הזה היא להציג לראווה תמונות שסומנו כפופולריות, סיפורים שאנשים אהבו וסתם להראות לכם דברים שאולי פיספסתם.
שימו לב שכל תמונה בגלריה מטה מכילה גם תיאור שתוכלו לראות אם תרחפו עם העכבר מעל התמונה.
מקווה שתהנו, תמשיכו לקרוא ותמליצו עלינו לחברים.

שוב, אל תשכחו לרחף מעל התמונות כדי לקבל את התיאורים - השקעתי בשבילכם!




כריך רובן בקר, אחת האהבות הגדולות בתחום הסנדוויצ'ים, עם עגבניה, חסה, חרדל סילאן ורוטב חזרת, וכמובן עם גרקין עסיסי בצדטוסט של סיילנס, אם אתם עוקבים בוודאי שמתם לב שאני הולך לשם הרבה כי זה יחסית קרוב לעבודה והם גם מספקים סיפורים משעשעים.חצי לאפה אצל הקוסם, זו לא מנה אמיתית אלא חצי של לאפה שארז בדיוק אוכל את החצי השני שלה. אם אתם רוצים חצי לאפה אז אולי תקחו פיתה או משהו.

חומוס יונס (אבן גבירול), החומוס הזה היה חלק מפוסט מעניין בעבר ויש לי בארסנל עוד פוסט עליו מהשבת האחרונה.פסטה במילוי פטריות פורצ'יני ופרמז'ן בלבורטוריו די פסטיפיצה סרט עם רוטב סרירצ'ה

שניצל בבגט ממעדני יקילאפה שווארמה מהפינה של דודבוטיק נקניק

כריך לקס עגל שדווקא לא יצא לי להראות בבלוג, אבל באינטרנט מאוד אהבו אותוביקור בשיפודי עזרא ובניו, בתמונה רואים את הבולס רגע לפני שהוא בולסכריך בטל בייגלס, קורנביף חם עם חצילים, מלפפון, עגבניה חמוצים וחרדל חריף

חומוס של אבו אדהם שבאמת מגיע לו להיות בשורה משלו אבל הוא ככה כי הייתה לי תקלה :)
החומוס המהמם של אבו אדהם (קרליבך)
חומוס אסף המהולל שאני אוהב יותר מחומוסים רבים אחרים כי יש בו משהו שקשה להעלות על מילים - אני מדבר כמובן על סניף החשמונאים, אין לי מושג מה הולך בסניפים אחריםהכריך המפתיע של המקווה סנדוויץ' ברהחומוס של הקוסם

גם את הסנדוויץ' הזה אף פעם לא ראיתם, אבל נכון שהוא נראה ממש טוב? הוא היה הצלחה אדירה באינטרנט.
עוד כריך שלי שלא ראיתם מעולם
חומוס סעיד המקורי מעכו, הם עכשיו בשיפוצים והיום התבאסתי שסגור כי הייתי בטוח שיפתחו אחרי פסח.עוד חומוס של סעיד המקורי מעכו (שניהם סניף תל אביב) שימו לב איך הוא נראה שונה לגמרי מהשני, למרות שהוזמנה בדיוק אותה מנה.עוד כריך ביתי שלי שלא ראה אור בבלוג, הפעם נראה פחות טוב אבל באמת שהוא היה מצויין


כריך חזה עוף של סיילנס, למי שזוכר לא הזמנתי בכלל חזה עוף, אבל היה ממש טעיםכריך רוסטביף של סיילנס, הזמנתי טוסט רוסטביף אבל מי סופר, היה טעים.


פלאפל תימני ירוק אמיתי של ד"ר סעדיה, אכלתי אותו כשהייתי חולה ולא היה לי חוש טעם, יצאתי די מאוכזב.פיצה דומינוס הותיקים והטוביםפיצה של ג'ויה

עוד כריך מהמם של רובן, הפעם מדובר במיקס
כריך מיקס מהמם של רובן

עוד פעם הכריך של סיילנס, לא יודע למהשווארמה מביקור אחר אצל הקוסםשפונדרה מתוקה בלחמניה מתוקה - קפה 48

6 תגובות:

  1. אפשר כמה מילים על ההבדלים בין החומוסים השונים שיש פה? מה הטעמים, מה עדיף וגו'.

    השבמחק
    תשובות
    1. חומוס יונס הוא חומוס ממש טוב ויחסית לא יקר (17 ש"ח אם אני לא טועה), המרקם שלו לא גושי ולא טחינתי מדי, הוא ממש על האמצע, תמיד יש לו תיבול עדין בפנים וכמעט תמיד השירות יהיה איטי.
      היו להם כמה נפילות, דברים שנראו כמו החלפות של צוות או הנהלה, אבל לאחרונה הם חזרו עם טעם מוצלח יותר מהרגיל.

      חומוס אבו אדהם (אני מדבר רק על סניף קרליבך כי מבחינתי האחרים זה לא משהו) הוא חומוס מצויין עם שירות מצויין, הוא תמיד מלא כי אנשים חוזרים שוב ושוב ושוב ומבינים מה טוב. הוא עדין, מעט נוזלי, מתנגב בקלות ויש בו עודף טחינה משובחת. יש להם גם ריפילים חופשיים מה שהופך כל ביקור לתענוג כפול.
      לחומוס שלהם יש טעם לוואי עדין וממכר שמזכיר ביצה קשה.

      חומוס אסף הוא חומוס מצויין (רק על סניף החשמונאים לספר ידעתי), טעים מאוד, די יציקתי וקשה לניגוב ועם זאת עשיר בטעם ועדין על הלשון.
      גם כאן יש ריפיל ושאר פינוקים על השולחן (פלאפלים שיוצאים, סלט כרוב מוחמץ מתוק ממכר וחריפים שונים).

      החומוס של הקוסם הוא חומוס שאוכלים כדי להתמלא כשלא בא פלאפל או שווארמה, הוא היה בסדר ולא יותר מזה.

      חומוס סעיד המקורי מעכו (אבל נמצא בחשמונאים) הוא חומוס שאוכלים כדי לשבוע ולא כדי לפנק את הלשון, אבל יש להם ימים יוצאי דופן שבהם מביאים לך צלחת של תענוגות והפתעות. גם המסבחה שלהם לא אחידה, לפעמים זה פשוט גן עדן בפה ולפעמים סתם ערימה נוזלית עם גרגרים עם יום חמוץ או יום חריף או יום בלי כלום.

      מחק
  2. אתם צריכים לעשות רשימות דירוג של המקומות הכי טובים, עשרת או חמשת החומוסים השווים, השווארמות, הפיצות וכולי, וככה אנשים לא יצטרכו לשבור את הראש.

    אפילו ממליץ לעשות מקומות שנותנים ערך לכסף.

    השבמחק
  3. 140 פוסטים לבלוג זה לא רע בכלל, במיוחד בתחום האוכל.

    השבמחק
  4. שיהיה בהצלחה, אתם עושים עבודה לא רעה

    השבמחק
  5. חומוס אבו צ'יצ'ו8 בספטמבר 2012 בשעה 14:19

    בחייאת רבאק אני חם חם על הכריך הזה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג