יום שלישי, 17 באפריל 2012

דוד כשר לפסח | פלאפל בטורטייה

 הסודוך היה מלא אנשים, סיילנס היה מלא בלחמניות כשרות לפסח, החומוס של נדים וג'וני היה סגור, היה יחסית חם ואני הייתי אדם חלש. כל הדרכים כיוונו לפלאפל של דוד, כי לא התחשק לי לחפש אכזבות אצל האחים אעוני המקוריים מיפו.
הגעתי לתחנה האחרונה בסיבוב האוכל האינסופי רק כדי לגלות תור ארוך כמו הגלות + יציאת מצרים.

היה כ"כ כשר שכולם צעקו שיש משגיח מהרבנו במטבח, במיוחד על מי שהעז לבקש פיתה רגילה.
הטורטיות זרמו כמו מים.
עליי לא יעבדו, אני יודע איך נראית טורטייה, הייתי קונה אותן בטונות, בדונמים, כמו אסטרונאוט מקסיקני שלא מתכוון לחזור בעשור הקרוב.  עליי לא יעבדו!
זו לא הייתה לאפה כשרה לפסח, אף אחד לא אוהב להגיד את המילים הלה (למעט קאבאבא ודבוש שפתוחים וכשרים לחלוטין ובשמחה ובגאווה, וגם אעוני מנסים לספק את המקומיים ומביאים מאפים כשרים).

פלאפל טורטייה
הכוכבת האמיתית של פסח
לאפה כשרה לפסח זה לאו דווקא רע, אפשר להנות מזה, זו בסה"כ טורטיה עבה גם כן, רק שזו, הטורטיה שבתמונה הייתה דקה ומקסימה וזרמה מצויין עם הפלאפל ושאר הסלטים.
באותה נשימה גם גיליתי שעמבה זה לא כשר לפסח, אם אתם יודעים למה אז יאללה בכבוד, ספרו לנו.
כשאמרתי עמבה האיש החביב (שפינק אותי בשק של צ'יפס) אמר לי "ששששש, מה זה, מה יש לך, זה לא כשר לפסח, אל תגיד דברים כאלה, יש לי פה משגיח במטבח).
חיים טובים, איש נחמד דווקא.


צ'יפס הבית
צ'יפס בשקית
מלפפון חמוץ בחומץ
חמוצים בחומץ חמוץ

סה"כ היה אחלה וטעים ומשביע ברמה הנכונה, ללא עמבה אבל ברוך השם הכל הסתדר בשלום.
משהו מוזר התחש עם הטחינה, היא הייתה מעושנת מאוד, כאילו יש בה איזה רכיב סודי מהמנגל, היה טעים, אין מה להתלונן. היה טוב וטוב שהיה.
אתם גם נראים לי אנשים טובים, אכלתם כבר משהו?

2 תגובות:

  1. הרבנות אנשים זהב.
    הם דואגים שלא נחטא וניפול שדודים בידי העמלקים אויבנו.
    אתה צריך להודות לאלוהים שבאותו יום היה משגיח במטבח.

    השבמחק
  2. אף פעם לא הבנתי למה הטורטיה לא תפסה בארץ חוץ ממקומות כמו קרנף שעושים אותה מגעיל וממלאים אותה בשטויות
    יש בחו"ל טאקו וכו'

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג