יום שבת, 14 בינואר 2012

משה משלוחים

אז מה ההמבורגר הכי טוב בשוק היום?
האנשים שאני מכיר מתחלקים ל2 מחנות עיקריים - מחנה מוזס ומחנה BLACK.
אני אישית משתייך למחנה השני - המבורגר הדגל של הבלאק - הנורמה ג'ין, טוב בהרבה לדעתי ממנת הדגל של המוזס - הארט בורגר וגם עשוי מבשר משובח יותר, ושניהם עולים בדיוק אותו מחיר נכון לבדיקה אחרונה - 59 ש"ח.
מה שכן, הדיל של הלייט נייט במוזס - ארטבורגר ותוספת ב33 שקלים משתלם מאוד, ואז אני מוכן לשקול לאכול שם.
למרות האמור לעיל החלטנו להזמין אתמול משלוח ממוזס רוטשילד, עקב זכרונות יפים של א' מסלט צ'יקן קיסר שהיא אכלה שם.
החלטתי לזרום בכל זאת עם המשלוח הזה, בעיקר בגלל שהיה קר בחוץ מכדי לצוד מזון משלי, והזמנתי את הארט בורגר 250 גרם עם תוספת פטריות. 2 הפריטים הנ"ל בתוספת צ'יפס ודמי משלוח סגרו את מחיר הארוחה ל150 ש"ח בדיוק. עקב היום הסוער הזהירו אותנו במוזס שייתכן שההזמנה תתעכב, אך הופתענו לטובה והיא הגיעה אחרי פחות מ40 דקות.
אין ספק שמוזס משקיעים בצורה החיצונית של המשלוח. הגיעה שקית גדולה ומעוצבת עם הלוגו של מוזס, וכל פריט בהזמנה היה ארוז בקרטון מעוצב נפרד עם כיתוב ברור, שנדע במה מדובר ולא נהיה במתח לפני הפתיחה. הגיע מספר רטבים מגוון (בקרטון נפרד כאמור) שכלל מיונז,צ'ילי אדום, קטשופ וקטשופ פלפלים.

ההמבורגר הגיע בתוך הלחמניה בילד אין, וכל שנותר לי היה להוסיף את תוספת הפטריות שנארזה בקרטון נפרד.
ההמבורגר היה בסדר מינוס בסך הכל. הבשר לא היה טעים במיוחד, הלחמניה טיפה התפוררה, היה אפשר להשקיע בקצת יותר כמות ירקות אבל זה בדיוק החוויה שזכרתי מהפעמים האחרונות שאכלתי את ההמבורגר הזה. טעים אבל בהחלט way overpriced (עלה 68 שקל כולל תוספת הפטריות - בהרבה מקומות אפשר להשיג במחיר הזה סטייק בגודל בינוני)

נעבור לגרסת הסלטים - בניגוד אלי, שאני אדם פשוט שהייתה לו דיעה קדומה לא חיובית במיוחד לגבי הארטבורגר - מנת סלט הצ'יקן קיסר היא אחת האהובות על א'. לטענתה, גם הפעם המנה לא אכזבה, אם כי חתיכות העוף היו מעט רטובות ולא קריספיות. הדבר יכול להיות נסלח עקב מזג האוויר בחוץ, והפרשי הטמפרטורות שייתכן ותרמו לתופעה.
גם בסלט כאמור נראה לי שמוזס לוקח מחירים של מסעדת יוקרה - 59 שקלים.

הצ'יפס שקיבלנו גם הוא סבל טיפה מבעית הרטיבות, אך היה אכיל בעזרתם הנדיבה של המיונז וקטשופ הפלפלים.

לסיכום, ארוחה לא רעה, מחיר מופרז לדעתי עבור התמורה. האם נזמין שוב? ייתכן, אם א' תתעקש מספיק על הצ'יקן קיסר הזה. אחרת בפעם הבאה הטלפון יהיה לכיוון של הבלאק..

9 תגובות:

  1. מצחיק שאתה כותב את זה, כי אנחנו היינו במוזס אתמול כחלק מיום הולדת של חבר.

    לא ידעתי בכלל שיש להם סניף בכבר סבא, בתוך איזה קניון שנראה אבוד ומרוחק אבל הפתיע בגודלו, למעשה אלה כמעט שני קניונים עם אזורים פתוחים ודשא וגשרים. התרשמתי לטובה מארכיטקרטורה, וגם הסניף עצמו לא היה מכוער.

    החיסרון היה כמובן בכמות האוכל הקטנה.
    הייתי מופתע בטירוף מהצ'יפס הקטן, והמלצרית מיהרה להגיד לי שהם החליפו כלים בכל הרשת, והכלים החדשים הם מדודים ומותאמים לתפריט בריא יותר.

    הרפורמה, למקרה שלא הבנת היא מנות יותר קטנות במחירים של מנות שהיו פעם גדולות יותר.

    הרגשתי מרומה, וגם השירות היה לא משהו.
    זה התחיל במלצרים וצוות מארחים שלא ראו לנכון לקחת מאיתנו הזמנה בחצי השעה הראשונה.
    זה המשיך בהמתנה של חצי שעה לאוכל שיגיע.
    גם את החשבון לא מיהרו להביא, וגם את הכסף לא מיהרו לקחת.
    בין היתר שכחו פריטים אחדים, והביאו בטעות גם כאלה שלא ביקשנו.

    אני אוהב את מוזס, שלא תבין אותי לא נכון.
    כריך הפילדלפיה שלהם מצויין, וסלט הקיסר שלהם הוא הטוב בארץ, למרות שבאחת הרפורמות האחרונות הם עשו משהו נוראי לרוטב והוא איבד מהטעם והייחוד שלו.
    אולי הם דיללו את כמות האנשובי, כי זה שמנוני ויקר, והם הרי בריאים וחסכנים.

    גם הצ'יפס שלהם ממש אחלה, חבל רק שהם מתקמצנים.
    גם המארזים של הצ'יפס במשלוחים נהיו קטנים מאי פעם.

    חבל מאוד.

    השבמחק
  2. שמונה אנשים רעבים שממתינים לאוכל שלהם שעה, זה לא צחוק.

    השבמחק
  3. אני מלכתחילה לא ממש אהבתי את מוזס.
    הם נסמכים הרבה יותר מידי על יחסי הציבור הטובים שלהם ועל כל הפנסי שמנסי מסביב (אריזות צבעוניות, כיסוי שולחן צבעוניים במסעדה וכו') והרבה פחות על האוכל.
    אם אני ארצה ללכת למקום שמגיש המבורגר ב60 שקל אז עדיף בלאק\דיקסי בגדול, ואם אני ארצה מקום עממי שמגיש המבורגר בחצי מחיר משל מוזס ובאותה איכות - גם זה יש.
    כמו שכתבתי בפוסט המקורי - ימצאו אותי שם רק מהשעה 23:00 , או שממש יכריחו אותי ללכת לשם בשביל הצ'יקן קיסר.

    השבמחק
  4. אתה שוכח שמכיוון שלמוזס יש משמעות אחרת לגבי מכיוון שאני לא אוכל המבורר.

    בשבילי מוזס זה צ'יפס, סלט קיסר (עם עוף, בלי עירית), שיפודי פילה משובחים, סטייק בחמאה, כריך פילדלפיה (בלי בצל), לחמניה עם פטריות פורטובלו ואולי גם קצת הרטבים עצמם.

    אני אדם פשוט!

    השבמחק
    תשובות
    1. טעמתי את רוב הדברים שדיברת עליהם.
      הם בסדר אבל עדיין המחירים מופקעים - ובמיוחד שמדובר בשיפודי הפילה שמציעים לך מנת בשר קטנטנה במחיר גדול.

      מחק
  5. אני לא מבין איך אפשר לכתוב מרכיבים של מנה עסקית רגילה ואז לכתוב ליד "ש"ח" מספר גדול יותר מ-70. בטח כשזה בסה"כ המבורגר.

    בכל אופן, מוזס לייט נייט כבר מזמן לא עולה 33, אלא 38 (כמדומני), וזה אחרי שהם פתחו עם 29 בזמנו. לא משתלם בכלל, כבר עדיף ללכת ל-Red Burger באבן גבירול (סגנון קצת אחר, אבל שווה את הכסף).

    השבמחק
    תשובות
    1. תוסיף לזה את זה שהצ'יפס הפך לקטן יותר במסווה של שקר כלשהו על בריאות ובכלל אין סיבה ללכת לשם יותר.

      מחק
  6. הייתי שם בשבת וזה היה מגעיל באופן כללי.
    כל המחירים עלו, השניצלים נהיו קטנים יותר, השירות נהיה יותר גרוע (המתנה של חצי שעה למשקה שמגיע רק בסוף הארוחה), והם גם הפסיקו להגיש מלא מנות שוות.

    לא שווה בשיט.

    השבמחק
  7. אתמול מוזס פרסמו בעמוד שלהם בפייסבוק על מבצע שמציע המבורגר ענק שחתוך כמו פיצה ומתאים לקבוצה של סועדים.
    הפרסום גרר המון המון תגובות שליליות, הן על התמחור של המוצר והן על שאר הדברים השליליים שאנשים החזיקו בלב.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150853677070598&set=a.159489115597.129228.14193355597&type=1

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג