יום שישי, 6 בינואר 2012

חוויות מהשניצליה

למי שלא חי בארץ בשנים האחרונות - השניצליה היא רשת של מעל 20 סניפים בכל רחבי הארץ שחרטה על דגלה התמחות במוצר אחד - ניחשתם נכון, שניצל.
השניצל יכול לבוא בכל מיני הפוכות - צרפתי עם חרדל דיז'ון, איטלקי עם עשבי תיבול, יווני עם שום כתוש ועוד.
ההתמקדות של הרשת במוצר אחד עיקרי יוצרת ציפיות גבוהות, שמנמיך אותן המחיר הנמוך יחסית - 25 שקל לשניצל בבגט, שהוא מחיר יותר מהוגן ביחס לתל אביב.
אכלתי לאחרונה ב2 סניפים של הרשת בת"א - אחד במסגר והשני בבוגרשוב.
בבוגרשוב החוויה בהחלט הייתה מהנה - יש להם את "מיקס הבית" שמשלב את 3 סוגי השניצל שצוינו קודם שהיא המנה המנצחת של המקום. היא באה עם מעט ירקות, מעט חריף, וגם רטבים מתאימים - מיונז בשביל השניצל, ואלף האיים בשביל להפוך את הירקות לאכילים.
במסגר לעומת זאת הזמנתי את אותו שילוב והתוצאה הייתה הרבה פחות טובה - לא יודע להסביר את הסיבה האמיתית לכשל. ייתכן שהירקות היו טיפה פחות טריים, ייתכן שהמיקום של כל הרכיבים ביחד היה לא מוצלח אבל השורה התחתונה היא שפחות נהניתי. ניסיתי ללכת לשם בהזדמנות נוספת - מנמק לעצמי שאולי לא הייתי רעב בפעם הראשונה אך לשווא - אותו טעם ואותה הרגשה של פספוס.
מאז אני אוכל רק בסניף בוגרשוב, ונראה לי שנלמד פה לקח שתקף לרוב רשתות המזון : מדובר בד"כ בזכיינים עצמאיים, והחוויה בסניף אחד לאו דווקא תהיה דומה בסניף האחר.

3 תגובות:

  1. ב"ה יצא לי לאכול בשניצליה במסגר, וזה היה רחוק מלהיות להיט.
    השניצלונים (זו השיטה שלהם, הרבה חטיפי עוף במקום שניצץ גדול) היו לחים ולא טעימים.

    אגב, בגלל שנחלתי אכזבה וסירבתי לנסות סניפים אחרים שלהם:
    בכל הסניפים יש את אותו שניצל ועליו שמים רוטב בטעם?
    כי במקומות אחרים מכינים את השניצל עם ציפוי בטעם, ולא סתם מוכרים לך את הטעם בדיעבד.

    השבמחק
  2. אני הרבה זמן מסתקרן מהשניצליה, כי אני אוכל על בסיס כמעט דו-חודשי בשניצליה אחרת בירושלים עסקית של שניצלים-צ'יפס-ירקות-שתיה ב-45 ודי מרוצה (אם כי אף פעם לא יוצא לגמרי שבע). תוכלו לפרט קצת על התנאים שם, כמה משביעים השניצלים, וכמה עולה להוסיף צ'יפס ושתיה?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא לצאת שבע ב45ש"ח נשמע כמו פשע (כשמדובר בשנצליה, במקומות אחרים זו יכולה להיות מנת פתיחה זעירה).

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג