יום רביעי, 11 בינואר 2012

מסעדת לימוזין

2 עובדות שחשוב שתדעו כבר בשלב מוקדם זה :
1. אני גר כיום במרכז, אך במקור מהצפון
2. אני מאוד אוהב בשר

המרכז כמובן עשיר יותר במסעדות בכלל, ובמסעדות בשר בפרט, אך אין זה אומר שאין בצפון פנינות קולינריות.
אחת בולטת היא מסעדת לימוזין ברמת ישי (ולפני שתשאלו רמת מה? אפנה אתכם לGPS הקרוב)
מיקום המסעדה לא מבטיח - הוא נמצא בסוג של מרכז מסחרי, ובאמת לא היו לי ציפיות גבוהות כשהגעתי לשם.
יש למסעדה את הרפרטואר הקבוע של האנטריקוט\סינטה\שייטל וכמו כן "נתחים מיוחדים משולבים" כמו נתח במשקל 1.2 שמאפשר לאכול באופן אותנטי מספר סוגי בשר "במכה", והמחיר שלהם גם יותר זול מלהזמין את הבשרים בנפרד.
הזמנו מכל המתואר למעלה ועוד ואני חייב להודות - המסעדה היא אחת הטובות בארץ בתחומה, ויש הרבה מסעדות במרכז שיכולות ללמוד ממנה - הנתח הבולט היה השייטל שהיה נימוח כחמאה, למרות שגם שאר הנתחים לא אכזבו.
הדבר היחיד שהכביד על הבשר הטוב בביקור היה השירות.
איני יודע אם זו תופעה קבועה במקום או סתם יום מבולבל אבל מה שקרה שם הלך בערך כך:
אנחנו : "יש נתחים מיוחדים?"
מלצרית : "כן יש לנו היום נתח מיוחד של 1.2 ק"ג שעולה 1.5X שקל, ונתח מיוחד של 600 גרם שעולה X שקל."
אנחנו : "תביאי לנו נתח של 1.2 וגם %#$%#$^%^#$$"
לאחר מספר דקות :
מלצרית ' : "אני מצטערת, חלה טעות, לא נשארו יותר נתחים מיוחדים"
אנחנו באכזבה: "אבל באנו בשביל הנתחים המיוחדים"
מלצרית א' : "רק שניה, אני אבדוק אם בכל זאת נשאר משהו"
כעבור מספר דקות :
מלצרית ב' : "חדשות טובות, לא נשארו אמנם נתחים מיוחדים של 1.2 ק"ג אבל יש 2 נתחים פנויים של 600 גרם"
אנחנו : "טוב תביאי"

כמובן שכישראלים מצויים צצה לנו המחשבה שעושים עלינו קומבינה, ושומרים את הנתחים היותר זולים ללקוחות הקבועים, למרות שכאמור יכול להיות שסתם מדובר בבלבול - במקרה הזה העדפנו לתת להם להנות מחמת הספק ונהנינו בעצמנו מנתחי קציצות בתוך מאפים שהוגשו לנו כפיצוי (הופתעתי לטובה)

בסך הכל חויית האכילה שם לא זולה בכלל - יצאנו בקרוב ל150 שקל לאדם, אבל היא שווה למי שמוכן להשקיע בבשר טוב באמת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג