יום ראשון, 2 ביוני 2013

ויטרינה | נקניקיות או לא להיות

אם יש משהו שבית העסק הזה משדר זו נינוחות והסתפקות במועט.
אצל ויטרינה זה בא לידי ביטוי בתמחור הסביר, במיקום המרכזי אך הקטן יחסית, במבחר המנות המצומצם ואפילו בשעות העבודה: א'-ה': 12:30-23:00 ו': 12:00-17:00.
הם בוחרים לנוח בסוף השבוע, מה שמשדר ההיפך מחמדנות; המקום הצנוח יחסית מעוצב בטוב טעם ושוקק חיים לא פחות ממסעדת ענק; המנות עצמן טעימות, מוקפדות וייחודיות מאוד.
למראית עין אין כאן דבר וחצי דבר שאינם בסדר.


צ'יפס תפוח אדמה ובטטה, חמוצי הבית, נקניקיית חזיר ורוקפור, קטשופ סלק ואיולי מדהים
צ'יפס תפוח אדמה ובטטה, חמוצי הבית, נקניקיית חזיר ורוקפור, קטשופ סלק ואיולי מדהים


את המקוריות והטאץ' אפשר לראות כבר בתמונה הראשנה:
נקניקיית חזיר עם נגיעות רוקפור, צ'יפס מתובל שמגיע עם גרידת לימון ומורכב מ50% בטטה ו50% תפוח אדמה, כף מרק אסייתית הנושאת בתוכה קטשופ סלק ייחודי ורוטב איולי ששניהם כמובן הם פרי המקום. אפילו החמוצים הם מתכון הבית והם מדהימים.
קטשופ סלק!
חייב לציין גם את מבחר הנקניקיות המרשים - עמדתי מול חלון הראווה וחשבתי ארוכות מה לקחת, הכל נראה טוב ונשמע טוב בתיאורים אפילו לאדם כמוני שלא בהכרח אוהב בשר טחון.

מנת צ'יפס 50\50
מנת צ'יפס 50\50


זוגתי האהובה הצטרפה אלינו לקראת סוף הארוחה שלי והזמינה המבורגר (אליו אתייחס בהמשך).
ניצלתי את ההזדמנות כדי להוסיף סלסלה של צ'יפס ב"מיוחד" בשבילה, עליו התנפלתי בשמחה.
באמת שהשילוב המנצח של בטטה ותפוח אדמה עם התיבול וגרידת הלימון עשו לי חגיגה בפה.
חייב לציין שחזרתי מאז במיוחד בשביל הצ'יפס.


ייתכן וזה ההמבורגר הטוב בעיר | ויטרינה
ייתכן וזה ההמבורגר הטוב בעיר

אם אתם עוקבים אחרי הבלוג אתם בוודאי יודעים שאני לא חובב המבורגרים.
זוגתי לעומת זאת דווקא אוהבת אותם מאוד.
היא אכלה את המנה שבתמונה בהתלהבות בלתי מרוסנת והכריזה שוב ושוב שהוא אחד הטובים שאכלה לאחרונה, תוך כדי שהיא מונה המבורגרים נחשבים ומספרת מדוע לדעתה הם פחותים.
השמועה ברשת אומרת שהסוד הוא חלקי צוואר מעושנים שנכללים בתערובת הבשר.

לסיכום:
מומלץ מאוד. המכשול היחידי שמצאתי היה שעות הפתיחה. זה לא סביב השעון וסופי השבוע יכולים להוות מכשול לזללני פנאי, אבל מומלץ לתכנן מראש ולהגיע בשעות הפעילות.

7 תגובות:

  1. אכלתי פעם המבורגר באיזה מקום שכונתי כשר ברחביה. לזוועתי ראיתי את המוכר בוצע בסכין את המוצר לחצאים. מעשה האכילה הפך לזוועתי, הלך לי כל הכיף של ההמבורגר. מאז נשבעתי לא להתקרב למקום שחותך את ההמבורגר (עם כל הכבוד להגיינת הלחיים).

    השבמחק
  2. אכלתי שם בפעם הראשונה רק לפני מספר שבועות, ומדובר באחד המקומות החמודים בת"א.
    אהבתי הכל - את המקום עצמו שמעוצב בצורה חביבה של בר, את חמוצי המלפפון שמוגשים בהתחלה כדי שלא תרעב עד שהמנה העיקרית תגיע, את צורת ההגשה הייחודית בצורת עגלות סופר קטנות יחד עם כפיות רוטב איולי וקטשופ סלק ייחודי, וכמובן הכי חשוב - האוכל.
    הזמנתי המבורגר מלווה בגאודה וצ'יפס חצי חצי - ההמבורגר מאוד עסיסי, נוטף שומן, כנראה היה מעורב חזיר בעת ההכנה, לי בכל מקרה זה ממש לא מפריע. היה טעים עד מאוד. הצ'יפס כפי שתואר ייחודי, ולדעתי אפשר להכתירו כרגע כצ'יפס הטוב בעיר. ארוחה כזו של המבורגר עם תוספת, צ'יפס ושתיה עולה 60 שקלים שזה זול לעומת כל הקוגלומרטים שמסתובבים בעיר, שעל ארוחה פחות טובה לוקחים 20 שקלים יותר. במילה אחת - שאפו.

    השבמחק
  3. ויטרינה זה באמת מקום שמגיע לו הרבה מחיאות כפיים, כמה קטן ככה טוב ומלא בטעמים עשירים, פינוקים, עסיסיות, כישרון ויותר מכל אנשים שאוהבים בשר ולעשות איתו וממנו דברים טעימים חושילינג.
    הצ'יפס הזה, הנקניקיות, ההמבורגר הנימוח, איפה עוד אפשר למצוא דברים כאלה בארץ?
    אל תענו לי כי ברור שאין עוד מקום כזה.

    השבמחק
  4. חבל רק שהויטרינה מגישה אוכל טוב, עם שירות נוראי ומטה. הבעלים של המקום, ביומיים רצופים, הספיק להיטפל אל בעלי ואביו עד שהיו צריכים לבקש ממנו להירגע ולהפסיק להציק, וביום שלמחרת- אחי בן ה- 17 וחברו (ילדים שקטים, ממש לא מה"בלגאניסטים") קיבלו מקלחת של העלבות- כדוגמת "חבל שאין פה סלקציה בכניסה שלא יכניסו ילדים כמוכם", ו"בגלל דפוקים כמוכם אני מתבלבל בהזמנות". המקום מוחרם, כי מעבר לאוכל- יש דרך להתייחס לאנשים.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ענבר,
      מה שאת מתארת נשמע לא נעים בעליל.

      אני מניח שלא היה טעם להתלונן אם המפגעים התרחשו בחסות הבעלים (מפתיע לשלילה לשמוע שנתי עושה משהו כזה).

      תמיד צר לי לשמוע על מקרים כאלה, חוויה שלילית היא משהו שמשאיר טעם רע מאוד.

      מחק
  5. גם אני ישבתי שם לארוחת צהרים וספגתי לא מעט עלבונות. זה התחיל מהשאלה הלגיטימית אם יש הנחה לחיילים. מאותו הרגע קיבלתי אין סוף ירידות על זה שאני חייל, ושאני טיפש שאני חייל והם לא אשמים בזה ש"בחרתי" ללכת לצבא ויש אנשים חכמים יותר כמוהם שלא הלכו והם עושים כסף. העלבונות המשיכו לחבר שלי על זה שהוא שאל אם יש המבורגר בקר בלבד - "אם אתה רוצה לעבוד על עצמך אז לך לWOLFNIGHT, פה זה שחיטה לא 'כשרה". עם הייחס הזה הם לא יראו אותי שם יותר (למרות שהאוכל היה אחלה).

    השבמחק
    תשובות
    1. אם זה נכון זה פשוט נורא

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג