יום ראשון, 5 באוגוסט 2012

מייקס פלייס [Mike's Place] רמת החייל

עוד ביקור במייקס פלייס, הפעם גם אני וגם NISH בשילוב כוחות, וגם זוגתי האהובה בלב.
זה היה לאחר שיצאנו רעבים מהסרט "עלייתו של האביר האפל" (בשפת המקור זה נשמע יותר טוב: The Dark Knight Rises), אבל על החוויה הקולנועית אח"כ, קודם כל אוכל.
הנה תמונה שאמורה לשמן לכם טיפה את העיניים כדי שהטקסט יחליק טוב יותר.


Cheesy fries with bacon, המנה שתסתום לכם את העורקים.
צ'יזי פרייז עם בייקון, אם אתם באמת אוהבים התקפי לב בעתיד שלכם והרגשה אמריקאית על הלשון בהווה.

אני הזמנתי בערך את מה שהזמנתי בפעם הקודמת שנכנסתי אל מייקס פלייס, קערת צ'יפס מוקרמת בגבינה מותכת, עם פיסות בייקון מעל. תענוג לבלוטות הטעם, אם כי באיזשהו שלב אני מוסיף קטשופ \ חרדל \ רוטב BBQ \ מלח, כי זה נהיה טיפונת חדגוני כשמגיעים לאמצע.

NISH הזמין אצבעות גבינה ואצבעות עוף, אבל אני אשאיר לו כאן מקום לספר על זה בהמשך.
גם הוא אגב כבר כתב איזה קצרצר על מייקס פלייס.

האישה שאיתי הזמינה בוריטו עוף וגם לה אשאיר מקום לתיאור החוויה במילותיה שלה.

עם קערת המוות שלי שתיתי סיידר של סוואנה (Savanna) שלא אהבתי בעבר אבל כיום משום מה עכשיו הוא ממש טעים לי. המשקה מכיל 6% אלכוהול, והוא מוגדר כ"יבש", אולי טעמו שמזכיר מעט יין היה הסיבה לכך שהוא לא ממש התאים לי - מאחר ואני מעדיף את מתיקות.
הבקבוק אגב עלה פי שתיים וקצת ממה שהוא עולה על הבר בו אני שותה אותו בדרך כלל.

בנוסף (לפני שאני מגיע לעלייתו של האביר האפל) הייתי רוצה לציין את השירות.
הצוות היה רב והמלצריות הסתובבו כל הזמן בין השולחנות בפנים ובחוץ. עם זאת, היה קשה ליצור קשר עין, לא ניגשו אלינו לוודא שהכל בסדר עם ההזמנות, לא מיהרו לפנות אפילו כשביקשנו חשבון וגם לאף אחד לא היה איכפת שהייתה על השולחן מנה שכמעט ולא נגעו בה.
חוץ מזה היה גם צמד קאברים שהביך אותנו מדי פעם ואחד הברמנים עבר עם כוס וגייס עבורם תשלום מהיושבים בחלל.

ועכשיו לאביר האפל ולקולנוע:
משום מה לא היו טרופיות בקולנוע, זה כבר הביקור השני שלי שבו הבחנתי בכך. ייתכן ומישה עלה על זה שהמחירים של משקה הענבים היה נמוך מדי (ביחס לשאר הדברים).
הסרט עצמו היה ממש טוב, באמת, לא ציפיתי לסרט שירגש אותי כ"כ, ירתק אולם מלא אנשים למסך ויגרום לכל מי שהיה שם להפסיק לדבר מרוב מתח. כריסטופר נולאן הצדק לחלוטין עוד סרט המשך בבימויו ואפילו סלחתי על שינויים קלים בקווי הדמויות הקלאסיים של הדמויות הוותיקות.
אבל הקץ לספויירלים; כולי תקווה שבאטמן יחזור תחת שרביטו, עם הקאסטינג הנוכחי (שגנוב מעט מסרטים אחרים של נולאן), ושזה ימשיך להיות טוב כל כך.

19 תגובות:

  1. הפעם הזמנתי אצבעות גבינה ואצבעות עוף - שניצלונים בבירה שכאלה. הכל היה טעים , הגבינה מעולה , העוף רק טעים אבל לא הכי טוב שאכלתי - לקח להכל ה מ ו ן זמן להגיע, השניצלונים האלו לא היה כ"כ מצופים זה היה יותר חתיכות עוף עם קצת ציפוי פה ושם (עדיין, טעים סה"כ אבל יש הרבה מקום לשיפור) והחלק הלא נעים ביותר של הערב היה הלהקה. אני זוכר מפעם בירושלים, שבשביל לנגן במייקס פליס היה צריך איזהשהוא אישור מהבעלים, נראה שהיום כל חובש כיפה עם גיטרה יכול לעלות ולשיר ליידי גאגא , ולהבריח את הלקוחות. הייתי מעדיף הופעה של פיבי בופה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אז זה אומר שאתה לא רוצה לעשות פוסט נפרד?
      חבל יש לי תמונות סקסיות של המנות שלך!

      מחק
    2. פיבי בופה מוזיקאית בחסד עליון.

      מחק
  2. זה שלוקח שנה לאוכל להגיע זה המאפיין העיקרי של סניפי מייקס פלייס למיניהם.
    הצ'יפס הזה נראה טוב.
    ולמה אתה אומר שהיית מעדיף הופעה של פיבי בופה כאילו זה לא משהו טוב?
    וגם - כמה עלה הסוונה?

    השבמחק
    תשובות
    1. הסוואנה עלה 26 ש"ח, לעומת 12 ש"ח ברוגטקה ועוד 1-3 שקלים בקיוסקים וחנויות.

      היו גם בירות פירות מהסוגים שאני אוהב - אותן לא הזמנת כי התמחור עליהן היה לכיוון של 40ש"ח, כשבעולם הרגיל הן עולות 15.

      לגבי השירות, ידוע שהשירות במייקס פלייס גרוע (הייתה פעם שישבנו בהרברט סמואל קרוב לחצי שעה ואפילו לא הביאו לנו תפריטים - והמקום היה כמעט ריק!!!), אבל לעומת זאת הייתה גם פעם בסניף בדיזינגוף שהתייחסו אלינו והביאו לנו הכל בזמן - כנראה כי היה מוקדם וישבנו על הבר.

      מחק
    2. אתה יודע אבל, שהרוגטקה, מעבר לזה שהם בחופש, לא באמת מייצגים מחירים של שומדבר :-O ?

      אבל זה אכן מלא כסף. שלא תבין לא נכון.
      אני פעם חיכיתי בטיילת שעה, כן - שעה, למנת סוג של דוריטוס עם גבינה מעליהם - כלומר, מנה שלא דורשת כמעט שום הכנה שהיא.

      מחק
    3. מה הכוונה "בחופש"?

      ברור לי שהם לא מייצגים באמת, אבל הם נותנים אינדיקציה למחירים הקרובים לעלות מבלי לשדוד. אם המחיר שלהם קרוב ונמוך מהמחיר בסופר - זה מראה לך היטב מי שודד אותך.

      מחק
    4. בזה אין ספק. אבל התכוונתי שמייקס פלייס כנראה מוכר את זה במחיר דומה לפאבים אחרים, שרובם אכן עסוקים בשוד, או לקיחה ללא הפרעה.
      הרוגטקה בהפסקה לכל חודש אוגוסט, לטענתם.

      מחק
  3. כמובן אגב שפיבי בופה זה להיט אני רק התכוונתי שזה כאילו, נחשב, לגרוע.
    ואני מזמין אתכם, לספור את הצבעים בחדר השינה שלכם

    השבמחק
  4. שיהיה לך לבריאות יהודי יקר.
    רק אל תשכח לבקש על זה סליחה ביום כיפור הממשמש ובא.
    אגב, שמעתי שהמלצריות במקום הזה אפילו לא יודעות לדבר את שפת הקודש, אז גם פרנסת כנראה גויים בדרך.

    השבמחק
  5. אני חושב שזה אחד המקומות היחידים בארץ, שבו אתה מקבל יחס יותר טוב כשאתה אדם זר (רצוי אנגלוסקסי) מאשר אם אתה ישראלי.
    נותנים לך להתייבש שם ולחכות זמן רב, עד שבכלל מלצרית ניגשת אליך, ואז היא מתחילה לדבר אליך באופן אוטומטי באנגלית כאילו אתה בוגר אוקספורד או לפחות סיימת קורס מתקדם בברליץ.
    בא לך להגיד לה - הלו גברת צעירה, פה זה ארץ הקודש, דברי עברית! אבל אתה חושש שהאנשים מסביב יחשבו שאתה לא מגניב (או מאגניב בלשון הצעירים) ומשחק את המשחק.
    לגבי האוכל עצמו - עם כמות שומן כזו הוא לא יכול להיות לא טעים, אבל כל אחד עושה את ההחלטות שלו בחיים וכמו שחווה אלברשטיין אמרה פעם - טוב כאב הבטן מכאב הלב.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת, שבהרבה מאוד מקומות בארץ יתייחסו אליך הרבה יותר טוב אם תהיה דובר אנגלית. נוסה בהצלחה. מומלץ במקרים של משטרה.

      מחק
  6. מהרגע שבו NISH וסביב סביבה, בן זוגי היקר, התחננו ללכת למייקס פלייס, ידעתי שהיום רק הולך ודועך [אבל בתכלס, אחרי סרט כזה, כל דבר היה יכול להחשב כדעיכה, כי באמת מדובר באחד הסרטים אם לא הא...].

    הסכמתי, למרות שידעתי שאני לא הולכת לקבל אוכל טוב/שירות טוב, ושתהיה הרבה אווירת ג'ובניקים מרמת השרון שבאים לשתות בירה בקבוצות. וכך באמת היה, כל הדברים שציינתי קרו. רק שהפעם ידעתי שאם כבר אני הולכת להזמין מנה ולהתאכזב ממנה, לפחות שזו לא תהיה מנה שאני אדע בוודאות כי בכל מקום הייתי מקבלת איכות יותר טובה, כמו עם ההמבורגר שהזמנתי בסניף שלהם בדיזינגוף... באמת, לא הבנתי איך אפשר להרוס ככה חתיכת בשר.

    לכן הלכתי על בוריטוס [עוף], שאין לי מושג איפה ניתן להשיג בארץ.. אמנם כמות המרכיבים וסוג המרכיבים שנכנסים לתוך התירס המגולגל הזה נראה לי קצת בלתי אפשרי: גבינה צהובה, אורז ואבוקדו?! אבל סה"כ מדובר בדברים שאני אוכלת כל אחד בנפרד, עם תוספות שונות, אבל תכלס אין סיבה שאני לא אסכים לנסות אותם, ביחד.

    לצד הטורטיה הגיע מנת מכובדת של אורז עם שעועית שחורה, מן בלק אייד פיז. ושני סוגי רטבים - גוואקאמולי ושמנת. את השמנת בחרתי להעביר הלאה, לניש, כי יש גבול לכמה דברים לא קשורים אפשר לאכול בבת אחת.

    ולהלן התוצאה: התחלתי עם האורז והשעועית, אי אפשר לטעות פה, ובאמת, זה לא היה רע. עשוי כראוי עם טעם שבהחלט ניתן להכריז עליו כסביר ביחס לאוכל במקום הזה. כשהגעתי לטורטיה, כאמור בוריטוס, הבנתי שהמלצרית לא ציידה אותי בכלי הראוי : סכין חותך. זה לא שאני לא יכולה לאכול את זה כמו סנדביץ', אבל העדפתי שלא לשאוב את המנה, אלא לנסות להנות מכל המרכיבים עד כמה שניתן... ופה אנחנו זולגים שניה לשירות, זה סבבה שהתבלבלת או שלא חשבת כי הדרך הכי הגיונית לחתוך גוש זה עם סכין חותך. אבל למה לקח לך כל כך הרבה זמן? הרי חיכיתי למנה הזאת קרוב ל40 דק!

    אני חושבת שקצת הצטערתי על כך שבחרתי לאכול את המנה כאילו היה מדובר במנת דג, לא היה שום דבר שם שהיה ראוי שיתעניינו בטעמו. הכל היה פשוט מעין חבילה תפלה, עם עוף עם טעם ממוחזר. הדבר היחידי שהיה בעל טעם, זה הטורטיה, שאני בטוחה שהיא קנויה.

    אחרי 4-5 ביסים התמלאתי [בחילה] והחלטתי לוותר ופשוט להפסיק לאכול. קיוויתי שמישהי משלל המלצריות שעיטרו את המקום תשים לב, אך זה לא קרה. הצלחת פתאום נצבעה בשקוף, ולא משנה כמה פעמים מישהי מהן הסתכלה לעבר השולחן [לא קרה הרבה, חייבת להודות], עיניה כאילו פסחו מהעובדה שעל השולחן ישנה מנה כמעט שלמה, שאף אחד לא שש לאכול.

    אף אחת לא טרחה לשאול מה לא בסדר, באף שלב של הארוחה. אולי הן יודעות שהמנות לא טעימות והן לא טורחות, אולי אי אפשר בכלל להחליף או להחזיר מנות, אבל אולי פשוט לא איכפת להן, כי הן עסוקות בלמלצר חביות של בירה...אני לא יכולה להאשים אותן באמת, נראה כאילו יש להן מספיק על הראש. אני פשוט יודעת שלשם אני לא חוזרת. אפילו לא בשביל אלכוהול [יקר מאוד!].

    השבמחק
  7. המקום הזה מהווה מלכודת תיירים, וכשאני אומר תיירים אני מתכוון הן לילדי שמנת אשכנזים, והן לבריטים סמוקים שהשמש הישראלית נתנה בהם את אותותיה.
    האוכל שם מהווה מלכודת מוות לקיבה הישראלית הטיפוסית - האנגלים עוד יסתדרו עם כל השומנים, הרי הם אוכלים בייקון כל יום בבוקר, אך מה יעשה הישראלי הממוצע?!

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי הייתי אוכל בייקון כל יום!!!!!!!!!!!

      מחק
  8. אוכל מהסיר שמן כמו חזיר10 באוגוסט 2012 בשעה 11:18

    אל תקשיב לכל הצילייגרים למיניהם מהתגובות שמבלבלים את המוח על שטויות כמו בריאות.
    חיים רק פעם אחת, ועדיף לחיות כמה שנים פחות ולאכול צ'יזי פרייז עם בייקון, מאשר לאכול כל החיים חסה כמו איזה חיה.

    השבמחק
  9. מקום שאי אפשר לבוא אליו ביותר מדי ציפיות למרות שלפעמים הם מפתיעים עם איזה סטייק טוב או משקה שלא עולה כמו משכנתה.
    בשבילי זה המקום ללכת אליו עם חברים מחו"ל או עולים חדשים שרוצים להרגיש כמו בבית (או כמו בשנות התשעים) ולאכול קצת בייקון.
    זה המקום המדוייק בשביל BLT או המנה שאתה אכלת, אבל כל השאר זה כבר עניין של טעם ושכרות.

    השבמחק
  10. הצ'יזי פרייז עם בייקון זו אחלה מנה.
    בדיוק אכלתי את פצצת הכולסטרול הזו לכבוד גיל 30, מחשש שהרופא יאסור עלי את התענוג הזה בגיל 40.

    השבמחק
    תשובות
    1. גיל שלושים? את ממש ינוקא!!!

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג