יום שני, 26 במרץ 2012

מקודש לחול

בערך לפני עשור, יריקה לכאן או לשם, נפתחה בירושלים המבורגריה בשם בורגרז בר. בנוף של פיצריות רבות ושיח אחד זה היה משהו יוצא דופן, גם המחיר היה נוח והאוירה נחמדה. מאז עברנו הרבה, וצצו עוד המוני המבורגריות אחרות, בירושלים ומחוצה לה, חלקן טובות יותר (אבל על איוו נדבר בפעם אחרת) חלקן פחות - ואפילו בביקורים מידי פעם בבורגרז בר - כבר היתה אכזבה, וזה לא היה כמו פעם.

לפני אולי שנה, יריקה לשם, או לכאן, נפתח לאותה רשת סניף בקניון עזריאלי בת"א - שמחתי לגלות ולראות אבל שמחתי יותר עם הביס הראשון - בשר איכותי, טעים, עסיסי, רטבים ותוספות ללא טיפת קמצנות, צ'יפסים פריכים וזהובים שברור שאין טוב מהם עם כל ביס מחדש.

מאז אני מבקר שם מפעם לפעם, לא זוכר את המחיר המדוייק אבל במשהו כמו 45 שקלים מקבלים המבורגר גדול, צ'יפס או טבעות בצל (והבחירה קשה, קשה מאוד) ובקבוק שתיה. אפשר בהחלט לחסוך קצת כסף ולהזמין מנה קטנה יותר - זה מאוד מאוד ממלא. היום זכיתי לביקור של חבר ותיק שביקש המבורגר טעים - ולאן אקח אותו אם לא לבורגרז בר?
שירות מהיר (אם מגיעים בשעות הצהריים הקשות, אחת-שתיים, יש תורי ענק - ועדיין לא מחכים המון, אבל היום איכשהוא הגענו בדיוק ברגע שכנראה השתחרר הלחץ). קיבלתי את אישור האורח לאיכות המוצר - ולמילוי הקיבה המשביע - אחרי ארוחה שם בהחלט צריך שנת צהריים.
אותו אורח היה כה מסוחרר מהסעודה עד כי בטעות השליך לפח את כל המגש עצמו. השליך את התינוק עם המים.


החסרון , כי חייבים, - זה בעזריאלי.. - חיסרון ויתרון עבורי. חיסרון ברור , עזריאלי, המוני, לא תמיד הכי נקי בשולחנות שם, רועש ולא נעים. מצד שני, קרוב לעבודה, נגיש ונוח, נותן הרגשה של מהיר שאם מנסים לשלב את זה במהלך יום עבודה זה יתרון (אבל אזהרת הרדמות צריכה להגיע עם האוכל).

לסיכום - זה כדאי.







6 תגובות:

  1. באמת החיסרון היחיד זה החוסר באוויר פסגות ירושלמי שמעורר את התאבון. חוץ מזה כמו שחברי פה פירט לאורך הביקורת - בהחלט ממסטל - מרוב שובע אתה בכלל לא בהכרה. חוצמזה - מצויין ומושלם
    עסיסי ושומני כמו שג'אנקפוד צריך להיות |_^

    השבמחק
  2. מסכים מאוד!!!
    חסר רק האוויר הירושלמי וזה היה מושלם :)

    ככה עושים אוכל מהיר לתפארת.
    נ.ב
    צפי לשנת צהריים\ערב של כמה שעות לאחר ארוחה מלאה שם וקצת סטלה אחרי האוכל(זריקת המגש לפח בטעות).

    השבמחק
  3. אז בורגרז בר לא קשורים לבורגוס בורגר בר?
    סתם יש להם לוגואים דומים עם עיגולים?

    אכלתי פעם באחד מהם (אני לא מבדיל ביניהם לצערי) והיה מאכזב.
    יש לציין שאני לא אוכל המבורגרים אז אכלתי דברים אחרים, אבל היו עוד אנשים סביבי וגם הם לא היו נלהבים.

    אולי זה שכל זה קרה בפתח תקווה לא תרם לסיפור.

    השבמחק
  4. שמבוקי הקטן אמר:

    נירא לי שקוקימוקע כתב את אוטה התגוה פעמייים

    השבמחק
  5. עושה חשק ללכת לנסות.

    השבמחק
  6. הם בטח סגורים בחול המועד
    או שאולי יש להם טורטיה?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג