יום שלישי, 13 במרץ 2012

ארוחת נודלס בטעם תירס

אל תתנו לשם המפוצץ להרשים אתכם יותר מדי, מדובר במנה חמה, אטריות אינסטנט, טוב, לא בדיוק אינסטנט כי זה לוקח שלוש דקות של המתנה. אבל בסה"כ תמורה לא רעה בעבור 6.50ש"ח.
בכלל, דברים בטעם תירס נוטים להיות טובים, וגם דברים ממשפחת התירס, וגם תירס.


נודלס אסליים מקרית מלאכי

כל אדם בר דעת יודע שצריך לאכול ארוחת צהריים, אבל לפעמים הראש בעננים, החברים מושכים זמן, מצב הרוח מחורבן והעניינים לא מסתדרים. אכלתי קצת בייגלה, אכלתי חטיף גרנולה, החיים עברו והגיע הערב המוקדם.
הייתי צריך לאכול ובמקה היה בהישג יד סניף של AM:PM.
לצערי המאפים הטובים והטריים אזלו, כל מה שיכולתי להשיג (ומצא חן בעיני) הייתה המנה הזו. ברוך השם.


נודלס חם, לא סתם, שוחה במרק תירס, סוג של

אם מעולם לא אכלתם מנה חמה בטעם תירס - אני לא יודע איך לתאר לכם במה מדובר.
הרי זה לא באמת תירס, אמנם יש שם חתיכות של תירס, אבל עדיין, זה לא תירס.
מצוייר שם תירס, אבל כן, זה לא באמת תירס.
אבל זה טעים! זו דעתי, ועל טעם וריח אסור להתווכח.
למעשה עכשיו כשאני חושב על זה יש די הרבה אנשים שלא אוהבים מרקים נמסים, מנות חמות, מנות נודלס ואיטריות למינהן והנושא לא ברור לי. יש האומרים שזה לא טעים, או שזה לא דומה לטעם המרק הביתי, אבל עם היד על הלב, מי מסרב למנה של מים טעימים עם תוספת מונוסודיום גלוטומט?


בשקית הירוקה יש פיסות גזר וגרעיני תירס, בלבנה יש אבקת מרק וטעם

תהליך ההכנה הוא כמו של כל מנה חמה, מוסיפים מים חמים.
כאן הפרידו את הנודלס היבשים שבכוס משקית הירקות ושקית המרק ובכך הוסיפו לכם עוד כמה שניות של מאמץ
אני מקווה שתסדרו, זה לא מסובך.
עכשיו ממתינים שלוש דקות והמנה המהוללת מוכנה. זה באמת טעים, בכבוד שלי.

אם תראו אותו תגידו שלום
סיכום:
זול? כן, כי ביחס לנמס בכוס זה יותר משביע והסועד מקבל ארוחה חמה ומתוקה.
טעים? בהחלט, לדעתי לפחות, זכור לי שהיו כאלה שלא אהבו (הייתי אוכל בעבר המון מנות דומות של ווילי פוד, הטעם זהה).
שווה? אם אתם זקוקים לארוחה חמה וידכם אינה משגת, אם הזמן קצר והמלאכה מרובה, אם אתם צריכים לסגור פינה וכו'.

תגובה 1:

  1. המותג מנה חמה מבזה את ארוחות האינסטנט.

    יש בשוק כ"כ הרבה מנות חמות טובות שאפשר תוך דקות להכין ולשבוע ולהנות בצקצוקי לשון ושפתיים.

    המנות החמות של החברות הגדולות בארץ הן לא משהו אבל הפחות מוכרות כמו מג'יק ווילי פוד ואפילו כאלה שקונים בסופרים של אסייתיים, אלה המעדנים האמיתיים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג