יום שלישי, 13 במרץ 2012

ב-7 ש"ח לסנדוויץ' באים עם ציפיות נמוכות

כשרעבים בעבודה אבל רוצים להספיק לעבוד, לפעמים הפתרון המהיר לקיבה מלאה למחצה הוא ביקור במכונת הסנדוויצ'ים.
אני זוכר את הפעם הראשונה כאילו היתה לפני חודשיים. אריזות מנצנצות ומגוון עשיר של 4 אפשרויות שונות בהישג יד. באותו יום בחרתי ב"שמנת זיתים" - לחמניה מרוחה בגבינת שמנת זיתים עם קצת ירקות. להפתעתי הלחמניה מאוד טריה, מעט לחה אבל לא בקטע רע. והסנדוויץ' היה מפתיע בטיבו - כמובן שלטובת המכונה היו הציפיות הנמוכות איתן באתי מהבית.


הרבה סנדוויצ'ים עברו במכונה מאז, לצערי גיליתי ששמנת זיתים הוא הנדיר ביותר, ואפשר למצוא אותו רק אחת לכמה שבועות, לכן אני בדר"כ הולך על טונה. נראה לי מפוקפק מידי להתקרב לסלט ביצים, וחביתה זה לא הקטע שלי (יש שניצל אבל הוא גם כן נדיר, עולה 17 שקל, ולא ניסיתי אותו).

בדר"כ סנדוויץ' הטונה הוא סביר. פחות מהנה מהשמנת זיתים אבל יותר בריא. הוא מעורבב עם ירקות שיותר קשה להיפטר מהם מאשר השמנת זיתים (עבור אלו מאיתנו שלא אוהבים ירקות).

היום לראשונה נחלתי אכזבה של ממש. לחמניה שמרגישה כאילו שהיא מאתמול, וכמות טונה מזערית עד נעלמת. בביס אחד הרגשתי שיש שם משהו. אבל זה בסדר, אי אפשר לנצח כל יום.




6 תגובות:

  1. אין דבר מדכא יותר מסנדוויץ' ממכונה. עדיף כבר באותו מחיר לטחון בורקסים מאיזה AMPM קרוב, ולמות מכולסטרול רע בגיל צעיר.

    השבמחק
  2. באוניברסיטה יש מכונה קסומה שמוכרת כאלה בדיוק ב10 שקלים (אבל גם השניצל ב10) ויש בה סנדביץ' טוניסאי עם חצילים וחמוצים וטונה וביצה והוא ממש טעים. היום הלכתי למכונה כדי לצלם אותה ולחלוק, ואולי אף לקנות לי כריך, אבל אז גיליתי שהיא ריקה לחלוטין.

    ...

    השבמחק
  3. ברור שעדיף ללכת לקנות משהו, מדובר אך ורק על מקרים שהזמן דוחק ואי אפשר לצאת מהמשרד..

    השבמחק
  4. ראיתי שהביאו לנו מכונה עם סנדוויצ'ים דומים ותהיתי אם שווה לנסות...

    השבמחק
  5. זה נשמע כמו מחיר מציאה בתכלס

    השבמחק
  6. לא מתאים בכלל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג