יום ראשון, 3 ביוני 2012

משהו מתוק

אני מחשיבה את עצמי לבן אדם של מלוחים. בניגוד לרוב האנשים שאני מכירה, אני הייתי מעדיפה ביסלי על שוקולד בכל עת. למרות זאת ואף על פי כך, גם לי לפעמים מתחשק משהו מתוק.

הרבה אנשים שואלים אותי איך אני יכולה לחיות בלי שוקולד בתור טבעונית. אז קודם כל אני אומרת להם שאני בכלל בן אדם של מלוחים, ואז אני מסבירה להם שיש מלא שוקולד שהוא לא חלבי ושטבעונים יכולים להנות ממנו. שוקולד מריר, כמובן- אחת מאבני הייסוד של התפריט הטבעוני, מגיע בשלל סוגים, תוספות ואיכויות.

אבל אני גיליתי מה אני באמת אוהבת: שוקולד צ'יפס. כן, מהסוג הכי מעאפן וזול. שוקולד צ'יפס הם פרווה, כנראה בשביל שיוכלו להתאים גם לאוכלוסיות שומרות הכשרות על שלל קינוחיהם. אני אוהבת מאוד להשתמש בצ'יפסים בצורות קצת לא קונבנציונליות (עוגיות, עוגות, מאפים וכדומה) אלא בתור תוספת מתוקה לארוחות הבוקר שלי או סתם למתי שבא לי משהו מתוק (וזה לא קורה הרבה). משהו בגודל ובמרקם שלהם הופך אותם להרבה יותר נוחים (לעצלנית כמוני) והרבה יותר כייפים. 

שיבולת שועל עם בננות ושוקולד צ'יפס

אני לא כל כך טובה עדיין עם דייסות קוואקר (שעד לא מזמן בכלל הגעילו אותי) אבל הגעתי למסקנה שאני חייבת להתחיל להתנסות איתן כי הן באמת יכולות להעשיר ולגוון לי את הבוקר. 

חלב סויה, בננה, שוקולד צ'יפס

לפעמים סתם בא לי את הדבר הכי פשוט: חלב סויה, בננות מיובשות וכמובן הצ'יפסים שלי. כמה פשוט, ככה טוב.

שוקולד צ'יפס וחמאת בוטנים על לחם קלוי

כל מי שמבין משהו במשהו יודע שחמאת בוטנים ושוקולד זה שילוב מנצח! תוסיפו לזה צנים שכרגע יצא מהטוסטר ויש לכם נשנוש בלתי נשכח.



פירות על קורנפלקס בחלב סויה

עוד דבר שיכול להמתיק את ארוחת הבוקר הם כמובן פירות,  שאני לפעמים מוסיפה לקונפלייקס-הבריא-של-הבחורות-שלי כדי להעשיר אותו ולהפוך אותו לקצת יותר מעניין. 

















טוב, ממש עשיתי לעצמי חשק למתוק...אני הולכת לשפוך לי כמה שוקולד צ'יפסים בקערית.
נתראה בפוסט הבא (:
ליוי

2 תגובות:

  1. תמיד תהיתי למה שוקולד צ'יפס פרווה נחשבים נחותים מחלביים.

    זה לא שחייבים חלב כדי להגיע לשוקולד איכותי, לראיה הרי השוקולד המריר נחשב עליון מבחינת איכות ולרוב גם מרגיש כזה מבחינת טעם.

    זה לא שחלב הוא בריא, אין אילוץ של ממש לשתמש בו בכל דבר.

    איכשהו עדיין דברים עם חלב הם פופולריים יותר.
    זה נכון גם בגלידה אפילו שסורבה ופרפה שהם פרווה יכולים להיות טעימים בטירוף.

    השבמחק
  2. כאילו וואללה כולה שוקולד ציפ אבל זה נראה פגז

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג