יום ראשון, 10 ביוני 2012

קפה רוטשילד

זה יכול להיות פוסט על כל דבר, אבל לא על קפה רוטשילד.
אולי קצת על קפה רוטשילד והרבה על כל דבר.
הבילבול נובע מהעובדה שלא אכלתי שם מאז השיפוצים והכריך שאתם רואים ביקר רק פעם אחת בתוך הפה שלי.
ביס אחד, זה כל מה שהיה.
בביס הזה גיליתי בצל מטוגן ומאותו הרגע הכריך הזה נעשה מיותר בעבורי.

יש לציין שברגע שביקשתי לארוז לי אותו לדרך (אני מיהרתי ולכן העדפתי לתת אותו למישהו אחר במקום להמתין לכריך אחר תחתו) ישר הציעו לי אלטרטיבות, שאלו אם לא טעים, אם קרה משהו.
שימו לב שלא אמרתי דבר ולא הרמתי את קולי, רק ביקשתי לארוז.
זה שירות, זו רגישות, אלה אנשים שמבינים שמשהו לא טוב קרה.
אדם שמקבל את מה שהוא רוצה לרוב מתיישב ואוכל אותו, אבל לא כך היה המקרה.
מחמאות.

אז כמו שאמרתי, לא אכלתי שם מאז השיפוצים.
אם אינני טועה הם החלו בפסח.
מדהים לראות איך מקום מרים את עצמו תוך חופשה קצרה לרמה ויזואלית אפילו יותר מרשימה מהעיצוב הקודם.
בית קפה נאה שממוקם בנוחות באזור יחסית רגוע, אפילו שזה על הפינה של הצומת השניה בגודלה בשכונה.
האוכל הוא אוכל של בתי קפה. 
ארוחות בוקר, כריכים, סלטים.
המחירים נסבלים, לא על הצד הזול אבל קצת לפני שמתחילים לזעוק גוועלד.
היחס כאמור מקצועי, מה שמפצה על המתנות ארוכות (יחסית ותלוי לאיזו מנה).

ועכשיו תמונות (ואז עוד דיבורים):

קפה רוטשילד, שדרות יהודית, תל אביב
הכריך באמת נאה, חבל שלא אכלתי אותו

כריך רוסטביף
הכל טרי וחם ופריך ומריח מצויין ורואים אפילו מעט פסטו

רוטסביף, בצל מטוגן, מלפפון חמוץ, חסה, ממרח כלשהו
לפעמים הקטע הזה עם השנאת בצל הורס לי את החיים

כריך כ"כ יפה שחבל לי שלא אכלתי אותו
כריך רוסטביף נאה בהחלט

התמונות של הכריך עושות אותי רעב.
זה לא הגיוני כי רק עשר בבוקר אבל להיגיון אין מקום בבטן ריקה.
בסוף כן יצא לי פוסט על קפה רוטשילד, וגם קצת על הכריך, אז בעצם סתם התלוננתי.
ספרו לנו אם אכלתם שם אי פעם ומה חשבתם על החיים תוך כדי שאכלתם שם.
ואולי לא היה לכם זמן לחשוב על החיים, אם אתם מהקהל השני, לא זה שחושב, זה שמגיע לארוחות מהירות וחוזר בריצה אל המשרד.
ואולי אתם סתם רציתם שווארמה אז בכלל המשכתם במורד הרחוב.
אי אפשר לדעת איתכם.

3 תגובות:

  1. הם טיפה יקרנים לטעמי לאור העובדה שאפשר ליפול שם על סלט + שתיה בסביבות החמישים שקלים.
    אם תיקח בחשבון שבדלת הצמודה יש פלאפל בעשרה שקלים וכמה דלתות משם את את הסלטים והטוסטים של סיילנס שקצת חפרתם עליהם פה אז ברור שמדובר בהפסד כלכלי.

    השבמחק
  2. אני באופן כללי אוהדת מאד את רעיון הקיסוקים הקטנים שהפכו לבתי קפה. אני גרה באזור שדרות בן גוריון וגם שם יש שלושה כאלה. הכריכים לא משהו במקומות האלה אבל האווירה נחמדה במיוחד אם אתה בעלים של כלב ואז אפשר לשבת שם עם הכלב. אני מציעה שערים אחרות יאמצו את הרעיון המגניב הזה גם כן. נגיד על מפת רמת גן, עיר הולדתי, חסרים בתי קפה נואשות.

    השבמחק
  3. זה מקום שמומלץ בחום להתרחק ממנו. עדיף ללכת עוד כמה דקות עד עזריאלי ולאכול משהו באחד מבתי הקפה המסחריים, שם לפחות לא מתפשרים על איכות!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג