יום רביעי, 7 במאי 2014

בהדונס: טריקים של חומוסיות

את המנה היפה שבתמונה קיבלתי ללא התור האופייני של בהדונס.
תשאלו אותי כיצד! נו, תשאלו!

אז ככה, הסוד הוא לבוא אחרי שעות הלחץ, אחרי שכל שוכני המשרדים חזרו אל המזגן שלהם.
הסניף עומד שומם ואפשר לבוא ולאכול ולא לעמוד בין עשרות אנשים רעבים שגם תופסים את כל השולחנות.
זה הצד הטוב.
הצד הרע הוא שצריך לחכות עם האוכל עד שלוש אחה"צ, מה שלא תמיד עובד כשרעבים מהבוקר, אבל בעזרת השם אפשר לאכול איזה כריך במשרד (אבל זה כבר בפוסט אחר).



אם אתם מכירים את בהדונס - ספרו לנו באיזה סניף יצא לכם לאכול כי ממה שניסינו כל סניף שלהם הוא עולם אחר לגמרי.
ממתינים לסיפורים שלכן ולתמונות שלכן.
אל תשכחו לכתוב גם מה ניש.

11 תגובות:

  1. בהדונס זה לא המקום שמשתינים בחומוס כדי לדלל את המנה אחרי הצהריים?

    השבמחק
    תשובות
    1. נשמה בהדונס זה של יהודים אז תשקול מילים אתה יודע מי משתין ומי מושתן

      מחק
  2. לא מובן מהפוסט איפה הסניף החם ואיפה הסניף הסתם

    השבמחק
    תשובות
    1. הסניף שבתמונה הוא ביד חרוצים, תל אביב.
      לא יודע לגבי סניפי סתם, יש הרבה מאוד ועדיין לא טעמתי את כולם.
      מי מזמין?

      מחק
  3. יש שמועות שבר רפאלי אוכלת באחד מהסניפים קבוע, והיא לא אחת כזאת שתדחוף לגוף פחמימות מיותרות

    השבמחק
  4. הייתי באבן גבירול והיה על הפנים, כמו לקנות חומוס בסופר
    הייתי (הרבה פעמים) בסניף המקורי ברמת גן , ליד זמיר טריקים, החומוס הכי טוב בארץ אין ספק, השירות על הפנים, המוכר תמיד מוצא למה לכעוס עלי. שם גם אין אפשרות להגיע בשלוש כי אחרי אחת בצהריים, גג שתיים, אין כלום.

    קרה שויתרתי על חומוס שם כי לא היה לי כוח למוכר. וחבל.
    אפשר להכריז על המקום כ"חומוס נאצי" בקלות.

    השבמחק
  5. נראה לי שהתנאי הבסיסי להקמת סניף של בהדונס זה שהמוכר יהיה מגעיל לאנשים למה אני מכיר כמה סניפים ובכל אחד מהם יש שירות חרא וצועקים עליך בתור
    אני גם זוכר שקראתי באיזה אתר שהיה מישהו שנלחם בסניף בהדונס של רמת החייל כי הם פשוט יצאו עליו זבלים באינטרנט ונכנסו באמא שלו בקללות רק כי הוא כתב שלא היה לו טעים
    אנשים מפגרים ברבי

    השבמחק
  6. בהדונס רמת השרון - בואו נתחיל מזה שבעל הבית נשמה, אני בא לשם כל שבוע ורק השיחה איתו כבר עושה טוב על הלב. החומוס בסדר גמור, המנה נדיבה, טחינה מעולה, מסבחה מצוינת וגם הפול מוצלח למדי. גם לא מנסים לסחוט אותך, כל המנות 26,לא משנה איזו תוספת, והביצה הקשה בלי תוספת תשלום (כבר נתקלתי במקומות שחייבו אותי אפילו ב-3 שקלים לביצה חיוורת ויבשה).
    בקיצור מומלץ, במיוחד בהתחשב במחסור בחומוסיות באזור.

    השבמחק
  7. בהדונס פ"ת - אחלה טעם ושירות זהב!
    אבל את החומוס הכשר הטוב ביותר שאכלתי מאז ומעולם זה חומוס באבא בכפר סבא,תמיד בא לחזור

    השבמחק
  8. המקום פתוח בשישי, שזה נחמד בפני עצמו ונדיר בחומוסיות של מקומות משרדיים, כי בשישי המשרדים ריקים, אבל וואללה, פותחים ושומרים על אותה רמה.

    השבמחק
  9. אכלתי שם שבוע שעבר והרגשתי כמו פראייר - 40 שקל ל"עסקית" של חומוס סלט שתיה וכמה כדורי פלאפל. במחיר הזה אני אוכל כמו מלך בשר איכותי בעזרא.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג