יום שלישי, 4 ביוני 2013

סאלם בומביי | אם כבר הודי אז עד הסוף



בוודאי שמתם לב שיש היום אווירה הודית בבלוג.
אם כבר אנחנו במטבח הנהדר הזה, אי אפשר בלי לתבל בפוסט על אחד המקומות האהובים עליי בעולם.

בתמונה מטה תוכלו לראות שתי כוסיות של צ'אטני ולצידן שני לחמי פאפאדאם.
את השאר אתאר לפי כיוון השעון: ירקות חריפים, תבשיל בקר, עוף מסאלה ועוף טיקה, תבשיל כרובית וקוקוס, חצילים וקישואים. במרכז נחה ערימה יפיפיה של אורז שבתוכה מסתתר דאל וגם עדשים ירוקות.

בתאבון!


צלחת עמוסה כל טוב | סלאם בומביי
צלחת עמוסה כל טוב | סלאם בומביי



פוסטים קודמים על סלאם בומביי:



5 תגובות:

  1. תמיד יש להם בקר? זו פעם ראשונה שאתם כותבים עליהם ויש בקר בתמונה, זה גם לא ממש מקובל במטבח ההודי...

    השבמחק
  2. סאלאם עלינו ועל כל העולם, סאלאם סאלאם!

    השבמחק
  3. עושה חשק ללכת לשם ברגע זה. חבל שגם יום שישי וגם מוקדם מידי במילא.

    השבמחק
  4. Beautiful rice what add to make yellow?

    השבמחק
  5. כמה דברים על המקום מנקודת המבט שלי :
    1. כדאי לבוא בסביבות כמה שיותר קרוב לשעה 12, אחרת תיתקל בתור ארוך של ממתינים במקרה הטוב, ובצורך בחסדי אנשים שיפנו לך מקומות במקרה הפחות טוב (מזל שרוב האנשים שאוכלים שם הם אנשי תןביס הידועים כעבדי הייטק הממהרים לשוב למשרד בתום ארוחת צהרים חטופה) כמו כן לאחרונה נפתחה האפשרות לבוא מיום שישי ב9 בבוקר ולקחת אוכל לשבת.
    2. התמורה עבור המחיר במקום הזה היא מטורפת, במיוחד של המנה הבשרית שעולה רק 44 שקל וממלאת אותך עד סוף היום. אולי רק בחומוסיות יש תמורה כזו, אבל אין מה להשוות בין ארוחת מלאה אמיתית לחומוס.
    3. המנה האהובה עלי במקום היא הכרובית בקוקוס, אבל צריך להיזהר גם לא לבקש יותר מידי ממנה - היא טובה שלוקחים אותה במשורה, ואכן במבט חטוף שלי על צלחות במקום אחרי שסועדים סיימו, זאת המנה שהכי נשארת בצלחת בסופו של יום.
    4. יש אפשרות למביני עניין לקחת גם צלוחית של יוגורט "מאחורי הדלפק" בנוסף לצ'אטני שגלוי לכל דיכפין. עוזר לגוון את הטעמים במנות וכמו כן משמש לכמעין אנטיתזה לחריפות ומתאים גם לאנשים שמתקמצנים להזמין שתיה.
    5. יוצא לי לבקר הרבה במקום לאחרונה, כולל ביומיים האחרונים (החדר אוכל בחברה שאני עובד בה סגור, ורוב האנשים שאני מכיר הם משום מה צמחונים, אז אפשרויות האכילה בחוץ מצטמצמות פלאים) לא יצא לי לראות את הלל החביב והחייכן, ואני מקווה ששלומו טוב.


    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג