יום רביעי, 27 במרץ 2013

סאלם בומביי | פתוחים בחג

התמונה הנהדרת שמתלווה לכתבה זו אמנם צולמה לפני שבוע, אבל סאלאם בומביי פתוחים בחול המועד (היום רבירי - ומחר, למשל) ככה שאפשר לבוא להתענג על כל הדברים האהובים.
יש מצב שאפילו נתראה שם, אבל אתם לא תזהו אותי כי אני אהיה עם כובע.
סתם, אין לי כרגע כובע, אבל רוב הסיכויים שאנחנו פשוט לא מכירים.


עוף טיקה, קארי, מסאה, כרובית קוקוס, ירקות חריפים, אפונה, דאל, עדשים.


בתמונה הנהדרת אתם יכולים לראות עוף בקארי, עוף טיקה ועוף מסאלה, עם אפונה, קישואים, ירקות חריפים, כרובית בקוקוס וקרקר פאפאדום. במרכז יש אורז נהדר, מעליו דאל ומעליו עדשים.
בצד מבצבצת קערית צ'אטני קוקוס ליד פחית ספרייט.
אלה הם החיים הנהדרים.

אם אתם אוכלים כשר בחג אז סליחה מראש ותיזהרו מהמרור.
אבל בלי רגשות אשמה, אנחנו אוהבים את כולם ושכל אחד יאכל החג הזה את מה שבא לו, כי חירות והכל.



פוסטים קודמים על סלאם בומביי:

אז תהיו לי בריאים ותאכלו טוב, כי אחרי החג הזה מי יודע מתי יצא לנו לאכול שוב.
שלא לדבר על ימי עבודה קצרים של שבע שעות בלבד במקום תשע.
חירות של ממש.


6 תגובות:

  1. זאת בהחלט בחירה מעניינת ויוצאת דופן לארוחה בחג. עבר כבר זמן מאז הפעם האחרונה שהייתי שם, וכבר הספקתי לשכוח איך זה מרגיש כשאתה כמעט משלשל במכנסים תוך כדי הליכה שגרתית ברחוב. יש מצב שאפילו נתראה שם. אני אהיה האשכנזי שמבקש רחמנות עם החריף.

    השבמחק
    תשובות
    1. רק רציתי לעדכן שבסוף לא יצא לי ללכת בשל התחייבויות קודמות אבל אני בהחלט עדיין חם על המקום. חבל שהם לא פתוחים יום שישי, ושאני עובד רחוק יחסית, אבל יום אחד אני אמצא דרך להתחמק מהמשרד לאיזה שעה וחצי, ואחר כך החבר'ה שנכנסים לשירותים במשרד ייהנו לאללה בהמשך היום.

      מחק
  2. This very much resemble my own country food

    השבמחק
  3. נכון ל2018 האוכל עדיין טעים, אבל חורה לי שארוחת צהרים בשרית + שתיה, במסעדה שמגדירה את עצמה עממית, צריכה לעלות קרוב ל60 שקל.
    כנראה שיש לזה גם קשר להסדרי הסיבוס\תן ביס של עובדי ההייטק שמורידים את אחוז הרווחיות -> צריך לעלות את המחיר -> אנשים פשוטים כמוני בלי הסדרי צהרים בהייטק נדפקים.

    בכל מקרה מבחינתי בעקבות המחיר זה הפך להיות ממקום שאני הולך אליו אחת לחודש-חודשיים, למקום שאני מבקר בו בערך פעם בשנה, כשממש בא לי אוכל הודי.
    חבל שכך, משום שהבעלים באמת נראה בחור טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. הלפלפים המשקפופרים מההיידרעאק אחראים לחצי מהצרות שלנו לפחות.
      חצי יום אני נותן עבודה על קרבורטורים במוסך, מקבל ריח של גריז, ואז בסוף ההוא מההיטק שגלש בטח חצי יום בוואלה, מקבל את הארוחה בחצי מחיר.

      מחק
  4. אני הכי המפריע לי זה שבכלל דרך אתרי משלוחים (כמו כמו שאמר הנונימי תן ביס וסיבוס) המחירים הם משהו משהו, אבל גם בעיקרון אי אפשר לדעת מה מקבלים כי כל יום בסלאם בומבי מבשלים משהו אחר או וריאציות אז איך אפשר להגיד אני רוצה וככה וככה אם בסוף מקבלים את מה שהכינו באותו יום?!
    בכלל גם אם כתוב טבעונית איך אפשר לדעת הרי יש במנות עוף וחלב ובשר לפעמים אז אי אפשר לדעת.
    גם כתוב אפשר להזמין פפדום אבל במקום כבר לא קיים רוב הזמן כי את מה שבאתר כתבו מזמן, בקיצור הכל הבל הבלים ואני לקוחה שהייתה פעם מרוצה והיום לא מרוצה בכלל.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג