יום חמישי, 5 ביולי 2012

נוהל שכן

בפוסט זה אין טיפת התייחסות לאוכל, יש רק התייחסות ליחס.
הערב מצאנו בתיבת הדואר מעטפה, בתוכה תפריט משלוחים של בלאק ולצידו מכתב שנפתח בכותרת "שכן יקר"
המספר שבלאק פתחו סניף פה קרוב (מאצלנו בבית 10 דקות הליכה, מגדל משה אביב ברמת גן) ואם נגיע עם מכתב זה נקבל כרטיס חבר ללא תשלום (הוא עולה 50 ש"ח ברגיל) אני מצטט: "החברות תקפה לשנה, מקנה הטבות ומבצעים מיוחדים לאורך כל השנה, הטבת יום הולדת 4 פעמים בשנה, הטבת יום נישואין, צבירה ומימוש נקודות ועוד ועוד" וגם מקבלים הנחה של 15% על הארוחה הראשונה שבה גם מקבלים את הכרטיס.

בלי קשר לזה שבלאק קצת יקר לטעמי , ושיש המבורגריות שאני אוהב יותר - עדיין זו יופי של התנהלות בלי קשר לאיך שהמסעדה עצמה.

החסרונות:

1. המסעדה כשרה. - חבל, הדבר הכי טוב בבלאק זו העוגת גבינה
2. יש כוכבית שאומרת "הטבת ההצטרפות וההטבה לעיל, תקפים בסניף מגדל אביב ר"ג בלבד" - אם זה אומר שאפשר לבוא ולקבל את הכרטיס וכו' רק שם - זה הגיוני, אם זה אומר שהטבות הכרטיס במהלך השנה כולה, תקפות רק שם - אז זה חבל.

נקוה שמסעדות אחרות יקחו דוגמה

7 תגובות:

  1. החסרונות: בלאק בורגר זה קקה ממוצע

    השבמחק
    תשובות
    1. יענו עדיף כבר לאכול במג'יק בורגר או ללכתל לשכן שלכם בר-לין בורגר ברחוב ז'בוטינסקי. זול שם ברמה שאתם לא מבינים את החיים שמתרחשים

      מחק
    2. בר לין זה הדבר הכי מגעיל בעולם ניסיתי פעם אחת ועדיין יש לי טעם של איכסה בפה. וגם הם גנבים על שתיה לפעמם בלילה מאוחר רק הם פתוחים ואני חם על פחית קרה, יקר אש

      מחק
    3. סתם גויינבים עם הכרטיס מועדון שלהם.
      מה אתה מקבל שם? - 50 שקל הנחה ביום הולדת אם אתה אוכל מעל 250 שקל.
      אני עשיתי לכל הזקנים בשכונה שלי כרטיס מועדון ברק בשר.
      סה"כ 25 שקל לאדם ומקבלים 10 גרם מתנה על כל שנה שאתה חי ביום הולדת.
      ככה כל שבוע אני לוקח אחד מהם, ואוכלים בממוצע 800 גרם אנטריקוט (כלומר אני אוכל, להם אין כבר שיניים)

      מחק
    4. יא רבי, אני מקווה שאתה צוחק, הרי המקום אינו כשר כלל וכלל!!!

      מחק
  2. אם אני מבין נכון את איפה שאתה גר אז זה מקום ממש טוב בשביל לאכול ארוחות צהריים כי יש מיליארד מקומות בצהריים בשביל כל עובדי הבורסא וכולי אבל החל מחמש שש בערב כל הדברים נסגרים ולא נשאר שום דבר חוץ מדומינוס וכל השווארמות הממש זולות של זבוטינסקי

    השבמחק
    תשובות
    1. הן לא כאלה זולות :0 וריבר ובלאק פתוחים גם בערב.

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג