יום רביעי, 9 בינואר 2019

אינדירה: תלונה שהגיעה במייל החם

מייל שקיבלנו, בזו הלשון:

היי אוכל בחוץ, בבקשה תפרסמו את התלונה במלואה, פירסמתי אותה בתן ביס אבל היא לא מופיעה.

נורא!!!
לקח להזמנה שעתיים להגיע.
כשהאוכל הגיע הסתבר שאחת הקופסאות נשברה וכל השקית הייתה מוצפת בתבשיל עדשים.
במסעדה טענו בהתחלה שהשליח כבר בבניין שלי (מה שהיה לא נכון כי לקח לו עוד רבע שעה להגיע).
אחרי זה הם אמרו שהם מוכנים לזכות או לפצות רק במידה ואחכה לשליח שיחזור שוב ויקח את כל ההזמנה חזרה למסעדה. ובמקום לאכול הייתי צריך לצלם את העיסה ששלחו לי.
אחרי שעתיים של המתנה לאוכל העדפתי להציל את מה שנשאר.
רק בזכות נציגה של תן ביס שהצליחה להוציא לי זיכוי רק על המנה שנשפכה.
ביזיון!!!

אגב המנה שנשפכה לחלוטין: בזמן שניקיתי אותה מהרצפה שלי, ראיתי שהדאל עדשים שחורות הוא בכלל שעועית שלא בושלה כמו שצריך.

ביזיון

7 תגובות:

  1. מעניין למה ההםצריכים בחזרה את המנה,מוזר מאוד. לא פעם ראשונה שאני שומע תלונות עליהם בפן השירותי

    השבמחק
  2. חחחח
    גם לקבל בשעתיים איחור, גם לנקות את הבית וגם מאיימים עליך שיקחו אלך את האוכל
    אחד הסיפורים היפים

    השבמחק
  3. אנשים בארץ לא יודעים שלהאכיל אנשים זו שליחות ולא מסע שוד.
    מי שאין לו את הכישון להכין אוכל טוב ולארוז אותו כמו שצריך, והוא לא מסוגל לשלוח בצורה נורמאלית ולא לשקר ללקוחות ולא לנסות לרמות אותםפ אחרי זה שוב עם איומים של יבוא שליח יקח לך את השקית עם הנוזלים החומים שישאר בתוך האמא שלו אם אתם מבינים את לשון שגיא נאור.
    מסריחה הגישה שלהם ואני מסכים עם החתום למעלה של המקטרגים כי אני כבר נכוייתי מהם כשהם התחילו להוציא מנות קטנות בעבר.
    יש מקומות לא ראויים.
    עדיף לאכול בסלאם בומביי או באינדי שוק צפון
    שם יודעים להעריך אנשים ואוכל

    השבמחק
    תשובות
    1. אינני חובב רב של המטבח ההינדי, אבל מהפעמים הבודדות שאכלתי בסלאם בומביי אני יכול לספר שהם נמנעים מהלך הרוח המדובר ואצלהם דאל הוא אכן דאל ולא קטניות אחרות שלפעמים אפילו לא מספיקות להתבשל עד שהן נעלמות יחד עם הראיות לפשע המדובר. להבדיל אלף הבדלות, דווקא שאר המקומות מחבלים לעצמם ולסועד כשהם מעמיסים שעועית לתוך תבשיל שאמור להיות עדשים.
      בברכה,
      יורי לצוב
      בלוגר מזון בינלאומי

      מחק
  4. בונא בתי עסק פשוט אין להם בושה
    שולחים לך שילשול בשקית ולוקחים כסף כאילו הם רוטשילד

    השבמחק
  5. קרה לי איתם היום, שמח לראות שעוד אנשים התלוננו ולא סתם קיבלו את זה כגזירה משמים.
    שירות מחורבן זה לא גזירת גורל, אפשר להתלונן, אפשר להחרים, צריך להרים את הקול ולא לתת לפשעים קטנים כגדולים לעבור על סדר היום. כמה אנשים תמימים סך הכל רצו ארוחת צהריים ובסוף שילמו מכספם שלהם על מוצר ירוד שהגיע שפוך על עצמו?
    כמה אנשים עוד יכוו עד שהעסק הזה ישכיל להבין את הטעות? אינדירה, אתם לא שמעתם את הסוף, יום יבוא ואתם תגמרו כמו כל עסק שלא נותן את הדין ללקוחות שלו.

    השבמחק
  6. ממליץ לנסות את אינדי שוק צפון, הם אמנם לא הודי טהור, לא סופר טעים, אבל הכל ארוז בצורה קסומה.
    גם יש מנה סוג של הודית במשק ברזילי.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...