יום ראשון, 8 במרץ 2015

פלאפל דרור | נחלת בינימין 48, פינת אחד העם

התמונות בפוסט הזה די מדברות בעד עצמן.
באמת שאין מה לספר כי המחירון מציג באופן מרהיב את עניין המחירים, התמונות מספקות את ההיצע, את ההכנה ואת המוצר המוגמר, שזה בערך כל מה שיש להראות בפלאפליה.
נשאר רק העניין הקטן של הטעם.

הדבר הראשון שרואים הוא הצניעות.
אין יותר מדי משום דבר, אבל מצד שני יש אחלה תמורה למחיר, בזמן שפלאפלים אחרים באותה פינת רחוב לוקחים פי שלוש על אותה מנה, פחות או יותר.
פחות מה? ובכן, כאן יש פחות סלטים, פחות תוספות, פחות רטבים, כל הדברים שיכולים לשפר פלאפל בינוני וכשהם טובים יכולים אפילו להחמיא לפלאפל הכי טוב שיש.

מזל שצילמתי הרבה תמונות, שלא תצטרכו לסמוך עליי.
התמונה הכי חשובה לדעתי היא זו שמראה שהפלאפל צהוב מבפנים ומבחוץ.
אני לא יודע איך אתם, אבל אני אוהב את הפלאפל שלי חום מבחוץ (רצוי עם נגיעות של שומשום) וירוק מבפנים.
אבל זה אני, כל אחד והשטויות שלו.

בכל מקרה, תראו את התמונות, יש הרבה, אפילו יש אחת טיפה מטושטשת.
בתאבון!

פלאפל דרור - המחירון
פלאפל דרור - המחירון



פלאפל דרור - אחד לפלאפל, אחד לחמוצים ואחד לסלט, וזהו.
פלאפל דרור - אחד לפלאפל, אחד לחמוצים ואחד לסלט, וזהו.



פלאפל דרור, היחיד עם הצהוב.
פלאפל דרור, היחיד עם הצהוב.



עמדת הפינוקים של פלאפל דרור
עמדת הפינוקים של פלאפל דרור



בתמונה ניתן לראות אדם מתפנק.



התוצר הסופי - מנת פלאפל מפנקת של הבזול.



מעניין לעניין, בסופו של דבר המנה מספקת, במיוחד לאור התמחור שהוא כמובן העניין פה.
מי שלא רוצה פלאפל זול יכול לאכול במקומות נוספים שיש בנחלת בנימין, חלקם ניתן לראות מהחלון של פלאפל דרור.
בשביל שישה שקלים זה לא רע בכלל, אחלה דרך לחסוך.

5 תגובות:

  1. לו רק הייתי אוהב פלאפל הייתי חוגג על זה.
    בכל מקרה שמח על הטרנד - בהתחלה היה אחד שמכר ב5-6 שקל, כולם לכלכו ואמרו שמן מכונות, חומוס משלשום, שלשול בפיתה ועוד כהנה וכהנה. עכשיו כבר יש הרבה מקומות שמציגים את המודל הכלכלי הזה של למכור הרבה ובזול ולא לעשוק.

    השבמחק
  2. למה לשלם 6 שקלים על מנה של מקסימום 6 כדורים במקום שלוקח 4 שקלים על 5 כדורים,
    כשאפשר במרחק הליכה לבקש אצל רצון מנה רק עם כדורים, ולקבל
    פיתה מלאה בלפחות 10 כדורים טעימים וירוקים מבפנים.
    ובכלל, פלאפל צהוב זה קארמה רעה. תמיד הוא פחות משביע ויש לו טעם של טיגון.

    השבמחק
  3. פלאפל רעל יעני, לא שווה את הכסף, עדיף לתת את החמישה שקלים האלה לשליח שמביא לך אוכל אמיתי.

    השבמחק
  4. איכס אני לא יודעת איך אנשים אוכלים במקום הדוחה הזה...
    כל פעם שאני עוברת ברחוב שם אני חייבת לעצור את הנשימה בגלל הריח של השמן המעופש
    לא קרה לי עם שום פלאפייה אחרת
    גם המקום עצמו נראה כמו שירותים ציבוריים של בית משוגעים משנות ה-50
    בקיצור - שווה לשלם יותר בפלאפייה אחרת.

    השבמחק
  5. הפלאפל נסגר לצערי....
    ולך הכותב,אין לך מושג באוכל ובמסעדנות ,כמו חבריך אוכלים בעיניים
    ריבוי סלטים לא מעיד על איכות,דורש תנאי מטבח מסויימים(חדר שטיפת ירקות ,חדר הכנות,מחסנים מקררים וכו')שלא לדבר על טעם האגזוזים הנפלט מהרכבים ופוגש את הסלטים ה"עומדים" כול היום.
    פלאפל "צהוב" נולד בלי ירק בכוונת מכוון בעיקר ע" תימנים כלומר חומוס וטבלינים
    בניגוד לפלאפל ירוק שלעיתים נראה כקציצת ירק וצריך לחפש את החומוס שבו.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג