יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

אחים עוזרי | חומוס פול, גרגירים וטחינה

אזור שוק הכרמל וכרם התימנים הוא גם עדן לאנשים רעבים, במיוחד אם הם רעבים לחומוס.
למרבה הצער, בתור אדם עובד - אפשר להגיע לכרם בשעות הפעילות רק ביום שישי, והרי ביום שישי כולם מסתובבים שם, התיירים, ציידי החומוס, רעבים למיניהם, תושבי האזור שיושבים בסבבה שלהם במרפסת ואנשים שהולכים לעשות קניות בשוק.

השבוע במקרה הזדמן לי לעבור באזור בצהריים, ובחרתי ללכת דווקא על מסעדה ולא על חומוסיה, כדי לגוון ולנסות.
האחרים עוזרי הוא מקום כמו מקומות רבים בכרם. יש שיפודים, תבשילים, מרקים וחומוס.
לא הייתי שם מעולם למרות שתמיד עברתי ונראה כאילו אנשים נהנים, רובם אף ניגבו חומוס, ככה כל יום שישי.


מסעדת אחים עוזרי, חומוס פול עם גרגירים וטחינה.
מסעדת אחים עוזרי, חומוס פול עם גרגירים וטחינה.


אחרי שהזמנתי את המנה נפל עליי החשש.
ראיתי שכל הרכיבים של המנה שלי נמצאים בפיילות על שולחן העומד בכניסה למקום.
אני דוגל בהפרדה בין מטבחים לחלל המסעדה, בתור אדם שלא רוצה לראות פאשלות ולהתבאס כל הדרך לצלחת.
מה גם שהכל נראה קר ומנוכר, ממתין לאבק הרחוב שיכנס בדלת וידפוק על הצלחת שלי יריקה.

דקות אחרי זה אכלתי מנה טעימה, מפתיעה אפילו, כזאת שלא הייתי מאמין שלפני שניה חשבתי לוותר עליה.

בקצרה:
מחיר: נוח
טעם: לא רע בכלל
עיצוב: וינטג' \ נוסטלגיה \ חגיגה בסנוקר
שירות: לבבי ומעט מפוזר
ניקיון: חוץ מהחומוס ליד הדלת הכל נראה מצוחצח

4 תגובות:

  1. איזו מנה יפה יאוורדי. יוצא לי הלב כאן בניכר.

    השבמחק
  2. המנה נראית סוף
    מה זה הגרגירים העצומים האלה לא רואים כאלה בכל יום

    השבמחק
  3. מה לתימנים ולחומוס, מאיפה להם פתאום כל החומוסיות, נראה לי אלה מנסים לגנוב פרנסה מהבני דודים, שיפתחו מרקיות רגל וזהו, למה להתערבב במנות לא שלהם??

    השבמחק
  4. כנראה באת לשם ביום ממש טוב כי ביום אחר מגישים לך חומוס מבאס ועם סימן של אצבע בתוכו ועוד דופקים לה ליקוק אחרי שהצלחת באה לשולחן.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג