יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

NOLA | נולה אמריקן בייקרי

התפריט של נולה נראה מצויין, כך גם המנות המתוקות בדלפקים, הכל נראה טוב.
המקום עצמו גם נעים לעין והשירות חביב מאוד.
אם הייתי אוכל בשרים וודאי הייתי חוזר שוב כדי לנסות את שלל הכריכים, אך לא כך המצב.

לגבי המוצר המוגמר, יצא לנו לאכול את פאי הפקאן (למטה בתמונה) והמאד פאי (משמאל).
הם בוודאי היו יכולים להיות טעימים יותר לו היו טיפה יותר טריים או מוגשים בטמפרטורה שקרובה יותר לתנור או אפילו לחדר, להבדיל מהגשה קרה של פאי - שזה המצב המצער אליו נקלענו.

אם יש למישהו משהו חיובי יותר לספר - זו הבמה.
בסה"כ היה טעים, אבל אין ספר שהיה המון פוטנציאל מפוספס.



פאי פקאן לצד מאד פאי  | NOLA
פאי פקאן לצד מאד פאי

3 תגובות:

  1. כל הזמן מדברים פה על אמריקה אמריקה כאילו שאנחנו פריפריאלים מסכנים ויש אנשים טובים באמצע הדרך שבאו להביא לנו את הבשורה מהיבשת הרחוקה והקסומה מלאת כל טוב. הלו, פה זה תל אביב שנת 2014, האוכל פה יותר טוב מאמריקה!

    השבמחק
  2. חשבתי על זה - אם אני קורא למקום שלי אמריקן פאי, האם אני צריך לשלם תגמולים למישהו?

    השבמחק
  3. תראה, אני אגיד לך בדיוק מה הבעיה של האנשים בארץ הזאתי:
    הם חושבים שפה אנשים יקנו כל דבר שנראה אמריקה, אבל אמריקה זה לא פה, אנחנו במדבר חביבי, מי שרוצה לאפות פאי כדאי שיקום מוקדם מאוד בבוקר ויבין שהוא עדיף לו להכין איזה לאפה ולנגב איתה משהו.
    לפחות לחמם!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג