יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

צ'יזי בייטס | פיצה האט

ראשית תנו לי להוציא משהו מהדרך: כן, בבלוג הזה היו הרבה תלונות על פיצה האט.
יש להם אתר נוראי, שירותי משלוחים בעייתיים, הפיצות שלהם לא תמיד מגיעות חמות \ בטמפרטוה הנכונה בשביל שכל השטיקים של הגבינה במקומות הנכונים לא יהיו במרקם של אבן ועוד.

עם זאת, הפיצה שלהם טעימה, ויש להם פריטים שלא קיימים לאחרים - צ'יזי קראסט, צ'יזי בייטס ועוד. הם דוחפים גבינה למקומות קסומים שלא ידעתם שאפשר להכניס לתוכם גבינה.

אז בהתייחס לאמור לעיל - כשיש לי הזדמנות אני הולך וחוטף לעצמי איזה האט.
במקרה עברתי ליד סניף והחלטתי שאם כבר יש לי רכב בחניה ממש קרובה - אני אביא פיצה כיפית הביתה.

אז הפיצה הייתה מצויינת, תודה ששאלתם.
אבל הנה שאלה חזרה - מתי בפעם האחרונה אכלתם פיצה בודדת, קטנה יחסית, שעלתה לכם 80ש"ח?
ובכן זה לא קורה הרבה.
יש שיאמרו שהמחיר הזה מוגזם, יקראו לי פראייר ויזכירו מבצעים והנחות שיש ברשתות אחרות, שלא לדבר על פיצריות קטנות יותר שבמחיר הזה מציעות לפעמים שני מגשים, או מגש עם לחם שום, שתיה, תוספות, בונוסים ומתנות.

עם זאת, עד שפיצריות אחרות לא ילמדו להחביא גבינה בקשה של הפיצה, ייתכן ואנשים טובים ורבים יאלצו לשלם 80ש"ח מדי פעם. רק לפעמים, כשממש מתחשק כמות מוגזמת של גבינה.
אגב, גבינה זה בכלל לא בריא.


פיצת צ'יזי בייטס של פיצה האט
פיצת צ'יזי בייטס של פיצה האט

9 תגובות:

  1. יש לי בעיה עם פיצות ששולחות אותך להתקלח אחרי האכילה מרוב השומן שהם מורחות אותך בו, למה אני במנצ'יז ולא מתאים עכשיו מקלחת, וחוץ מזה שמעתי על מקרים רבים בהם אנשים דלוקים התחלקו על הרצפה וזה נגמר בשבר במקרה הטוב.

    השבמחק
  2. אם אתה שואל אותי פיצה האט מציגים את הרע מכל העולמות - גם תאגיד כלל עולמי, גם יקרים וגם הכי לא בריאים שיש.
    בחייאת, עדיף לקנות פיצה מאיזה עסק קטן שפתח איזה עצמאי בשטח שלא צריך טובות.

    השבמחק
  3. צריך לקבל החלטה בחיים, האם אתה איש של כמות או איכות.
    80 שקל זה לא מחיר יקר לשלם על פיצה שהיא בקלות יכולה להיות ארוחה ל2 אנשים.
    כמובן שיש את הדתיים\קמצנים\ג'וחים שיזמינו לך 3 פיצות במחיר הזה, אבל זה באיכות ירודה במקרה הטוב, וסכנה לבריאות במקרה הרע.

    השבמחק
  4. לא הייתי משלם 8 שקל על הפיצה שבתמונה ואתה שילמת 80?!
    זה נראה כמו סדנת יצירה של ילדים בגן פריפריאלי.

    השבמחק
  5. אני לא יודע אם הייתי מגיב כמו אנונימי - אני חושב שהוא קצת חריף מידי.
    לקרוא לפיצה האט "תאגיד כלל עולמי" במשמעות של גנאי זה קצת לסכן את יחסי החוץ שלנו עם ארה"ב, שמאוד חשובים בימים אלה בהם אנחנו שומעים בכל פינה על הזוועות שעושים דאעש.

    השבמחק
  6. בתור אחת שגרה בחו"ל הרבה שנים אני יכולה להשבע שפיצה האט בישראל לא קרובה אפילו לפיצה האט של לונדון או אירופה, מדובר בדברים שונים לחלוטין ואני יכולה להעיד את זה ברוב חוצות.
    עם זאת, לאחרונה התפרסם שאולי פיצריות כמו פאפה ג'ונס יפתחו סניפים בארץ, מקווה שילך להם יותר טוב מאשר לסבארו וכיו"ב.

    השבמחק
  7. פחחח יאללה יאללה 80 שקל עבור פיצה. בחולון ברחוב שנקר מוכרים ב15 שקל ותאמינו לי שקשה להרגיש בהבדל.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג