שירות המשלוחים של ג'פניקה גרוע, זה לא חדש לי.
הצטברו לי כבר שני 'פיצויים' בדמות פוטומאקי לבחירה ואינסייד אאוט לבחירה בגלל העניין הזה.
לכן כשחזרתי הביתה עם קרייבינג סושי היסטרי ניסיתי למצוא פתרונות חלופיים,
אבל מה לעשות ששני רולים ללא תשלום = אוכל בחינם = לא משהו שאני יודעת לוותר עליו (בד"כ).
וכך יצא שבעשרים לשמונה בערך בערך הזמנתי לי ולזללן השני חמישה רולים (שניים על חשבון הבית) ומרק מיסו.
להפתעתי הרבה השליח הגיע תוך 40 דקות בלבד! מפתיע מאוד וסבבה לחלוטין.
ישבנו לשולחן הסלון עם פרק של סאות'פארק בהיכון, הוא אחראי משקאות ואני אחראית חלוקה וסידור של המנות.
אני פותחת את השקית ו-שוק טוטאלי (לא באמת) שניים מתוך חמשת הרולים שהזמנו הכילו רכיבים אחרים לחלוטין ממה שרצינו, כאלו גם שאנחנו ממש לא אוכלות (טונה, גזר, אושינקו פיכס וכו').
התקשרתי ל3636* (שירות הלקוחות המופלא של ג'פניקה) שם דיברתי עם ילד בן 15 בעל דיקציה לא קיימת שבמשך חמש דקות שאל אותי מספר פעמים למספר הטלפון שלי וטען הוא לא מוצא את ההזמנה שלי במערכת.
כשלבסוף התגלתה ההזמנה החמקמקה, הדבר ראשון שנשאלתי הוא: 'איך זה?'
כאילו אני אמורה לדעת למה הכניסו מנה X לשקית במקום Y.
אחרי שעברנו את עצם הגעת מנות לא נכונות עברנו לשלב התחקור. הוא שאל מה הזמנתי בדיוק, ותוך כדי השווה עם ההזמנה כדי להוכיח שהוא יודע. אחרי שהוכחתי שגם אני יודעת תוחקרתי על מה מכילים בדיוק הרולים השגויים שהגיעו ובמקום מה הם הגיעו.
'טוב, אז כפיצוי אשלח לך שוב את הרולים שהגיעו לא נכון, אבל אל תאכלו את הרולים השגויים והשיבו אותם בשלמותם לשליח שיגיע', זה מה שהבחור היה אומר אם היתה לו דיקציה ויכולת התנסחות. כאמור, לא היתה לו ולכן נאלצתי לפרש את דבריו ולהסכים, אך לציין שאין מדובר בפיצוי הולם על כך שבמקום לחכות שעה לאוכל אני נאלצת לחכות כבר קרוב לשעתיים. לא נמסרה שום הבטחה מצידו לנסות לזרז את המשלוח של המנות החסרות.
אילוסטרציה. למצלומים אין קשר לפוסט. |
אני מתקשרת שוב ומדברת עם גברת חביבה אחרת שמתנצלת אבל אומרת "ככה זה שעה עמוסה"
אני מסבירה לה שכלקוחה שמחכה כבר שעה למשלוח חוזר בשל טעות של המסעדה לא ממש מעניין אותי שזו שעה עמוסה.
היא מבטיחה לי שהשליח כבר בדרך.
שתי דקות לאחר מכן אני מקבלת שיחה מהבחור הקודם, הוא שואל אם כבר הגיע השליח. אני עונה שלא, אבל לדבריה של גברת חביבה במוקד הוא אמור להיות בדרך. הוא אומר שיברר ויחזור. אם השליח בדרך מוזר לי שיש לו צורך לברר ולחזור.
דקה אחר כך הוא מתקשר ושואל אותי על פירוט ההזמנה שוב. אני שואלת אותו אם המשלוח כבר יצא או לא, הוא מבולבל ומבלבל במוח על משהו בסגנון 'כנראה היתה טעות בכתובת המשלוח' ושואל אותי שוב לרכיבי ההזמנה 'אני מוציא לך את זה עכשיו!' כאילו הוא עצמו ילך למסעדה בירמיהו ויוודא שהמנות הנכונות נכנסות לשקית הנכונה ועולות על הקטנוע הנכון.
הפיוז האחרון שלי קופץ ואני אומרת לו שאני רוצה זיכוי על הארוחה, אין לי חשק לחכות עוד שעה לאוכל שהזמנתי לפני שעתיים. הוא מציע לזכות אותי על שני הרולים איתם פישלו. אבל ראבאק אני לא מוכנה לשלם על הסושי שמתחמצן לו על שולחן הסלון ומחכה לחבריו הרולים החסרים שיצטרפו לסעודה.
הוא ממשיך להתעקש שישלח לי עכשיו ואני מתעקשת שהם כבר הגזימו ועברו כל גבול.
הוא מדבר עם אחראי ומדווח לי שהם מוכנים להשאיר בידי את הרולים שכבר קיבלנו ולהשאיר לי 50 שקלים פיצוי להזמנה הבאה.
אני מסבירה לו שלא תהיה הזמנה הבאה.
הוא מדבר שוב עם אחראי משמרת ערטילאי כלשהו (כנראה הלך לקחת שלוק מהתמי4), חוזר ומסביר לי שהם מוכנים לבטל את ההזמנה רק לאחר ששליח יבוא לאסוף את המנות שלא נאכלו וישיב אותן לסניף. כאילו בזבזתי את זמני וזמנו וניסיתי לשדוד אותם ולקבל סושי מחורבן בחינם. יאללה, בואו לקחת אני אומרת. השעה כבר עשר וקצת בלילה.
באחת עשרה אני מתקשרת לג'פניקה להגיד שלא נחכה לנצח לשליח שלהם שיבוא לאסוף את המנות שלא נאכלו מפאת השירות העלוב שלהם ואני מבקשת לוודא שאקבל את הזיכוי. חמש דקות אחר כך השליח בדלת.
ג'פניקה יקרים, לא רק שלא סיפקתם שירות שהוא כל כך בסיסי - משלוח סושי, בגבולות ת"א, בזמן סביר ובאיכות סבירה,
הצלחתם גם להרוס לי ערב שלם עם טלפונים, תסכול ועצבים.
תקלות בשירות קורות בכל יום בכל מסעדה (אני יודעת, גם אני עבדתי בכאלו),
השאלה היא מה עושים אחרי שהתגלתה תקלה, ואיזה יחס מקבל הלקוח.
במקרה שלי יצרתם שרשרת תקלות שכבר לא ניתן היה לתקן.
באשר ליחס - שירות הלקוחות של ג'פניקה פקפק באמינותי כלקוח מתחילת התקלה בשירות ועד סופה: הצורך לפרט את רכיבי המנות שהגיעו במקום המנות הנכונות, להדגיש כי אני מבינה שעליי להחזירן בשלמותן לשליח תמורת רולים חלופיים עם מרכיבים נכונים, ולחכות לשליח שיקח את המנות כדי לבטל את החיוב עבורן. יש לציין שהבחור שנתן לי שירות טלפוני לא התנצל אפילו פעם אחת על התקלות בשירות.
סושיות לא חסרות בת"א. רק אומרת.
אכלנו המבורגר בסוף. היה טעים.
זה העונש לאנשים שמזמינים סושי. מאכל דוחה.
השבמחקפפפפ
מחקאיזה כיף לך שלעולם לא תדע עונשך מהו
מחק"אין שכל אין דאגות"
מקווה שמצאת קצת מאז 2013. תגובה מטומטמת ממש.
אבל השירות של ג'פניקה יותר. לא להאמין. ישראל 2017 וזה רק נהיה יותר גרוע.
לבושת מדינת ישראל
פעם הבאה תזמיני שיפודים מסניף בת ים של עזרע ובניו.
השבמחקמבטיחים לפנק ולא לאכזב.
מצטער לשמוע על העוולות שנגמרו לך, אבל אהבתי את סגנון הכתיבה וההשקעה בפונט BOLD.
השבמחקאת צריכה לכתוב פה יותר.
נשארתי אנונימי, מצאתי את מאמר שלך אחרי שהיום קרה לי בדיוק אותו סיפור עם ג'פניקה סניף חיפה. הזמנתי סלט X הגיע Y, כשהתקשרתי לברר הם טענו שאני כן הזמנתי את Y וזה מופיע במערכת שלהם. לא רק שזה בעיה של מערכת שלהם אלא שגם יש לי חשבונית שבה רשום בדיוק מה שהזמנתי, מוצר X (חשבונית ממסוף שלהם בסניף חיפה) והשירות לקוחות עדיין המשיכו לטעון שאני זה שטעיתי כנראה בהזמנה (לחצתי על בחירה שגוייה בסיבוס)
השבמחקאיך אנשים בכלל תופסים מהסושי שלהם.. הוא מזה סתם
השבמחקוגם יקר ללא סיבה מוצדקת..
הסושי שלהם זה משהו שצריך להיות מוכן נפשית בשבילו.
השבמחקהוא לא מעודן, הוא לא טעים במיוחד, הוא לא זול במיוחד, אבל הוא סוגר פינה כזאת כשבא לך משהו וכו'.
הזמנתי עכשיו משלוח של מנה שבחורה ממחלקת הזמנות המליצה לי - פוקט אודון ירקות עפ טופו. מכוון שאני מצחונית שאלתי אותה אם המנה עדיין תהיה עם רוטב של חלב קוקוס ופסטו היא אמרה שכן (נשמע טעים נכון?). חיכיתי שעה, קיבלתי מנה מזעזעת שלא ניתנת לאכילה. אכלתי כמעט חצי כי אני ממש ממש רעבה ולא הצלחתי להאכול עוד, מנה מעוררת בחילה, חסרת טעם ופשוט בושה לרשת (אני אוכת בג'פניקה כבר מעל 10 שנים). לא רציתי להתלונן כי אני לא אוהבת את הדברים האלה אבל מכוון שזאת אחת המנות המזעזעות שאכלתי בחיי (ב-57 ש"ח כול למשלוח!!!!!!!!!) ואני עדיין מאוד רעבה החלטתי לא לוותר. התקשרתי לשירות לקוחות. בשיחה נאמר לי שאין בעיה להחליף את המנה, בחרתי קומבינציה צמחונית ( עולה 39 ש"ח). נציג אמר לי שאני חייבת להגיע לאותו סכום כדי שיוכלו להחליף לי את המנה (להגיע לסכום של 48 ש"ח). מכוון שאין להם שום דבר ב9 ש"ח שנותרו לי ביקשתי לקבל עודף. קיבלתי סירוב, שאלתי למה, קיבלתי שובה "ככה כי אי אפשר להחליף מנה אם לא מגיעים לאותו סכום!". אחרי הסברים רבים ואי הבנה למה אני צריכה לתת לאותה רשת מאכזבת שגרמה לי לכאב ראש, בחילה ועוגמת נפש להרוויח עוד ולמה אני חייבת להזמין עוד משהו אם אני לא רוצה?! הגעתי לגאי - לטענתו מנהל שירות לקוחות כבר 4 שנים ברשת. לטענתו הוא ענה לי כדי "לתת לי הסבר מדוייק למה אני חייבת להזמין עוד משהו ולהוסיף עוד כסף כדי שישלחו לי את המנה החדשה ואכילה". אני לא רוצה הסברים ולא רוצה שום דבר, אני רעבה ורוצה אוכל אכיל. לא צריך משהו מיוחד, אלה אוכל שלא מעורר בחילה עם טיפה טעם. אמרתי להם שיוסיפו לי אדממה (עולה 14 ש"ח) ויוסיפו 5 ש"ח על חשבונם, אך לא! וגם עודף לא יכולים לתת לי כי "אי אפשר". מזעזע, בושה וחרפה. 57 ש"ח שהלכו לפח.
השבמחקותתביישו לבם!
משתתפים בצערך, נשמע סיפור לא נעים בעליל, במיוחד על בטן ריקה.
מחקחשוב לקרוא!!!!עכשיו כשאני פה אני מבינה שלא רק אני חוויתי חוויות לא נעימות עם שירוץ המשלוחים העלוב של רשת ג'פניקה.כל כך הרגבה הזמנות מהסניף בנתניה לפחות םעמיים בשבוע הייתי נוהגת להזמין אבל כבר הגיעו מים עד נפש!!!כל הזמנה אני מבקשת x ומקבלת y
השבמחקתמיד אני משלמת על תוספת רטבים מסטיימים לסלט ולא מקבלת אותם. ובפעמים האחרונות הרולים גם הגיעו מפורקים ואפילו פעם הגיע סלמון חי במקום בטמפורה כמו שביקשתי... למזלי שאצלי אין משחקים וכל השיחות מוקלטות אז ישר קיבלתי זיכוי או פיצוי לפעם הבאה...אבל כמה אפשר לקבל פיצוי?בא לי לשבת בכייף לקבל את הסושי לשלם וזה הכל....ולא להתעסק בטלפונים ובהוכחות על מה הזמנתי ומה הגיע!!!! לא בר לי לשלם כל פעם 1 שח ולא לקבל את הרוטב...חשלא נדבר על האירוחים...מבטיחים עד 50 דק...בסוף אם הוא מגיע אחרי שעה וחצי אני מצדיעה לו!!! פשוט נמאס לי מכם ג'פניקה אתם לא יודעים לתת שירות!!! הבעיה שאתם גם לא חכמים כל כך כי שירות=כסף...אתם מאבדים כל יום עוד ועוד לקוחות...בפעם האצרונה הזמנתי בערך ב 22:00 בלילה הגיע רק ב 23 וחצי...יש לציין אני נרדמתי כבר ומי שקיבלה את האוכל זאת בת הזוג שלי. אמרה לי שלא הגיע לי הרוטב הנוסף של הסלט מלפפונים...כמהההה כמההה קשה לבצע משימה פשוט של לשים רוטב נוסף...שעליו שילמתי 1 ש"ח בפעם ה 1000 והוא לא מגיע!..בכל מקרה חצי רדומה אמרתי "לא נורא אתקשר מחר" מישומה יום אחרי כשהתקשרתי ממש לא עניין אותו שהרולים שלי היו מפורקים וממש לא עניין אותו שלא הביאו לי רוטב לסלט. כל מה שעניין אותו זה למה לא התקשרתי אתמול!!! פשוט חוצפה שאין כדוגמתה. גם איחרתם..תגם נרדמתי רעבה וגם כשהכל הגיע בצורה כל כך מחפירה זה לא עניין אף אחד וכל צה שהיה לנציג להגיד לי זה..."היית מתקדרת אתמול אם את רוצה אני יזכה אותך על ה 1 ש"ח של הרוטב ,שיהיה חג שמח " פשוט חוצפה!!חוסר כבוד,חוסר ידע בשירות מכירות ועסקים!!אתם מסעדה שרגלי יוץר לא תדרוך בה ולא אזמין יותר לעולם מאצלכם!! איבדתם לקוחה של 3 פעמים בשבוע הזמנות ב יותר מ 100 שקל....כמה חבל!!! מקווה שכולם יחרימו אותכם כמוני וככה לאט לאט יסגרו הסניפים ומישהו שכן יודע לץתת שירות ולבצע הזמנה טלפונים ולעמוד בזמנים יפתח רשת אחרת..ששוה כל שקל שזורם שם.אגב זה רק מקרה אחד מיני רבים...שמישהו ילמד אותכם מה זה "שירות לקוחות" כי שלכם זה ממש לא!!!
שלום רב, היום בשישי בצהריים 7.10.16 החלטנו אני ואישתי לאכול ארוחת שישי "ג'פאניקה" במקום אצל אמא כמיטב המסורת, בשעה 19:35 ביצענו הזמנה של 2 מנות עיקריות ועוד 2 מנות סושי. השליח הגיע בשעה 20:50 עם האוכל, אבל מה? היה חסר מנה עיקרית שעולה 49 ₪,ומנה חמה שהגיעה קרה! אבל כמובן שאת מלוא החשבון לקחתם 161 ₪ עוד טיפ של 10 ₪ לשליח ושהתקשרנו לשירות לקוחות לבקש שתגיע המנה החסרה (כי כולנו בני אדם וקורה, שכחתם, לא שמתם לב) אדון נדב משירות הלקוחות אומר שהסניף סגור (אגב השליח אמר שזה הגיע מסניף קרית אתא, קרוב אלינו לביאליק) ולכן לא יכולים לדאוג שתגיע המנה, וברוב חוצפתו הוא הציע שנחזיר את המנות כי "הלקוח מעוצבן" ויזכו אותנו. למעלה מ10 שנים שאנחנו לקוחות הג'פאניקה קרוב ל50 אלף ₪ הוצאנו על הרשת המחורבנת שלכם בכל השנים הללו מכיוון שאנחנו לקוחות קבועים, ואתם כל כך חסרי בושה! אז כאן כמובן זה לא ייגמר, זה יגיע הכי רחוק שאפשר. "תודה לכם" ג'פאניקה,סניף קרית אתא במיוחד. נעבור לג'ירף, אנו, קרובינו המשפחה והחברים הקרובים. #עוד_לקוח_מאוכזב
השבמחקשלום רב, היום בשישי בצהריים 7.10.16 החלטנו אני ואישתי לאכול ארוחת שישי "ג'פאניקה" במקום אצל אמא כמיטב המסורת, בשעה 19:35 ביצענו הזמנה של 2 מנות עיקריות ועוד 2 מנות סושי. השליח הגיע בשעה 20:50 עם האוכל, אבל מה? היה חסר מנה עיקרית שעולה 49 ₪, ומנה חמה שהגיעה קרה! אבל כמובן שאת מלוא החשבון לקחתם 161 ₪ עוד טיפ של 10 ₪ לשליח ושהתקשרנו לשירות לקוחות לבקש שתגיע המנה החסרה (כי כולנו בני אדם וקורה, שכחתם, לא שמתם לב) אדון נדב משירות הלקוחות אומר שהסניף סגור (אגב השליח אמר שזה הגיע מסניף קרית אתא, קרוב אלינו לביאליק) ולכן לא יכולים לדאוג שתגיע המנה, וברוב חוצפתו הוא הציע שנחזיר את המנות כי "הלקוח מעוצבן" ויזכו אותנו. למעלה מ10 שנים שאנחנו לקוחות הג'פאניקה קרוב ל50 אלף ₪ הוצאנו על הרשת המחורבנת שלכם בכל השנים הללו מכיוון שאנחנו לקוחות קבועים, ואתם כל כך חסרי בושה! אז כאן כמובן זה לא ייגמר, זה יגיע הכי רחוק שאפשר. "תודה לכם" ג'פאניקה,סניף קרית אתא במיוחד. נעבור לג'ירף, אנו, קרובינו המשפחה והחברים הקרובים. #עוד_לקוח_מאוכזב
השבמחקשלום רב, היום בשישי בצהריים 7.10.16 החלטנו אני ואישתי לאכול ארוחת שישי "ג'פאניקה" במקום אצל אמא כמיטב המסורת, בשעה 19:35 ביצענו הזמנה של 2 מנות עיקריות ועוד 2 מנות סושי. השליח הגיע בשעה 20:50 עם האוכל, אבל מה? היה חסר מנה עיקרית שעולה 49 ₪,ומנה חמה שהגיעה קרה! אבל כמובן שאת מלוא החשבון לקחתם 161 ₪ עוד טיפ של 10 ₪ לשליח ושהתקשרנו לשירות לקוחות לבקש שתגיע המנה החסרה (כי כולנו בני אדם וקורה, שכחתם, לא שמתם לב) אדון נדב משירות הלקוחות אומר שהסניף סגור (אגב השליח אמר שזה הגיע מסניף קרית אתא, קרוב אלינו לביאליק) ולכן לא יכולים לדאוג שתגיע המנה, וברוב חוצפתו הוא הציע שנחזיר את המנות כי "הלקוח מעוצבן" ויזכו אותנו. למעלה מ10 שנים שאנחנו לקוחות הג'פאניקה קרוב ל50 אלף ₪ הוצאנו על הרשת המחורבנת שלכם בכל השנים הללו מכיוון שאנחנו לקוחות קבועים, ואתם כל כך חסרי בושה! אז כאן כמובן זה לא ייגמר, זה יגיע הכי רחוק שאפשר. "תודה לכם" ג'פאניקה,סניף קרית אתא במיוחד. נעבור לג'ירף, אנו, קרובינו המשפחה והחברים הקרובים. #עוד_לקוח_מאוכזב
השבמחקכמו בכל רשת גדולה זה תלוי בסניף ובזכיין ובילד שעומד במטבח באותו יום.
השבמחקאי אפשר להאשים את כולם בהכל, לפעמים פשוט עדיף ללכת להכיך איזה פיתה עם ממרח.
יאללה יאללה כל אחד משחק אותה פה יענתו גבר ותופס תחת על הבובת סמרטוטים של ג'פאניקה. מישהו פה בכלל יודע לעשות משהו חוץ מחביתה ופלוצים? תחשבו פעמיים לפני שאתה יורקים על פרנסה של בן אדם למה החיים זה גלגל המשתין יכול להפוך למושתן ולהיפך והמבין יבין
השבמחקאני מתגוררת כבר זמן מה בשכירות במגדלים מעל שרונה, והאוכל בשרונה גם יקר וגם לא הכי טעים בלשון הזהירה כמו שאומרים חח.
השבמחקיש ברחוב הארבעה סניף ממש מושקע של ג'פניקה, עם עבודת צילחות, הגשה, שירות מהמם וורהיטים מושקעים.
אבל זה לו הפוהנטה, בסופו של יום אני מזמינה מהם משהו קטן לאכול והם תמיד מהירים ובזמן ופעם אפילו לא היה לי טיפ והשליח היה ממש נחמד וויתר לי.
ישראלים אוהבים להגיד תמיד כשרע אבל לא זוכרים להחמיא קשטוב, מזל שיש עדיין לקוחות שזוכרים מי מכין להם אוכל כל יום בערב.
יש כאן אנשים עם פה של ג'ורה שצריכים לשטוף טוב טוב עם חומץ ומלח.
השבמחקבתמורה למחיר אין על ג'אפניקה באחריות!
כנראה שיש כאן אנשים שחושבים שאפשר להפוך פיאט אונו למרצדס אבל מה לעשות אלה החיים מה שאתה משלם אתה מקבל
לקחת סוזווקי קורולה ישנה ולהפוך אותה לאוטוביאנקי מבית יונדאי וואגון
מחק