יום ראשון, 29 ביולי 2018

אתם כותבים: פיצה ויה רוסטיקו, שרונה מרקט

שוב פינת "אתם כותבים" והפעם הפיצריה ויה רוסטיקו בשרונה.
הגולש אור כתב:

היי פיצה רוסטיקו,
יש לכם פיצה ממש טעימה. אני מת עליה, באמת, השילובים טובים, חומרי הגלם טובים ומבין פיצריות אחרות דומות בסגנון ההגשה והטעמים אתם באמת ברשימת המובילים.
מה שמפריע לי זה החוסר נכונות שלכם להתחייב לשירות טוב.
בשעות הלחץ הדלפק שלכם עמוס באנשים שרבים על תשומת הלב של ילדים מבולבלים, מנסים להזמין, לשלם, לתפוס תור,  ולקבל את ההזמנה אחרי החימום.
אני לא רוצה לספור לכם את הכסף, אבל האנשים האלה שרבים על האפשרות לקנות מכם פיצה משלמים בדרך כלל למעלה מחמישים שקל בהפרש של דקות, וזה בהזמנות הרגילות, לא באנשים שלוקחים כמות גדולה משל סועד בודד רעב. באמת שבכסף הזה אפשר להרשות עוד תלמיד תיכון שיעמוד ויתייחס לאנשים שרבים על השירות והזכות לשלם לכם כסף בעבור פיצה ממש טעימה.
אין שום דבר רע בלתת לאנשי הדלפק שלכם הזדמנות לנשום, הם עומדים בין לקוחות צועקים לבין תנור לוהט וצריכים לים לב ללקוחות, לכסף ולאוכל שלא יישרף.
יתרה מכך, אולי זה היה נותן אפשרות לאחד מהאנשים בדלפק לנקות את הסכינים והשפכטלים, לנגב את השאריות שנזלו על המשקל שעליו מניחים פיצות עם תוספות שונות ללא הרף ואף להוציא את החתיכה שנפלה בתוך התנור ועכשיו מעלה עשן לא נעים.
שוב, אני מבין שהשכירות בשרונה יקרה, שחומרי הגלם שלכם טובים יותר משל פיצריה שכונתית ושאתם בטח עסק ככל העסקים שמנסה לא רק לשרוד אלא לגרוף רווח בסוף החודש, אבל עדיין, אם הייתם יודעים כמה אנשים מתייאשים מלחכות בתור, או סתם לא רוצים ללכת מכות עם המרפקים של שאר הממתינים או חלילה כל התיירים במתחם שפשוט נבהלים מההתנהגות של הישראלים סביבם והולכים... 
סתם חומר למחשבה.

8 תגובות:

  1. מה שנכון נכון מגעיל לעמוד בתור לריב עם אנשים בשביל חתיכה פיצה

    השבמחק
  2. עסקים בשרונה לא שורדים.
    תכלס הבנתי שגם דיירים בשרונה לא ממש שורדים.
    משהו לא מרגיש תקין בלגור מעל כל הבישולים והטיגונים, וגם לא תקין לגבות כ"כ הרבה כסף מבעלי עסק.
    תל אביב השתגעה במסווה של מסחר.

    השבמחק
  3. הפיצה שלהם ממש אש, אני הכי אוהב את הקישואים עם הגושי מוצרלה שאין בה רוטב אבל היא עדיין לחה ועסיסית, למרות שגם כל הפיצה פטריות שלהם טובות, גם אלה עם הגבינות המיוחדות וגם אלה עם הפטרוזיליה סתם מעל. תכלס לא נעים להידחף וללכת מקות בשביל ריבוע פיצה, גם ככה במחירים שלהם יש ציפיה לטיפה יותר איכות ונכון שהפיצה עצמה ממש טובה אבל הכל מסביב כמו שאמר הכותב מלוכלך וזה כולל באמת את הדוכן עצמו והתנור והדלפק והמשטחי והכלי עבודה.

    השבמחק
  4. לעסקים בארץ פשוט אין בושה אני גם צריך להתחנן לשלם ועוד במחיר מופקע

    השבמחק
  5. אוור המקורי שכתב את התלונה במקור9 באוקטובר 2018 בשעה 16:43

    אני רוצה להודות לאוכל בחוץ על זה שפירסמו את התלונה שלי אבל יותר מזה אני כנראה צריך להודות לפיצה רוסטיקו על זה שהם הקשיבו.
    הייתי במוצאי שבת האחרון והשינוי לא יאמן.
    יש יותר אנשים שמאיישים את הדלפק, יש שם אנשים שלא נראים כאילו הם באו אחרי בית ספר, והכי חשוב השירות השתפר בצורה שלא תיאמן. האישה שאיישה את הדלפק גם טיפלה בכולם, גם התייחסה לאנשים שהיו בתור ואמרה להם לא לדאוג ושהם תיכף, גם חילקה חתיכות לטעימה של פיצה בטעם חדש, גם שאלה אנשים אם זו פעם ראשונה שלהם במקום.
    לא היה ריח של שרוף ועשן שיוצא מדברים שעולים באש, לא היה מטונף, השינוי ניכר ממש מהרגע שהתקרבתי לסניף.

    השבמחק
  6. אני גם רוצה להתלונן אבל לא באמת בא לי לכתוב פוסט רציני, מקווה שזה בסדר.
    הזמנתי אוכל מצ'וקה, בעיקר סושי, וכל האבוקדו שלהם היה שחור. לא יודע מי חושב שככה לגיטימי להוציא אוכל ללקוחות משלמים.
    כשהתקשרתי להתלונן עוד אמרו לי שזה היה בסדר כשיצא, ושהם עסוקים מדי בשביל להתעסק בזה כרגע, מאז לא חזרו אליי.

    השבמחק
  7. הזמנצע פיצה בזיליקום והיה טוב.

    השבמחק
  8. תעשו תחקיר על הקישריה, הם הורסים את החיים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג