יום רביעי, 8 באוקטובר 2014

Bakers & Roasters | אמסטרדם רבתי

ביום האחרון של הטיול שלנו באמסטרדם המארחים הנדיבים שלנו החליטו לפנק אותנו בבית קפה אותו הם מכירים ואוהבים. מדובר בפינת חמד צדדית אשר בבעלות קבוצת ניו זילנדים.
המנות של המקום יפות מאוד ולכן הפעם אתן לתמונות לדבר בעד עצמם (עם מעט כיתובים מסבירים מתחת לכל תמונה).
בסה"כ אספר שמאוד נהינתי, אם כי לא הזמנתי שום דבר אמיתי לעצמי מלבד שתיה. החשש מהטיסה המתקרבת העלים לי את התאבון באותו יום. מה גם שהמנות הבשריות של המקום נראו כ"כ טוב (יש שם טירוף של בייקונים ונתחים) שהנפש הצמחונית שלי העדיפה לא לאכול מאשר להתפתות לפיסות של חיות חמודות שאינן איתנו עוד.
Bakers & Roasters כשמם הם, אופים וצולים, יש שם מגוון עוגות ומנעמים לצד צלייה של חיות.
אבל די לדיבורים, הנה, ללא שום סדר מיוחד, תיעוד של הישיבה שלנו בבית הקפה המדובר.


עוגת גזר | Bakers & Roasters
עוגת גזר


עוגת שוקולד גינס | Bakers & Roasters
עוגת שוקולד עשירה על בסיס גינס


תה קר ולימונדת ליים | Bakers & Roasters
תה קר ולימונדת ליים


ביצים עלומות עם סלמון על טוסט | Bakers & Roasters
ביצים עלומות עם סלמון על טוסט


ביצים עלומות על לחם שיפון צלוי, תפוחי אדמה אפויים, אבוקדו, תרד מוקפץ בשום וגבינת חלומי צלוייה, בליווי רוטב חריף מתוק
ביצים עלומות על לחם שיפון צלוי, תפוחי אדמה אפויים, אבוקדו, תרד מוקפץ בשום וגבינת חלומי צלוייה, בליווי רוטב חריף מתוק


חזיר מפורק בבישול איטי עם רוטב ברבקיו, כרוב כבוש ומיונז הולנדי
חזיר מפורק בבישול איטי עם רוטב ברבקיו, כרוב כבוש ומיונז הולנדי


** הערה: מנת החזיר המפורק מגיעה בד"כ על בייגל, אם כי הגענו מאוחר מדי והבייגלים הטריים כבר אזלו.

10 תגובות:

  1. נשמע כמו רעיון מטורף.
    2 הניחוחות הטובים ביקום הם של לחם שזה עתה נאפה, ובשר שזה עתה נצלה.

    השבמחק
  2. נשמח לשמוע גם מחירים של דברים בהתאם לטרנד של התלונות על יוקר המחיה.
    חוץ מזה לבתי הקפה בארץ נשאר רק להסתכל וללמוד .

    השבמחק
  3. זה לא בסדר שאתה מפרסם תמונות כאלה בערב חג, כשכל מקומות האוכל מסביב סגורים, ואני צריך להזיל ריר ולאכול במבה

    השבמחק
  4. מה הכי טוב פה למנצ'יז?

    השבמחק
  5. מכל התמונות שלך דווקא העוגת שוקולד תפסה לי את העין, למה בארץ אוהבים להכין אותן יבשות כמו הנגב, ואז אתה צריך להגיד למארחת שממש טעים, בעודך נחנק ומגשש אחרי מים קרים להוריד בגרון.

    השבמחק
  6. יסלחו לי אחיי הדתיים, אבל נראה לי שעל המנה של החזיר המפורק אפשר לכתוב שירה.
    כל הטוב שבבריאה מתאחד לכדי סנדביץ' אחד קסום.

    השבמחק
  7. אני לא יודע אם הייתי נוגע באוכל הזה.
    לך תדע איפה הידיים של הגויים האלה היו קודם.
    בשבילי רק אוכל יהודי כשר, ומי שחושב שחזיר מפורק הוא מעדן לא טעם עוד את הבשר של מחפוד.

    השבמחק
  8. אני מטבעי ליברל ואני מאמין שזכותו של אדם לאכול מה שהוא רוצה איפה שהוא רוצה וזה לגיטימי לגמרי שאדם יחפש הרפתקאות קולינריות בארצות זרות בלי לספוג קיטונות של בוז ולעג.

    השבמחק
  9. תראה, אני אגיד לך בדיוק מה הבעיה של האנשים בארץ הזאתי:
    זה פשוט לא אירופה, לא משנה כמה אנחנו חיים בסרט, הולכים לאירווזיון, מדברים אנגלית, אבל פה אנחנו באפריקה.

    השבמחק
  10. נראה נחמד מאוד האמת! אבל לא הייתי אוכלת שם בחיים... משמין ולא טבעוני

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ארכיון הבלוג