יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

עוזי חומוס פול, נתניה

על החומוס של עוזי [מוסד נתניינתי מוכר] שמעתי כבר לפני עשור במגזין החומוס המוביל בישראל, "חומוס להמונים"; אבל לא אף פעם לא חשבתי חומוס כשביקרתי בנתניה, ובטח שלא הגעתי לביקור בשעות החומוס, AKA בוהריים.

מה רבה הייתה שמחתי כשבבוקר מופלא אחד הייתי בנתניה עם הרגשה של חומוס וגיליתי שלעוזי ישנו סניף נוסף (שע"פ הבנתי הינו בבעלות משפחתית שדואגת לאחידות בטעמים בין הסניפים) והוא נמצא קרוב למיקום הנוכחי שלי באזור התעשיה הדרומי של נתניה.
החשתי פעמיי בכדי להגיע לצלחת החמה והמזומנה.

כבר מבחוץ ניכרת ההכנה למספר גדול יחסית של סועדים עם גינה מרובת שולחנות, וגם בפנים היו למעלה משלושים מקומות ישיבה, שהיו תפוסים באופן חלקי מאוד כשנכנסנו, ומהר מאוד התמלאו עד אפס מקום ע"י עובדי ההייטק של הסביבה המיידית. המקום עבר משקט ושלווה לסערה של ניגובים וקולות הנאה.

השירות חביב, התפריט מצומצם מאוד (חומוס על סוגיו, סלט, סלט עם חומוס), החומוס מגיע לשולחן כמעט מיד, בליווי חמוצים בצל ועגבניה וכמובן פיתות טריות ורכות.
הנה הוא:

חומוס פול קומפלט בלי ביצה
חומוס פול קומפלט בלי ביצה

המנה של עוזי פול היא בדיוק כמו שמתארים אותה בביקורות השונות, מתובלת ביד אגרסיבית. מה שכן, התיבול מדהים. אם הייתי צריך למסור תיאור להשוואה וקריאה ברורה של הסיטואציה - הייתי מנסה לטעון שהחומוס של עוזי מגיע בטעם (גם הטעם המקורי וגם הטעם של התיבול) כמעט זהה לחומוס המשורר, יצירת פאר בפני עצמו.
כל הירוקים, החומוים, השמנוניים, הצבעוניים, החמצוציים, המפורזים והמרוססים מתערבבים עם חומוס חמים וטעים ביותר, מחמיאים ומשלימים את הטעם המצויין ממילא, ויוצרים מנה שכיף להתנפל עליה.

וזה לא הכל.
שניה אחרי שסיימתי את הצלחת הגיע מלצר חביב עם הצעה לריפיל שקיבלתי מבלי לחשוב פעמיים.
כשהחומוס כל כך טוב די קשה לסרב לריפיל, מה שעלה לי קצת בבריאות אחרי זה, להסתובב בשמש עם בטן מפוצצת חומוס ביום חם בטירוף זה לא מציאה גדולה.

חשבון בבקשה:
חומוס יעלה לכם 30ש"ח, סלט יעלה 20ש"ח נוספים, ועוד 8-9ש"ח לשתיה.


6 תגובות:

  1. חומוס בשלושים, מי אמר שוד ולא קיבל?!!?

    השבמחק
  2. יאניק קוסולפוב8 באוגוסט 2018 בשעה 12:06

    חומוס מומלץ ומומלח מאוד ממליץ אני כל יום מבקר ואף פעם לא מעוכזב

    השבמחק
  3. תמיד אמרו על עוזי שהוא מסתיר את הטעם של החומוס בתוך התיבול המרובה אבל אני איכשהו שמתי לב שדווקא שהחומוס שלו טעים מאוד וגם התיבול אפילו רק מרים אותו למעלה ומפנק את הפה של הלקוח עד שהלשון שלו מצלצלת מרוב פינוק

    השבמחק
  4. תודה רבה אוכל בחוץ על ההמלצה אכלתי ונהניתי החומוס של עוזי בהחלט מקום ששווה לבקר בנתניה מדובר בחומוס שנראה צבעוני וציורי, מריח טוב, ועם טעם מושלם.
    חומוס חם וסמיך עם פול שחור ועשיר, תענוג גדול לנגב ולבלוס, ממליץ בחום רב.

    השבמחק
  5. 30 שקל לחומוס?? ב35 שקל אתה יכול למצוא היום שווארמה אנטריקוט עם תוספות מפנקות.

    השבמחק
  6. קניתי מהם טייק אווה לדרך שתי מנות אחת פול אחת גרירים
    הם נותנים מארז ענק בצורת מלבן כזה שנותנים בו אוכל במסעדות רציניות לא העיגולים האלה שנותנים לחומוס ככה שיש בערך מנה וחצי לפחות
    החומוס לא מחזיק מעמד יותר משעה בחו ובטח שהוא לא טעים אחרי כמה שעות במקרר
    מה שעושה אותו טוב זה לאכול חם עם התיבול טרי שמסתיר את הטעם הבנאלי מה שנקרא בפשטות
    אבל מנה ענקית אז אם הייתי אוכל אותה כמו שצריך במקום היא בטח הייתה קטנה יותר למרות שנראה לי שיש ריפיל אז איכשהו זה משתלם או משהו

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...